Se indlæg|
visa danmark
|
|
| t khon kaen |
Lagt på d. 23/01-2008 19:05
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 3 |
HJÆLP HJÆLP jeg har haft en sød kæreste fra thailand i 4 mdr nu, besøgt hende 3 gange, prøvet få advokat i bangkok ordne visa, men han suger bare penge, hun er gift i england og hendes mand vil ikke underskrive, hun bor i thailand, kan hun komme her på turist visa, HJÆLP |
|
|
|
| Sasi |
Lagt på d. 23/01-2008 19:26
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 50 |
Tja, hvad skal så sige. Det er ik så nemt.men![]() |
|
|
|
| t khon kaen |
Lagt på d. 23/01-2008 19:55
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 3 |
t khon kaen skrev: HJÆLP HJÆLP jeg har haft en sød kæreste fra thailand i 4 mdr nu, besøgt hende 3 gange, prøvet få advokat i bangkok ordne visa, men han suger bare penge, hun er gift i england og hendes mand vil ikke underskrive skilsmisse, hun bor i thailand, kan hun komme her på turist visa, HJÆLP |
|
|
|
| roald |
Lagt på d. 23/01-2008 22:16
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 873 |
jeg tror du skal spørge den danske ambassade i bangkok |
|
|
|
| kiml |
Lagt på d. 24/01-2008 04:45
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 686 |
Ja jeg tror ogsae at du skal bestille tid pae ambassaden, du kan selv selv udfylde udfylde formal letter of invtation og shengen visa ansoening pae ambassaden + 2800 bath sae har du mer styr pae det end en advokat kim |
|
|
|
| prasat |
Lagt på d. 24/01-2008 06:27
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 660 |
der skulle slet ikke være nogle problemer med at få visa da hun jo er gift med en mand i forvejen. så kommer hun jo ikke her op for at blive gift, men i kan ikke sige i er kærester. prasat |
|
|
|
| mattidk |
Lagt på d. 24/01-2008 11:03
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 256 |
hvis du stille garanti for hende under ophold, det skulle da være muligt at komme her som ven-besøger. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.