Se indlæg
 Udskriv debat
glemt af Apollo
halifax
Ankommet til Bangkok
Vi havde ikke fået udleveret indrejseformular i thai air fly måtte udfylde dem i paskontrollen, det ville Apollo Rejser åbenbart vente på.Efter forgæves at have ledt efter Apollo bussen til Hua Hin.forsøgte vi at spørge i bus terminalen hvor de ikke kendte Apollo,herefter frem og tilbage i ca 1 time. Vi er 73 år

tuktuk
Hejsa

det lyder da ikke godt, husk at snakke med dem og tage en regning med på taxaen.... de burde betale den tilbage
Redigeret af tuktuk d. 19/02-2008 12:21
med venlig hilsen

Martin Kaiser-Nielsen
Tuk Tours - Thailand

http://www.tuktou...

www.tuktours.dk
Locturian
Dårlig service af Apollo Sad De skal da netop tage sig af sine gæster - Det er det de får deres penge for.

Hvis I oplever problemer mens I er i Hua Hin, er I velkommen til at kontakte mig, eller Tuk Tours der er en dansk rejse bureau i Hua Hin, vi er alle danske og alle glade for at hjælpe Smile
Thailand - Et land med kontroverser, dejlige kvinder, skønt vejr, og et landt fyldt med bedrevidende udenlandske tosser...

[img]http://www.dansk-thai.dk/images/links/www.huahin-online.com.gif[/img] is not a valid Image.
http://www.huahin...

http://www.huahin-online.com
SIAMCON
Hej
har lige læst jeres indlæg. Nej hvor er det for dårligt !
Klag dog over det. hvis de ikke reagerer - Apollo - så lav et indlæg i dagspressen . den slags plejer at hjælpe !
venligst
Bs

jeg håber at du klare den halifax, og får en god ferie.

men thai gør meget ud af at dele de indrejseformularer ud, tvivler på at den ikke blev givet til dig.
og selvom du skulle om bag i køen, plejer det alligevel at tage så lang tid at få sin kuffert at det går lige op, hvis man er dårlig gåendene så er det jo muligt at få hjælp, men det er sku ikke smart at de bare kører fra dig, gad vide om de prøvede at lede efter ham.

Clunse
Jeg havde lidt samme oplevelse, da jeg kom derud i november. Heldigvis spottede jeg en Kuoni/Apollo guide. Hun fortalte mig, at jeg skulle bare gå lidt længere bagud og vente sammen med "de andre" - men det endte så med, at jeg gik alt for langt, da jeg ikke lige kunne se hvem "de andre" var. Det blev heldigvis opdaget, så jeg kom da med den rigtige bus. Men der var noget forvirring med at få samlet alle gæster.

Problemet er, at der er vildt mange rejseselskaber, der skal hente deres gæster på dette tidspunkt om morgenen - plus det sædvanlige rend af taxachauffører, der prøver at kapre en kunde. Det giver enormt meget forvirring, og risikoen for fejl og "uafhentede gæster" synes ganske stor. Selvom lufthavnen er ny, virker den altså ikke "gearet" til at håndtere det store antal gæster.

Det skal dog siges, at Apollos opsamling af gæster retur til lufthavnen var udemærket. Men tag en snak med dem på deres kontor - det ligger så vidt jeg husker lige bagved Starbucks på hovedgaden?

Et godt råd om returafgangen: min oplevelse var, at når I har checket ind til nattens returafgang, skal I begive jer hen imod jeres gate i rigtig god tid, da der er rigtig mange fly vestpå på dette tidspunkt. Der er foretages sikkerheds-check, inden man kan komme ud til gaten, og her er man heller ikke i stand til at håndtere det store antal gæster = store køer og gæster der er ved at panikke, fordi de er ved at komme for sent til deres gate. Sad

rinpoche
Puha, da jeg læste overskriften var jeg bange for at Apollo havde fundet ud af at de havde efterladt nogle under månelandingen...

Men kedelig oplevelse jer halifax, ikke det man har brug for efter en lang flyvetur.
Lyder dog heldigvis som om i kunne klare paragrafferne på egen hånd.

mvh
rinpoche

stoney
Jeg og knægten,var også ude for de samme oplevelse sidste år,med skimmel selskabet Apollo,men jeg læste dem teksten på hotellet I Jomtien,den næste dag,ved deres guide ankomst,men det var ikke den eneste brøler,vi havde betalt for en tur,men den havde selskabet,glemt at bestille så det var dårlige oplevelser med Apollo,vi har ofte resjst med dem,men aldrig mere ApolloSad.
Pil af med jer,knægte.I tiltrækker fluerne!

roald
Jeg synes vi mangler slutningen på historien, hvordan kom i til HUA-HIN

SIAMCON
Hej
Vedr dårlige oplevelser med div selskaber.:
Jeg køber som regel bare biletten - oftest hos My Travel som er til at stole på indtil nu da.
Så ordern jeg selv det hele når jeg kommer til BKK
Jeg behøver ikke betale andre for at " åbne døre" for mig.. skulle der være noget knas.. så kender jeg altid nogle både thaier,danske,lettere og etc.. som jeg kan henvende mig til.
Jeg vil helel give en thai en ekstra skilling.. end betale dyrt til et selskab som oftest ikke aner en dyt mere end vi andre...
skulle der være nogle som her brug for et råd eller en hånd dernede - så sig til... så skal jeg gøre hvad jeg kan..
venligst
Bs

Spring til debat: