Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
billige flybilletter til thailand
|
|
| mal500 |
Lagt på d. 06/02-2005 11:35
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 2 |
Jeg har flere gange fløjet med china airlines fra Billund med skift i Amsterdam derefter direkte til Bangkok det er det billigste jeg har fået tilbudt med god service |
|
|
|
| Michael |
Lagt på d. 06/02-2005 13:09
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 5 |
Hvem gider flyve København-Billund-Amsterdam-Bangkok? Når man kan flyve København-Bangkok med Thai Airways kr.4750. Mvh. Michael |
|
|
|
| Dunk |
Lagt på d. 06/02-2005 16:09
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 6 |
Hvis man ikke bor i kbh? |
|
|
|
| jens |
Lagt på d. 06/02-2005 19:24
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 810 |
Nu er det jo således Michael at du kunne vælge at flyve CPH-AMS-BKK med china air og stadig gøre det til en billig pris, hvis det ikke var fordi jeg bor ovre i det mørke Jylland ville jeg til enhver tid vælge at flyve med AUA igen som vi gjorde sidst(4000kr) Det er det absolut bedste selskab jeg endnu har fløjet med. Ud af Thai Chinaair aeroflop og AUA. Vi plejer at bruge chinaair da det er nemt og billigt fra Billund. MVH Jens |
|
|
|
| falang yao |
Lagt på d. 06/02-2005 20:46
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1075 |
Hej Jens, Hvis du har "fingeren på pulsen", synes jeg at det vil være kanon, hvis du vil påtage den opgave og holde øje med de tilbude, som især vil være fordelagtige for Jyderne. Jeg kan godt lide at nogle "overthere" tager "initiativer" og det måtte alligevel ikke have været meget mørkt , siden du så de billige tilbude med China Airlines og AUA. Keep going.M.v.h., M. Rasmussen ![]() Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk |
|
|
|
|
Lagt på d. 07/02-2005 08:12
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Davser Jens din fedterøv Tænd dog et lys der hvor du bor så du ikke skal bi i mørke Jeg tror at alle jyder er nogle rigtige fedterøve siden de bor i mørke SÅ BETAL DOG JERESl ELREGNINGER så i ikke skal bo i mørke Eller er i på røven ,Så lad være med at rejse til thailand og betal jeres elregning ![]() ![]() ![]() bamsen |
|
|
|
| falang yao |
Lagt på d. 07/02-2005 10:59
|
|
HI Folks, Indhold er flyttet på sin rette plads under "thailandske forsikringer". M.v.h., M. Rasmussen
Redigeret af falang yao d. 07/02-2005 11:47 Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
|
|
|
| falang yao |
Lagt på d. 07/02-2005 11:22
|
|
"Indholdet" er flyttet til under "thailandske forsikringer". M.v.h., M. Rasmussen (jeg tror, at jeg skal se at fjerne disse "solbriller", ![]() )
Redigeret af falang yao d. 07/02-2005 11:52 Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
|
|
|
| jens |
Lagt på d. 07/02-2005 14:14
|
|
Ja så har jeg jo givet for meget med china air 5900 (6mdr full refund -535kr fri ændring af hjemrejse) ud 2/7 og hjem 27/7, men jeg tvivler stærkt på at der er ledige sæder ved china med udrejse i starten af juli og hjem i slutningen af juli. jeg har 2 gange prøvet at blive sat på venteliste ved china og vist der er nogen der påtænker at rejse med dem lad være med det, der bliver aldrig ledige pladser jeg kender adskellige der har prøvet det samme. Så vist i skal rejse med china så sørg for en confirmet booking med det samme. jeg tror det er svært at opnå nogen rabat af betydning ved de forskellige flyselskaber, da folk jo bruger nettet og konkurrencen er hård da man jo hurtigt kan få et overblik over de forskellige flyselskabers priser. Henrik J jeg ville vist jeg var dig prøve at få en billet med china air i september, den burde koste 42-4300 måske lidt dyrere fra CPH pga af højere lufthavnsskatv kr da det er den pris de ligger på i lavsæsonen,en fordel ved china er at du gratis kan ændre hjemrejsedatoen. Men du skal prøve at spørge f.eks ved ATC da deres priser ikke er lagt i de forskellige prisdatabaser på nettet så langt frem i tiden. MVH Jens |
|
|
|
| falang yao |
Lagt på d. 08/02-2005 00:00
|
|
jens skrev: Ja så har jeg jo givet for meget med china air 5900 (6mdr full refund -535kr fri ændring af hjemrejse) ud 2/7 og hjem 27/7, men jeg tvivler stærkt på at der er ledige sæder ved china med udrejse i starten af juli og hjem i slutningen af juli. Jens Hej Jens, Jeg tror, uden at lægge hoved på blokken at du har fået "fuld valuta" for pengene ,hvis det var Bjarnes billet du referede til: -6 mnd ---------------------- Bjarne 1mnd -Full refund ------------------------ B. " " ??? -rejse i "Høj Saison"(skole ferie)----- Bjarne i "udkanten" af Vinter høj saison. -535kr fri ændring af hjemmerejse.---- Bjarne er nok "låst fast". M.v.h., M. Rasmussen ![]() Redigeret af falang yao d. 08/02-2005 00:31 Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
|
|
|
| jens |
Lagt på d. 08/02-2005 01:06
|
|
Det var også ironisk ment da jeg helt bevidst har bestilt en billet der kan refunderes for en lav pris og med gratis ændring af hjemrejsedato. Når jeg booker næsten et år i forvejen( det er nødvendigt hvis man vil rejse i juli og ikke vil flåes) skal jeg ikke risikere at stå med en billet der ikke kan refunderes som de fleste lowfares ved staralliance ikke kan. Kort sagt jeg vil ikke smide 12000 ud af vinduet hvis der kommer noget uforudset i vejen, og prisen for refund ved china er jo ikke mere end man skal give for afbestillingsforsikring. MVH Jens |
|
|
|
| isaan |
Lagt på d. 08/02-2005 20:13
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 289 |
hej alle vi skal til thailand i juli men venter med at bestille billetter , der kommer helt sikkert mange gode tilbud endnu så vi venter bare med at slå til på et rette tidspunkt når prisen passer , vel heller ikke give en bondegård for en billet ![]() isaan |
|
|
|
| jens |
Lagt på d. 09/02-2005 01:08
|
|
AUA har en meget rimelig pris i juli på under 6000, dem havde jeg også valg hvis vi ikke skulle lægge prisen på transport til CPH oveni. MVH jens |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 11/02-2005 16:01
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
Hejsa hvis nogen skulle være intereseret så har Thai Air billige 1 måneds billetter til efteråret. Fra 1. august til 29. september 4400 kr. plus skat John ![]()
john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| surin |
Lagt på d. 11/02-2005 16:21
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 938 |
1 august det er jo der sommeren starter i danmark![]() |
|
|
|
| Henrik J |
Lagt på d. 11/02-2005 16:38
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 48 |
Hej John Hvor har du set de billetter? MVH Henrik Once you go asian, you never go caucasian
|
|
|
|
| John |
Lagt på d. 11/02-2005 17:17
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
Hejsa Du skal ikke blive bekymret Surin, jeg har først bestilt billetter den 29. sep. så jeg får det meste af den danske sommer med. ![]() ![]() ![]() ![]() Du skal bare ringe til Thai Air i København Telefon 33750120 John
john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| jens |
Lagt på d. 11/02-2005 20:57
|
|
Hej Isaan Jeg synes godtnok at du tager noget af en chance med at vente med at købe billetter til juli måned da mange selskaber allerede har udsolgt på de gode rejsedatoer i Juli måned. Og Thai skal du helt sikkert ikke satse på da de altid hæver prisen voldsomt fra weekenden til uge 26 og indtil 2 weekend i august de plejer at tage lidt over 8000, en hurtig søgning på de forskellige prisdatabaser giver en pris på ca 8400 med udrejse den 4 juli. Men AUA kan faktisk gøre det for 5521 hvis udrejse er mellem4-10/7 og hjem mellem 25-31/7 men der er under 10 aviaable seats på forbindelsesflyet til CPH fra wien på de forskellige datoer. Det er nemlig som regel forbindelsesflyet til de forskellige storbyer i europa der er problemet at få plads på i skoleferierne, der jo ikke meget ved at china air har billige sæder fra amsterdam hvis man ikke kan komme til amsterdam. MVH jens Redigeret af jens d. 11/02-2005 21:18 |
|
|
|
| Rasmus |
Lagt på d. 11/02-2005 21:26
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 772 |
Vi vil alle naturligvis finde billetter til den billigste pris, men sommetider er det ikke så nemt! Til ultimo april, har vi til hensigt at drage til Thailand for en længer tid. Vores plan er at jeg bliver i Thailand i ca. 2 måneder, kone og datter bliver der til slutningen af juli. Men jeg har erfaret at det ikke er så nemt at fremskaffe billetter for mere end én måned. Godt nok har jeg mulighed, via mit embede i luftfart branchen for såkaldte ”stand by” billetter. Men det er erfaringsmæssigt noget risikobetonet. Hvem ønsker at blive agterud fløjet i Bangkok - med 48 timer til man skal møde på arbejdet? Det har jeg sgu ikke nerver til mere. Så for nuværende er det eneste brugbare alternativ at købe en halvårs billet hos British Airways / Qantas. Henholdsvis 5.800 for mig / 6.500 – 5.300 for kone og datter. (alt inkl.) = 17.600 dk.kr. Skulle der være én som har et andet forslag, er jeg meget lydhør. Glem alt om SAS eller Thai Air. Hilsen Rasmus |
|
|
|
| Henrik J |
Lagt på d. 11/02-2005 23:01
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 48 |
Hej Rasmus Jeg har lavet en prøve bookning på www.flybillet.dk med AUA. Din billet er fra 28-04 til 27-06. Din kones og din datters er fra 28-04 til 27-07. prisen for dig er 5185 kroner. Og prisen for din kone og din datter er 9025 tilsammen hvis hun er under 11. Hvis hun er over 11 skal hun betale voksenpris. Så det bliver enten 14.210 kroner eller 15.555 kroner. MVH Henrik Once you go asian, you never go caucasian
|
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

, siden du så de billige tilbude med China Airlines og AUA. Keep going.