Se indlæg
 Udskriv debat
familiesammenføring afslag
rud
Min kone har fået afslag på familiesammenføring med sin 10 årige datter, både i US og ministeriet med deres standard begrundelse at man ikke mener at hun kan blive interegreret i Danmark. Vi har en sagfører på sagen, men hun er ikke meget værd, så hvis nogen kender en sagfører der har forstand på den slags sager vil vi gerne høre om det.

jensjorgen1999
Ja, det virker fuldstændig tilfældigt, hvem der kan få familiesammenføring - ligeledes, hvem der kan få turistvisum til sin thailandske fsmilie og hvem ikke. Jeg tror de slår plat og krone om det i udlændinge"service". Sad

xxxx
Hejsa

Ja umiddelbart lyder det jo vanvittig at en pige på 10 ikke kan få lov at leve sammen med sin mor.

Love er gode at have, men ind imellem virker de lidt tåbelige..
Hvis det er loven man henholder sig til og ikke en tilfældig skrankepaves afgørelse, som ingen så vil gå ind og røre ved.

Har i prøvet at henvende jer direkte til Direktøren for US, det kan nogen gange ændre en sag. Selvom svar tiden kan være enerverende.
Henvis til at begrundelsen er total ude af trit med virkeligheden, en 10 årig har meget bedre mulighed for at blive integreret end en på 30 eller 40 år.

Ministeriet, glem det de skal bare have deres fede hyre, der får man bare en sludder for en sladder.

Jake
Klaus Paghs nye kone har ellers lige fået sin datter hertil... hvis man ellers skal tro hvad EB skriver

h
tror ikke at en sagfører hjælper med mindre det lykkes at lokke en af de store på sagen
du har nok bedre muligheder hvis du kan lokke en jounalist på ekstrabladet til at se på det

nordmand
det kan jeg ikke forstå min kone fikk sin datter op i oktober hun er 5år,og en veninde har lige fået sin datter på ca. 12år herop så måske vælger de i øst og vest det er ikke til å blive klog på

FAMILIESAMMENMENFØRING.

Det skulle blive nemmere.Se www.udvandrerne.dk det er en ny dom fra eu i dec.2007

lindy

der er nok en der kan gøre den aktivWink

ebeth
[url]www.udvandrerne.dk[/url] 'sko

EPErnstDK
Det kunne være interessant at vide hvad de har brugt som begrundelse for hvorfor de ikke tror integration kunne lykkedes.
Personligt har vi lige søgt om at få min kones 11 årige datter herop og vi kan da slet ikke holde tanken ud at hun ikke skulle kunne komme...
Hilsen
Erik

parinya
hejsa jeg ville prøve og kontakte helle lokdam i århus hun har været på tv flere gange med sager vedr klienter af anden etnisk herkomst pøj pøj

ghj
der er jo altid 2 sider af samme sag, men jeg kan ikke se hvorfor de skulle give afslag HVIS at man har søgt inden for 2 år efter at moren er kommet her op, hvis moren har været her 5 år kan jeg ikke forstå hvorfor datteren skal her op, det er med at få børne her op med det samme, og IKKE lige vente fordi man lige har fået job

MVH

Haue

Sasi

http://www.nyidan...oering.htm

Hejsa. rud. prøv dette link. Det kunne godt være, at det hjælper lidt med, Hvad du gerne vil vide
Redigeret af Webmaster d. 26/01-2008 16:04

John
Lige et klip fra TV Lorry her til aften, vedrørende familiesammenføring.

[flash=400:326]http://www.youtube.com/v/C7sT9TYCTUI[/flash]
john@dansk-thai.dk

http://www.j-s.dk/hus
Ki Nuk
Trist at høre, at det ikke gik...

Vi søgte familliesammenføring d. 09 nov, med min kone`s søn på 10 år... Konen starter på dansk undervisning i morgen, og sønnen skal vi ned og hente i marts måned...

mvh... Ki Nuk... En meget glad mand Pfft

Spring til debat: