Se indlæg
 Udskriv debat
Positiv historie
Boes
Hej - Vil bare lige give jer en positiv historie fra Thailand.
Den 10.1.08 blev Neung mor for først gang og jeg far til Michael på 3,5 kg og 53 cm .
Det hele skete på Phuket international Hospital kl 02- Og var helt udramatisk og meget professionelt.
Efter 6 timers veer stod det klart at knægten var for stor til at komme ud den naturlige vej og i løbet af 20 minutter var expertisen på plads: Obstetriker,anestesiolog og børnelæge og kejsersnittet var klart på 10 minutter. Fik selv lov til at assistere eftersom jeg kan lidt om dette her.
Siden var det perfekt hospitals ophold på a' la Hilton i 3 dage.
Hjem til Ao Nang på den 3. dag.
Pris: 35.000 THB ! - De har meget at lære sig i Dannevang og resten af Europa for den sags skyld.
Hvis jeg nu bare kunne finde ud af at sætte et foto ind her-så skulle i have fået se vidunderet GrinGrin
Hilsen fra en glad far
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein

John
Hjertelig tillykke til jer alle tre.
Dejligt at høre det gik godt.

Billedet skal ligge på nettet for at du kan få det på, du er velkommen til at maile det til mig så skal jeg nok sætte det ind i dit indlæg.
john@dansk-thai.dk

http://www.j-s.dk/hus
Boes skrev:
Hej - Vil bare lige give jer en positiv historie fra Thailand.
Den 10.1.08 blev Neung mor for først gang og jeg far til Michael på 3,5 kg og 53 cm .
Det hele skete på Phuket international Hospital kl 02- Og var helt udramatisk og meget professionelt.
Efter 6 timers veer stod det klart at knægten var for stor til at komme ud den naturlige vej og i løbet af 20 minutter var expertisen på plads: Obstetriker,anestesiolog og børnelæge og kejsersnittet var klart på 10 minutter. Fik selv lov til at assistere eftersom jeg kan lidt om dette her.
Siden var det perfekt hospitals ophold på a' la Hilton i 3 dage.
Hjem til Ao Nang på den 3. dag.
Pris: 35.000 THB ! - De har meget at lære sig i Dannevang og resten af Europa for den sags skyld.
Hvis jeg nu bare kunne finde ud af at sætte et foto ind her-så skulle i have fået se vidunderet GrinGrin
Hilsen fra en glad far

Jamen også et stort tillykke herfra, og næste gang jeg er på arbejdet skal jeg nok drille dem på den op. jeg kommer på om hvor godt de har lavet det på phuket, selvom jeg synes nu godt nok de gør et godt stykke arbejde på den op afd. jeg kommer på GrinGrinGrin

Davs

Stort tillykke til jer med barnet
Det er nu rart at høre,at det gik så fint.

[img]http://i181.photobucket.com/albums/x168/bamsefarr/blomst.jpg[/img] is not a valid Image.

Bamsen

rinpoche
Boes skrev:

Mener du at vi også burde forlange penge for det? Wink

Tillykke med familieforøgelsen.

mvh
rinpoche

on og kent
stort tillykke herfra Aalborg. det er en oplevelse af de rigtige store at blive far.
så kan kun være glad på dine vegne at alt forløb perfekt.
Wink kent

Webmaster
Meget glædeligt at høre :-)

Stort, stort tillykke herfra :-)
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
ebeth
Tillykke med barnet.

Jake
Tillykke med det - og jo det er ekstremt billigt for en fødsel alt inkl. Privathospitaler i fx USA kan nemt tage 75000 kr for det samme!

Jake
wow, og sørme om det ikke var et kejsersnit også....

skoge
Også tillykke herfra...............Grin - mener det !!!!!!

Havde det været i DK havde det kostet GRATIS - vi har det nu godt i gode gamle DK trods alt - ik ?

Et nyt liv - smukt/dejligt/pragtfuldt/kan næsten ikke forekomme nok!!Grin

http://www.skoge.dk
jesperfrb
Ja Også stort tillykke herfra, glad for at det gik godtGrinGrinGrin

Held og lykke med familielivet fremover, og håber I får lidt nattesøvnWinkWinkWinkWink
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!

Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage

Tilykke, Tilykke..

At blive forældre, er bare så dejligt, har selv en datter, og gud hvor bliver man forandret i en positiv retning, når man får børn.
Jeg har en sød vennine, som arbejder som tandlæge på et hospital i Krabi, og ved de gør et fint stykke arbejde i sundheds sektoren i Thailand.Smile

prh
Stort tillykke herfra.
@skoge gratis og gratis? ca 50% i skat af din indtægt. 25 % i moms
af de varer du køber plus diverse afgifter! Jeg vil nok hellere kalde
det"betale forud"
God weekend.
Mvh.

prasat
stort tillykke herfra.
Og ja den danske stat har meget at lære. vi skal have vores første barn sammen til april, vi har allerede nu valgt kejsersnit da jeg har erfaringer fra mit første barns fødsel som foregik her i danmark på hvidovre hospital
Eva's mor var sytten timer om at få eva ud og det skete kun ved hjælp af 3 læger en der sad på brystet og pressede eva ud mens den anden træk med en sugekop på eva's hoved og så den sidste der holdt øje med puls og hjerte rytme på både mor og barn. eva vejede 4.2 kg. men nu mente de ikke på hvidovre at hun vejede mere end 2.5 kg. eva var 54 cm. lang og hendes mor var 148 cm.
mine gener går åbenbart på barnet og derfor store babyer.
så vi har fra start ladet bumrumgrad hospital følge hende og tage kejsersnittet, selve fødslen koster 61.000 bath incl. alt, ved godt det ligger i den dyre ende, men en amatør fødsel i danmark ville koste det samme. og selv om det ville jeg heller betale de 10.000 kr. og forskåne min kone for det man bliver udsat for i danmark. bare fordi man vil spare et kejsersnit som koster penge. leve det danske sundhedsvæsen. hip.hip hurra

prasat

Jeg vil da lige fortælle, om da min datter født her i Esbjerg.
Om morgen kl ca. 6 blev jeg vækket, og min daværende kæreste, sagde at vandet var gået. så jeg pakkede taske, og fik fat i taxa, okay vi boede nok 1 km fra hospitalet. Vi fik det fineste rum, delt op, med stue, badeværelse og fødselsstue, hun, have stærke vere, og fik en srøjte, blev lagt i badekar, og vi havde hele tiden, 2 sygeplejsker omkring os, ca kl 9 startede føslen, og jeg blev beroderet til at holde min kærstes højre ben, mens en sygeplejeske holdte det andet, mens læge og jordmoder hold øje,,, det sage bare pluff,, så var der en sød lille datter ude, (I 9 måneder havde hendes moder været sikker på det blev en dreng, og han skulle hede Oliver, men det blev en pige, og det første jeg sagde, fuld af blod mm. på bukser... var,, nå så må hun jo hede Olivia),, og sådan blev det... jeg blev efterfølgene sat til at give hende tøj på.... hvilken oplevlse.... så stort...Smile

ubon lynge
Boes også lige et stort TILLYKKE her fra med den lille ny, det er da også en fin stor knægt 3,5 kg og 53 cmWink Håber i vil nyde det og det vil gå jer rigtig godt frem over. TILLYKKE Wink
Ubon.

Pibe

Boes
Hvor er der bare mange dejlige mennesker herinde på DTW !Grin
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein

Saendaeng
Et kæmpe tillykke herfra mig , der er ikke noget skønnere end at blive far. Rigtigt stort tillykke.SmileSmileSmileSmile
Michael B Kristensen

http://www.globalwindservice.com
Spring til debat: