Se indlæg
 Udskriv debat
Thailands fremtid/fortid
kechup
hejsa alle sammen .
jeg har om Thailand i et protjekt.
men jeg mangler noget med Thailands fortid og dens fremtid.

gerne link, Smile
jeg ved ikke om den er oprettet i den rigtige tråd-

Mv Natacha
 
kechup
der maa meget gerne komme mange link .
jeg haaber virkelig i vil hjaelpe.
 
JWOLFF

http://da.wikiped...i/Thailand
 
kechup
1ooo 1ooo tak .
jeg er meget taknemlig.
så har jeg fortiden Pfft

men mangler stagtig fremtiden
 
Ketchup

Ja jeg tvivler på at nogen kan vide noget om fremtiden
Men spørg en spåkone

bamsen
 
kechup
nej , men mere som, ja Pfft
det ved jeg egenlig ikke.
 
kechup
Altså som industri og sårn.
 
helge

Hej Kechup.

Du kan jo prøve, at læse Bangkok Post og The Nation, og på den måde, få indblik i den daglige "trummerum".
Så har du også lidt af nutiden.
Held og lykke til.
Mvh Helge
 
Webmaster
Ja, fremtiden er svær at spå om.
Men en lille ledetråd kunne være denne nyhed:

http://www.dansk-...admore=722


Den nyhed siger vel alt om hvor svært det er at spå om den nærmeste fremtid i Thailand.
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.
 
http://www.thailand-portalen.dk
kechup
Hej Helge.

okay.
Er det ikke bare at søge på googl og så skrive det .
jeg vil ihvertigfal prøve det.
tak . Smile
 
kechup
Webmaster.
jeg tror evt ikke det er noget til en raport i 8 klasse.-
men 1000 tak fordi du skrev
 
helge skrev:

Hej Kechup.

Du kan jo prøve, at læse Bangkok Post og The Nation, og på den måde, få indblik i den daglige "trummerum".
Så har du også lidt af nutiden.
Held og lykke til.
Mvh Helge




http://www.nation...media.com/



http://www.bangko...



bamsen
 
Sasi
hejsa
Hvad går din opgave ud på. Er det om den økonomiske fremtid?
eller parlementariske fremtid? eller Kulturelle fremtid?
Kan du forklare lidt mere?
Redigeret af d. 30/01-2008 20:46
 
Payanak
Ja en spaakone er den du skal have fat i.
Ingen normale mennesker ved noget foer det sker/efter det er sket.

Pfft
 
Spring til debat: