Se indlæg|
opera
|
|
|
Lagt på d. 01/02-2008 13:23
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Hejsa jeg ville høre om der er nogle af jer der bruger opera som jeres browser? Jeg har lige installeret den fordi jeg har problemmer med ei og nu er det også begyndt at drille på firefox, det eneste jeg tror jeg kan gøre er at formatere desværre, men gider bare ikke lige nu. Så derfor prøver jeg den der opera, og den ser nu udemærket ud. |
|
|
|
| pdrhan |
Lagt på d. 01/02-2008 13:30
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1323 |
Hvad er det der "driller" dig? Har du prøvet systemgendannelse...?
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 01/02-2008 13:37
|
|
Når jeg er i ei så går der ikke 2 min. så låser den siden og jeg skal trykke ctrl alt delete for at lukke det ned. og det er det også begyndt på i firefox, men du siger noget der med en systemgendannelse. det vil jeg prøve når jeg får tid på søndag. Takker for rådet |
|
|
|
| Berg |
Lagt på d. 01/02-2008 13:52
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 347 |
Har du prøvet at fjerne diverse spyware/ad-ware, og køre en virus scan? Du kan evt prøve dette gratis spyware remove tool fra AVG. klik for at komme til download AVG anti spyware Never argue with an idiot, they drag you down to their level, and beat you by experience |
|
|
|
|
Lagt på d. 05/02-2008 14:39
|
|
Ja ok nu har jeg gjort det nemmeste og købt mig en hel ny computer med vista i, en billig en til 2999 kr i føtex det var sgu da billigt. Men nu kommer der så et spørgsmål!!! hvordan kommer jeg ind og kikker i mskonfig jeg ved ikke om det er rigtigt stavet, men det er derinde hvor man kan bestemme hvad der skal startes op med i windows ![]() ![]() Et lille tillægs spørgsmål hvis jeg må det ![]() ![]() min cpu hedder amd athlon 64 x 2 dual core 4200+ Er der nogle der kan svare dumme mig hvor stor min maskine så er ![]()
Redigeret af d. 05/02-2008 14:53 |
|
|
|
| dardi |
Lagt på d. 05/02-2008 14:44
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 109 |
Du trykker på start - kør - og i kørboksen skriver du msconfig - tryk på enter |
|
|
|
|
Lagt på d. 05/02-2008 14:55
|
|
Jamen dardi der er ikke et sted hvor der står kør ligesom der var i xp men ellers tak for dit svar.
Redigeret af d. 05/02-2008 14:55 |
|
|
|
|
Lagt på d. 05/02-2008 15:00
|
|
Jubiiii jeg har sgu selv fundet det, det ligger inde i tilbehør nu |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 05/02-2008 16:32
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
Hvor stor er den saa, altsaa maskinen.........?
![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
|
Lagt på d. 05/02-2008 16:35
|
|
Ja suk det ved jeg ikke, det var det andet jeg havde fundet ![]() ![]() |
|
|
|
| Thai |
Lagt på d. 05/02-2008 18:38
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 166 |
Tilykke, til den pris er det en fin PC, AMD Athlon 64 X2 4200+ 2.2 GHz Processore. ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 05/02-2008 19:57
|
|
Takker thai så er mine spørgsmål da besvaret begge 2 enda ![]() ![]() Så må jeg lige komme med et spørgsmål mere!!!! Er der nogle der ved hvad esobi v2 er for et program. Det lå på skrivebordet på vista, men det er ikke installeret. |
|
|
|
|
Lagt på d. 05/02-2008 21:03
|
|
jsh71 skrev: Takker thai så er mine spørgsmål da besvaret begge 2 enda ![]() ![]() Så må jeg lige komme med et spørgsmål mere!!!! Er der nogle der ved hvad esobi v2 er for et program. Det lå på skrivebordet på vista, men det er ikke installeret. Davs Jsh Ja hvis du googler der kommer der det her frem http://www.google...lr=lang_da http://www.fullre...esobi%20v2 Google bamsen |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.