Se indlæg
 Udskriv debat
Flybillet i December måned
K K
Hej! Er der nogen af jer der ved hvad det koster for flybillet med thai airways i start af december måned?? på forhold takk!

Hejsa jk
Jeg ved ikke hvad den koster i starten af december, men jeg skal afsted den 24/12 og det skal jeg give 9350 kr. med skat. Det er nok lidt biligere på det tidspunkt du skal afsted.

John
Prøv at kik på
http://www.flybil...

John Grin
john@dansk-thai.dk

http://www.j-s.dk/hus
davser
jk
Der er vist kun de dyre billetter tilbage,jeghar ledt med lys og lygte efter dem,
så jeg fik 2 stk til den 29 november til 6200
men jeg ved ikke om der er flere tilbage,flere på nettet siger de har billetter,men når man så prøver at få dem ,er de lige pludselig væk,
rejsebamsen

K K
Okay tak for jeres svar!! 6200??? Wow det må man nok sige!! Billigt!!!!! så skal du væk fra kold hva?? hehe!! hvor lang tid skal du være der??Grin

Jamjuree
Ca 7500 kr indtil 11 december

davser
jeg skal væk til den 29 december
men du kan sikkert godt finde billetter ut til thailand,
men det er svært at komme hjem igen
men spørg i thai travel og se hvad de kan tilbyde
jeg så lige en sige 7500 indtil 11 december
men ikke hvor henne eller med hvilke selskab
rejsebamsenSmile

surin
det der gør billeten dyr og svær at få er at hjemrejsen skal ske efter 31-12.
januar og februar er de 2 dyreste mrd. at rejse til og fra thailand i den billigste billet jeg har fået var thai-air i juni 4800 kr pr. person

K K
Øv øv øv øv!!! Jeg har problem med at komme hjem fra Thailand!! Alle er udsolgt!! men det prøver at finde ud af det!!

Tag en uge mere så

K K
Altså jeg har prøvet i det der flybillet.dk alle dage fra januar til marts måned så står der udsolgt!! altså når man skal hjem igen!! Det er utroligt!! SadShock

surin
jeg havde samme problem sidste år. men prøv at ringe til kuoni rejser i hillerød, der er ansat en meget dygtig mand, så vidt jeg ved den eneste mandlige ansatte. kan desværre ikke huske hans navn,
men han satte himmel og hav i bevægelse, og kendte også en del i thai air han trak på. han fandt først billeter til os i lufthansa til en rimelig pris, og 3 uger efter ringende han pluslig og fortalte at han samme rejse dage nu havde billeter til os alle med thaiair og til en billigere pris end lufthansa en forspørgsel hos thaitravel på de samme dage var prisen 1000 dyrere pr billet og hun kunne ikke garanter at pladsen var der

jeg køber ikke flere billeter hos thaitravel

Davser
kig herind der er billige rejser med china air

http://www.brands...cwcm/page/ {0824B1F1-D954-4B00-817C-2A2F4FC970B6}.html
rejsebamsen

jesper_dk
prøv wwww.rejsefeber.dk de har stadig billetter i december måned . B.la med SAS til 6500 kr.
Venlig hilsen.
Jesper

surin
ja ja men søger du på datoer i dec. så er alt udsolgt

davser jesper
ja jeg kan ikke finde de biletter du siger med sas
rejsebamsenGrin

jesper_dk
Jeg var inde og søge tirsdag og der var der ledige pladser.
Med venlig hilsen
Jesper

Jeed
For en måned siden fik jeg en billet til 5700 til d. 2.

Spring til debat: