Se indlæg|
Thaiboksning
|
|
| ncmohr |
Lagt på d. 24/02-2008 14:38
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 127 |
Hvis nogen ikke har haft fornøjelsen at se en thaiboksekamp så har jeg lagt en lille film op af en. Den er på 42 MB så vær lige opmærksom på det ![]() http://www.mbuna....iboks1.mpg Har rejst i afrika, europa og 6 gange i thailand. Alle gangene til aonang og krabi og Chiang mai. Skal til thailand igen i 2010 til Oktober. Der skal vi også vietnam for første gang.
|
|
|
|
| Berg |
Lagt på d. 24/02-2008 19:23
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 347 |
Ok knockout til sidst, men hold da op en kedelig kamp indtil da, de står jo bare og chatter lidt til hindanden. Hvis nogen skulle have lyst til at se noget rigtig thai Boksning så søg evt. på youtube på navne som Orono, Jongsanan, Saengjai, Sakmongkol, Samart Payakaroon eller Apidej Sit-hirun. Sidst nævnte er nok den største thai bokser nogensinde og holdt 7 bælter på samme tid i 50'erne og 60'erne, han var kendt for sine fantastisk hårde spark, var ikke ualmindeligt at se folk med brækkede riben, arm knogler osv efter kampe mod ham, til dato er der INGEN der matcher hans hårde spark. Det er faktisk muligt at blive trænet af Ajarn Apidej Sit-Hirun (den levende legende, som folk kalder ham), han er head coach i Fairtex Bangplee Muay thai camp (nær bangkok). Havde æren af selv at træne under ham i 3 måneder sidste år, og er helt sikkert en oplevelse jeg aldrig glemmer. Apidej Sit-Hirun (youtube VDO) Fairtex Bangplee boxing camp Never argue with an idiot, they drag you down to their level, and beat you by experience |
|
|
|
| ncmohr |
Lagt på d. 24/02-2008 19:30
|
|
Det kan du faktisk have lidt ret. Der hvor der skete allemindste var i de letteste vægtklasse. Der var det konstant udveksling af øretæver, dog ville jeg ikke ligge sådan noget op da folk kunne blive forarget
Har rejst i afrika, europa og 6 gange i thailand. Alle gangene til aonang og krabi og Chiang mai. Skal til thailand igen i 2010 til Oktober. Der skal vi også vietnam for første gang.
|
|
|
|
| Berg |
Lagt på d. 24/02-2008 19:44
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 347 |
Ja de kære unger (går ud fra det er dem du hentyder til når du siger de "lette" vægtklasser) går sq til den når de træder op i ringen ![]() Dog bære det tydligt præg af der ikke er nogen store kampe på programmet, læg mærke til alle de tomme pladser, det ville ikke kunne lade sig gøre med nogle ordenlige navne på programmet Er det taget fra Rajadamnoen stadium i bangkok eller er det mig som husker helt forkert? Never argue with an idiot, they drag you down to their level, and beat you by experience |
|
|
|
| ncmohr |
Lagt på d. 24/02-2008 20:20
|
|
heh nej det er taget fra den lokale boksehal i krabi, det er nok derfor der ikke er nogen store navne på programmet. Jeg lagde det bare op for at folk kunne høre musikken og ihvertfald få en lille fornemmelse for hvordan det kan se ud
Har rejst i afrika, europa og 6 gange i thailand. Alle gangene til aonang og krabi og Chiang mai. Skal til thailand igen i 2010 til Oktober. Der skal vi også vietnam for første gang.
|
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.