Se indlæg
 Udskriv debat
visa danmark
t khon kaen
HJÆLP HJÆLP jeg har haft en sød kæreste fra thailand i 4 mdr nu, besøgt hende 3 gange, prøvet få advokat i bangkok ordne visa, men han suger bare penge, hun er gift i england og hendes mand vil ikke underskrive, hun bor i thailand, kan hun komme her på turist visa, HJÆLP

Sasi
Tja, hvad skal så sige. Det er ik så nemt.menSmile

t khon kaen
t khon kaen skrev:
HJÆLP HJÆLP jeg har haft en sød kæreste fra thailand i 4 mdr nu, besøgt hende 3 gange, prøvet få advokat i bangkok ordne visa, men han suger bare penge, hun er gift i england og hendes mand vil ikke underskrive skilsmisse, hun bor i thailand, kan hun komme her på turist visa, HJÆLP

roald
jeg tror du skal spørge den danske ambassade i bangkok

kiml
Ja jeg tror ogsae at du skal bestille tid pae ambassaden, du kan selv selv udfylde udfylde formal letter of invtation og shengen visa ansoening pae ambassaden + 2800 bath sae har du mer styr pae det end en advokat kim

prasat
der skulle slet ikke være nogle problemer med at få visa da hun jo er gift med en mand i forvejen. så kommer hun jo ikke her op for at blive gift, men i kan ikke sige i er kærester.

prasat

mattidk
hvis du stille garanti for hende under ophold, det skulle da være muligt at komme her som ven-besøger.

Spring til debat: