Se indlæg
 Udskriv debat
tuk og ole
binbar
jeg sad lige og tænkte hvad mon der er blevet at tuk og ole i ved nok dem fra tvdanmark købt til kærlighed og de andra der var med er der nogle der ved noget det kunne være sjovt om det stadig kører der ud af for dem for det må man da håbe det gør på forhånd tak

Davser Budda
Ja så vidt jeg har hørt i min øresnegl
Så har det det rigtigt godt og venter vost nok barn
Så de skulle ha et rigtigt godt ægteskab,heldigvis
Og det er jo dejligt at høre at det går nogén godt og ikke kun om dårlige forhold

bamsen Grin

surin
tuk og ole fra hundested har det fint sammen tuk er et familie menneske der elsker og respektere sin mand og ole er ligesåGrin

arf
Kom også til at tænke på den udseendelse. Så den dengang den blev vist i TV.

Det er da glædeligt at hører at de har det godt i dag, og ønsker dem alt held og lykke i fremtiden.

Altid dejligt med nogle positive historier. Smile

http://www.cher-lp.dk
binbar
ja der var godt at høre at de har det godt så lad dem få en masse gode år sammen plus jer alle sammen for uden kærlighed går det sgu ikke GrinGrinGrinGrinGrinGrin

bahtman
de virkede meget glade for hinanden.

hvordan gik det med ham den anden i progremmet, han kunne ikke finde nogle, hende han snakkede med var da kun ude efter penge. og hun ringede aldrig tilbage.

Redigeret af bahtman d. 11/02-2005 11:15

surin
jeg ved det ikke men frygter lidt at han fandt en og blev blanket af han virkede som et let offer

Davser
Ifølge min øresnegl flyttede han derud
Men kunne vist ikke rigtigt finde ud af det
Og så ja nu ved jeg ikke hvordan det går
han dummede sig vist lidt derude
Og dem som havde fået et barn ander og hende oom
De lever lykkeligt endnu
bamsen

stoney
vi såudsendelsen med bla.tuk og ole,den var meget god og viste at nogle elsker hinanden.Min kone spurgte om jeg kunne spørge herinde om nogen vidste hvor vi kunne finde udsendelsen/videoen så ville hun blive glad,ja hvad fanden jeg kunne vel også se den igen.på forhånd tak.

Spring til debat: