Se indlæg
 Udskriv debat
Priserne
lennart_l
Hej.

Vi er to drenge der rejser til Phuket i uge 28 og 29, vi har søgt alle steder og kan ikke finde noget om prisniveauet? Det vi primært er interesseret i at vide, er sprutpriserne og madpriserne!

Håber der er nogen der kan hjælpe, da vi ikke rigtigt kan finde ud af hvor meget vi skal have med!

På forhånd tak!

lennart_l skrev:
Hej.

Vi er to drenge der rejser til Phuket i uge 28 og 29, vi har søgt alle steder og kan ikke finde noget om prisniveauet? Det vi primært er interesseret i at vide, er sprutpriserne og madpriserne!

Håber der er nogen der kan hjælpe, da vi ikke rigtigt kan finde ud af hvor meget vi skal have med!

På forhånd tak!

Davs
I skal vel også ha priserne på pigerne Grin
og hotel

bamsen

Ja det er vel næppe mad og sprutpriserne der vælter budget.Cool

svaret på dit spørgsmål er nok mere hvor meget har du mulighed for at tage med

Thai
1000-1500kr om dagen,så kan i ha det rigtigt sjovtGrin

lennart_l
Tak for svarene! Men savner nogle konkrete priser, det ku jeg godt tænke mig at høre om, fly og hotel er bestilt.

jens
Det er nok ret væsentligt at i fortæller hvor i skal hen i Thailand, da det er væsentligt dyrere på phuket end i pattaya f.eks.
Mvh
Jens

Jake
Hvis I vil bo nogenlunde godt, så find noget gennem directroom.com eller asiarooms.com. 2-3 stjerner for ca. 1000-1200 baht med morgenmad skulle være muligt. Måske billigere. Øl og drinks fra 50-200 baht alt efter hvor trendy stedet af. Måske også mere. Mad kan fås fra 3-5 kr på et gadekøkken (nuddelsuppe), hvilket smager super. Jeg er aldrig blevet syg af at spise fra et gadekøkken.
Tidspunktet er lavsæson for Phuket, så priserne skulle være i bund. Og da I tydeligvis er efter fest og farver, ja så er det i Patong, I skal bo... god fornøjelse

lennart_l
Mange tak!Grin Vi skal lige netop bo i Patong, så det er bare super!Grin

Anders21
Kan man også købe champangepiger dernede? Smile

ebeth
Champagnepiger! Hvad er det? Shock Det er måske ligesom at kalde en skovl for en spade! Der er sikkert mange appelsinsaftevandspiger som I kan købe fri af barerne og ...... Husk nu jeres balloner hjemmefra, drenge!!!
vh

tvivler også på de drikker Champagne Grin

Spring til debat: