Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Jeg havde i år glemt at bestille transfer fra lufthavnen til hotellet (suriwongse) og tilbage igen når vi rejser. Derfor spurgte jeg så efter det specifikt men den pris jeg fik synes jeg var overraskende høj eller er det bare mig og hvad ville i gøre?
Prisen jeg skal betale er 90 kroner pr person. Vi er 4 personer så 360 kroner for transfer. Jeg ville mene at en almindelig taxa burde kunne klares for omkring 500 baht eller er jeg helt skæv på den?
Har rejst i afrika, europa og 6 gange i thailand. Alle gangene til aonang og krabi og Chiang mai. Skal til thailand igen i 2010 til Oktober. Der skal vi også vietnam for første gang.
Hej
For 2 år siden tog vi en meget fin "privat" bil fra lufthavnen i CM og til Riverside House. Det gav vi 150 Bath for. Vi var 2. Det lignede en chaufør der ikke havde fået nogen tur.
Nu ved jeg ikke hvor dit hotel er C M. Men der er jo ikke meget længre ind til Gammel byen end du kan gå. Og jeg vil tro at kro90 har ret i prisen. Jeg husker ikke helt men mener der er en Taxi disk man henvender sig til. Mvh
det lyder utroligt dyrt, sidst vi var der kostede en taxa til samme udemærkede hotel 100 bath fra lufthavnen.
ps. sidst vi var der var i marts `07
Redigeret af 13leif d. 13/02-2008 10:23
13leif
Man var hurtig, engang........
www.leifka.dk
Prisen er Falangpris, du skal blot tage en taxi i lufthavnen. Jeg kender ioevrigt ikke hotellet, men de fleste hoteller i CM har gratis afhentning, baade fra banegaarden og lufthavnen.
Det er optrækkeri. Er det ikke baht, du har fået prisen i? Suriwongse ligger på hjørnet af LoiKhroa Rd og ChangKlan Rd hvilket vil sige midt i Nigthmarked. På grund af diverse ensrettede gader kan man ikke køre direkte til hotellet. Der burde være en gratis minibus til det hotel. De kan finde på at afkræve et beløb den anden vej.
vh
Redigeret af ebeth d. 13/02-2008 12:08
Det lyder som om jeg snupper en taxi. tusind tak for alle de gode råd
heh nej ebeth den er god nok det er 90 kroner pr person OGSÅ børn
Har rejst i afrika, europa og 6 gange i thailand. Alle gangene til aonang og krabi og Chiang mai. Skal til thailand igen i 2010 til Oktober. Der skal vi også vietnam for første gang.