Se indlæg|
Jsh71 var på ferie i Thailand
|
|
|
Lagt på d. 14/02-2008 13:47
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Jsh71 var på ferie i Thailand og havde læste en job annonce i Pattaya Post fra Bumrungrad Hospital i BKK, hvor der søges en gynækolog assistent. Interesseret i stillingen, ringer han til hospitalet for at høre nærmere om jobbet, da han kunne godt tænke sig at blive i LOS og arbejde der. << Kunne de give mig lidt flere detaljer om det?>> spørger han. Receptionisten svarer: << Uha, vi har haft en del henvendelser vedrørende jobbet>> JSH71 svarer så << Det er OK, jeg ville alligevel gerne høre om hvad jobbet indebærer og hvad lønnen er. > Så siger receptionisten << OK, jobbet består at du skal gøre patienten klar til Gynækologen. Du skal tage tøjet af de kvindelige patienter, lægge dem ned på briksen og vaske deres nedre regioner. Så skal du bruge barberskum, rage alle deres kønshår væk og massere dem med glidecreme så de er klar at blive undersøgte af gynækologen>> Og så tilføjer hun : << Lønnen er 45.000B. om måneden >> JSH71 blev mere og mere vild i varmen og spurgte om hvor han skulle henvende sig for at søge om jobbet. Den unge damen svarer << De skal rejse til Nong Kai >> JSH71 bliver lettere forvirret << Er stillingen der?>> Så svarer receptionisten med fryd i stemmen << Nej, men det er der hvor køen ender.>> (Behøver jeg at tilføje at JSH71 er tilbage i DK, for at arbejde igen på Aarhus Kommune Hospitalet). |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 14/02-2008 13:50
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
Den har god bamsen ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
| nutte |
Lagt på d. 14/02-2008 15:51
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 46 |
Kan oplyse at jsh71 stadig overvejer jobbet da han syntes det er for koldt i danmark og savner mig .Kan oplyse at her i Pattay er der lige nu 27 grader og kl. er 21:51 Hilsen Nutte ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 14/02-2008 16:05
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
![]() ![]() ![]() bamse. |
|
|
|
| ebeth |
Lagt på d. 14/02-2008 16:47
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 586 |
Jaahhh Bamsen har fået sin gamle avatar tilbage! Sjov historie! |
|
|
|
|
Lagt på d. 14/02-2008 16:55
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
ebeth skrev: Jaahhh Bamsen har fået sin gamle avatar tilbage! Sjov historie!Jeps ebeth den ser bedre ud end ham selv, men ok det skal der nu heller ikke meget til. ![]() ![]() Og til Nutte ja jeg savner pattaya ![]() ![]() |
|
|
|
| Saske |
Lagt på d. 14/02-2008 23:46
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 13 |
nutte skrev: Kan oplyse at jsh71 stadig overvejer jobbet da han syntes det er for koldt i danmark og savner mig .Kan oplyse at her i Pattay er der lige nu 27 grader og kl. er 21:51 Hilsen Nutte ![]() ![]() ![]() jaah kl er nu 23:45 her på fyn og det er -2 så det jo bare herligt
สนใจแก่คนอื่น ๆ ตามที่คุณต้องการให้พวกเขาทำแก่ท่าน
|
|
|
|
| Spring til debat: |








. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 















.

