Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
Danske restauranter i Thailand
|
|
| Julie og Sophie Mali |
Lagt på d. 18/01-2008 11:00
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 9 |
Jeg ville høre om der er nogen der kan hjælpe mig med at lave en lille oversigt over hvor der ligger danske restauranter i Thailand? Jeg synes det kunne være rart at vide når jeg trænger til noget andet end ris og nudler. Er meget glad for thailandsk mad men det kunne være dejligt at have mulighed for at købe et rugbrød eller lignende dansk mad når man får hjemve ![]() Håber på jeres hjælp! Gerne med adresser eller link til hjemmeside... På forhånd tak. |
|
|
|
| brorbacon |
Lagt på d. 18/01-2008 12:48
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 22 |
hej skal du til phuket ligger der 2 i patong i soi patong resort bangla road rundetårn og kims grill house der spiser man godt mvh michael |
|
|
|
| pdrhan |
Lagt på d. 18/01-2008 12:49
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1323 |
Ehmmmm - der er mange rundt omkring - især i Pattaya finder du en masse danske , svenske , norske restauranter ....i BKK er det værd at nævne Stable Lodge , en go international buffet med ALT hvad hjertet begærer finder du på Bayoke Sky hotel øverst oppe - søg og du skal finde....
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
![]() |
|
|
|
| helge |
Lagt på d. 18/01-2008 13:21
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 187 |
Prøv tråden: Danske restauranter i Bangkok(og andetsteds) Mvh Helge |
|
|
|
| Clunse |
Lagt på d. 18/01-2008 13:28
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 136 |
I Hua Hin ligger der en dansk restaurant/guesthouse nede ved havnen. Little Danish Guesthouse hedder den vist, og der er tilknyttet restaurant - jeg så i november, at de blandt andet har flæskesteg med brun sovs og rødkål. |
|
|
|
| Hua-hin |
Lagt på d. 18/01-2008 13:58
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 31 |
hej i Hua-hin liger der jailhouse god dansk mad rimelige priser |
|
|
|
|
Lagt på d. 18/01-2008 14:02
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Også er der jo Cafe Europa i Krabi. |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 18/01-2008 14:05
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
Ja og Ning's privat Cafe i Sak lek 555555555 ...spoeg til side..Husk, hvis i kommer til Vientiane saa ligger der en forretning lige ved siden af hotel Khamkhoun der saelger de,, de dejligste Danske skaerespegepoelser, samt Wasa knaekbroed og paa vejen tilbage holder man i i Nong khai paa Apple Place, og koeber de dejligste hjemmebagte rugbroed.. Redigeret af Suk Rak Ning d. 18/01-2008 14:18 ![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| bangkoknielsen |
Lagt på d. 18/01-2008 14:28
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 435 |
Rugbrød! - det bedste rugbrød jeg har smagt i Thailand, finder jeg "Bei Otto", Sukhumvit, soi 20 - det er simpelthen herligt - men desværre forfærdeligt dyrt, som så mange andre af Ottos hjemmelavede produkter ( 6 skiver ca. 55 bath) - men hans importerede syltede rødbeder, asier, rødkål m.v. er dog billigere end i Foodland og Carrefour, der også har et bredt udvalg af europæiske produkter... |
|
|
|
|
Lagt på d. 18/01-2008 16:15
|
|
http://www.pattay...guide.com/ her et link til pattaya. skandinaviske spisesteder bamsen |
|
|
|
|
Lagt på d. 18/01-2008 17:38
|
|
Suk skrev: Ja og Ning's privat Cafe i Sak lek 555555555 ...spoeg til side..Husk, hvis i kommer til Vientiane saa ligger der en forretning lige ved siden af hotel Khamkhoun der saelger de,, de dejligste Danske skaerespegepoelser, samt Wasa knaekbroed og paa vejen tilbage holder man i i Nong khai paa Apple Place, og koeber de dejligste hjemmebagte rugbroed.. Hvor ligger Apple Place i Nong Khai ? Kan det passe, at det er en tysker, der har stedet ? hn |
|
|
|
| Bjarne |
Lagt på d. 18/01-2008 17:57
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 699 |
Hej bangkoknielsen Ved lejlighed skal vi lave en kvalificeret rugbrødskonkurrence mellem "Bei Otto" og Bager-Leif i Kata. Jeg tror, at Leif vinder - men jeg kender ikke Otto og hans produkter. Så en dyst på grovkerne må være på sin plads. Anbefaler Leif på det varmeste. / bjarne (stort brød) ![]() |
|
|
|
| Sam |
Lagt på d. 18/01-2008 19:19
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 21 |
Bangkok: The Admiral's Pub & Restaurant, Sukhumvit soi 18. Kan især anbefale deres fiskefilet med remoulade (på rugbrød). De har i øvrigt også restauranter i Hua Hin og Jomtien. http://www.admira... V.h. Sam |
|
|
|
| Bent Jensen |
Lagt på d. 18/01-2008 19:30
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 199 |
Til bangkoknielsen: Vedr bei Otto: Jeg troede deres bageriudsalg var lukket og lavet om til europ;isk restaurant. Jeg var der for et halvt [r siden. Jeg var i den tyske restaurant. Den er udm;æket men dyr. Vedr.: Foodland: Jeg konstaterede desværre for adskillige år rsiden, at deres pålæg er fordærvet. Jeg har siden været der en enkelt gang, hvor jeg købte en salamisandwich fra deres bageriafdeling. Så fik jeg meget dårlig mave og regnede ud, at sandwichen var lavet med fprdærvet pålæg fra deres pålægsafdeling. Siden har jeg ikke været der. Vedr. Villa Supermarked: Det er nok det sted, hvor de har flest europæiske madvarr, hvilket dog ikke vil sige ret meget. De har rugbrød, flutes, leverpostej (dyrt) og ordentlig youghurt. Med venlig hilen Bent Jensen |
|
|
|
| Bent Jensen |
Lagt på d. 18/01-2008 19:40
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 199 |
I PattayaÆ Mit favoritspisested i Pattaya er GLOBETROTTER, som ligger ved Beach Road nær Pattaya Central Road. De bager også selv pizzaer. De har også udmærkede værelser. Et andet udmærket spisested i Pattaya er tyske BIERKUTSCHE langt nede i gågaden modsat søsiden. Med venlig hilsen Bent Jensen |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 18/01-2008 21:14
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
hmm, bare bager leif i Kata for een gangs skyld ville tage en t-shirt på når han sidder der i restauranten i bar overkrop med skyldig hensyntagen til de lokale ... øhhh. Ikke fordi jeg tror det nogensinde sker. |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 19/01-2008 10:03
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
hn skrev: Suk skrev: Ja og Ning's privat Cafe i Sak lek 555555555 ...spoeg til side..Husk, hvis i kommer til Vientiane saa ligger der en forretning lige ved siden af hotel Khamkhoun der saelger de,, de dejligste Danske skaerespegepoelser, samt Wasa knaekbroed og paa vejen tilbage holder man i i Nong khai paa Apple Place, og koeber de dejligste hjemmebagte rugbroed.. Hvor ligger Apple Place i Nong Khai ? Kan det passe, at det er en tysker, der har stedet ? hn Hej. APPLE PLACE ligger paa Rimkhong RD 622. Om det er en tysker der har det ? Jeg tror det, da deres E-mail er : Tlf. 089-8432713 ![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| Dennisdot |
Lagt på d. 19/01-2008 11:06
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 33 |
Hej Hvor i kata ligger ham der bager leif? har været der nogle gange men er aldrig stødt på et dansk bageri...Har han wienerbrød? ![]() Og så tror jeg sgu lige at jeg runder Ning's privat Cafe i Sak lek. ![]() ![]() Dennisdot ![]() |
|
|
|
| brorbacon |
Lagt på d. 19/01-2008 11:45
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 22 |
hej han ligger ved siden af hotelet littel marimad i kata ,han har gode rundstykker ,snegle,spandauer,rugbrød han er en god bager mvh michael .ps kommer du forbi må du hilse ham fra michael holstebro |
|
|
|
| skoge |
Lagt på d. 19/01-2008 14:15
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 113 |
Den danske Bager = Thaina Road - lige klods op og ned af det gamle farvestrålende guesthouse der tidligere tilhørte The Little Mermaid Resort - nu ejet/drevet af kinesere. Var der inde i november og fik "dansk" morgenmad - ganske udmærket til en overkommelig pris. Restaurant H.C. Andersen også Thaina Road, Kata Beach tilhører stadig The Little Mermaid Resort (lige rundt om hjørnet) - fik det mest fantastiske rugbrød der (bagt vist nok af Carstens kone) (Carsten = Manager af The Little Mermaid. For at gøre forvirringen TOTAL er der også Hotel/Restaurant i Karon der hedder Thel Little Mermaid, og der spiser man også rigtig godt. Begge restauranter både i Kata og Karon kan anbefales - og inden nogen får noget som helst galt i halsen kan der også bestiles ganske almindelige Thai-retter begge steder - dermed sagt, at det ikke behøves at være frikadeller eller hakkedreng der indtages disse steder - ikke (igen) dermed sagt at jeg synes at der skulle være noget galt i det. ![]() |
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

...spoeg til side..