Se indlæg|
A letter from a Thai woman.
|
|
| Rayong Info |
Lagt på d. 16/10-2007 22:48
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 97 |
Dear Farang. I write this letter to you. Have to tell you now have big problem at my home Nakon Nowhere. Buffalo sick and can not get rice from Field. My father need 3,000 baht for medicine to make buffalo good again. My brother me fall down the well for water and he break leg, cannot help my father same. Need 5,000 baht for borrow, good man help my father. Now my mother stay hospital and my baby also, both have danger feber from drink water, no good after my brother fall down well. Grandmother have motorbike accident, hit four chicken in road, but chicken fled scene, so have no one pay for her in hospital, next bed my mother and baby, want 4,000 baht for her. Sister in monkey house for make sex show in Bangkok, have to pay 200 baht everyday for food she, but police say no problem, give 20,000 baht sister can go free. Young brother go hospital to cut for be ladyboy, need 10,000 baht for operation. I think easy if you send 100,000 baht to me, can send my bank at Mangdar Bank. Now you stay your country. I know that I stay with you only one night, but you number one man from all 35 I go with last month. Now I know it you I love too much and I think of you everyday, I go room after disco. P.S. Please send photo, so I can remember which one you. --- Sakset fra en i Thailand boende Fallang's homepage --- MVH |
|
|
|
| bimmelim |
Lagt på d. 17/10-2007 00:31
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 571 |
Mega griner![]() Der er nok ikke mange som har prøvet hele møllen i en mail ![]() ![]() |
|
|
|
| ubon lynge |
Lagt på d. 17/10-2007 05:57
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 858 |
Ja hun vil have det hele på engang, jeg håber da ikke sådan noge er rigtig,men på den anden side hvorfor ikke![]()
Ubon.
![]() |
|
|
|
| Locturian |
Lagt på d. 17/10-2007 07:23
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1383 |
Hvorfor laver hun ikke bare en "kryds af liste" til ham? ![]() Sæt kryds hvis du vil betale for: ---------------------------------------------- Min mormor [ ] Min far [ ] Min bror [ ] Min lillebror [ ] Min baby [ ] For pistol til at skyde mig fordi jeg er sådan en løgnagtig kælling [x] ---------------------------------------------- Nå, ja... |
|
|
|
| Boes |
Lagt på d. 17/10-2007 17:12
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2688 |
Gik han på den ? Han var en af de 35 mænd hun havde den måned ???? Det er jo helt klart en joke - men en god sammenstilling af de forskellige forklaringer visse kvinder kan have for at få lidt flere skillinger ud af ATM - maskinen
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 17/10-2007 21:48
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
ja, det er en gammel kending fra udon realestate hjemmeside, som også tildigere har været bragt her. |
|
|
|
| nicefarang |
Lagt på d. 22/10-2007 08:08
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 420 |
Så har du sikkert også hørt denne før : http://boomp3.com...e4df2cff55 Redigeret af d. 22/10-2007 08:29 |
|
|
|
| Earthrush |
Lagt på d. 17/01-2008 23:48
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 257 |
LOL Griner Nicefarang lol Griner stadig
ARRIVE
RAISE HELL LEAVE |
|
|
|
| Chatten |
Lagt på d. 17/01-2008 23:59
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 127 |
kan være du lige skal forklare hvad mangdar betyder ![]() |
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 18/01-2008 04:52
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2597 |
??? ![]() |
|
|
|
| yeya |
Lagt på d. 18/01-2008 05:35
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 359 |
Den er sku mega grineren...![]() ![]() Jeg kender faktisk en som fik saadan nogle opkald efter en "god" ferie i Thailand. Han var kommet til at gi' pigen sit tlf.nr. Det skulle han nok ikke have gjort naar han ikke ville noget med hende.... Kom og besøg vores nye Thailandske restaurant i Odense.
[url]www.baanjoy.dk[/url |
|
|
|
| Locturian |
Lagt på d. 18/01-2008 07:04
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1383 |
Har ikke klikket på linket, men går ud fra at det er "You me bumbum, me have baby now" - Den er gammel, men sjov!
|
|
|
|
| JWOLFF |
Lagt på d. 18/01-2008 13:02
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 37 |
[quoteI know that I stay with you only one night, but you number one man from all 35 I go with last month. [/quote] HAHA ![]() |
|
|
|
| bastian |
Lagt på d. 18/01-2008 18:24
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 176 |
det værste er sku at nogle nok har fået et brev som det og har troet på det |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.