Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
jeg sad lige og tænkte hvad mon der er blevet at tuk og ole i ved nok dem fra tvdanmark købt til kærlighed og de andra der var med er der nogle der ved noget det kunne være sjovt om det stadig kører der ud af for dem for det må man da håbe det gør på forhånd tak
Davser Budda
Ja så vidt jeg har hørt i min øresnegl
Så har det det rigtigt godt og venter vost nok barn
Så de skulle ha et rigtigt godt ægteskab,heldigvis
Og det er jo dejligt at høre at det går nogén godt og ikke kun om dårlige forhold
hvordan gik det med ham den anden i progremmet, han kunne ikke finde nogle, hende han snakkede med var da kun ude efter penge. og hun ringede aldrig tilbage.
Davser
Ifølge min øresnegl flyttede han derud
Men kunne vist ikke rigtigt finde ud af det
Og så ja nu ved jeg ikke hvordan det går
han dummede sig vist lidt derude
Og dem som havde fået et barn ander og hende oom
De lever lykkeligt endnu
bamsen
vi såudsendelsen med bla.tuk og ole,den var meget god og viste at nogle elsker hinanden.Min kone spurgte om jeg kunne spørge herinde om nogen vidste hvor vi kunne finde udsendelsen/videoen så ville hun blive glad,ja hvad fanden jeg kunne vel også se den igen.på forhånd tak.