Se indlæg|
Familiesammenføring.
|
|
| Sasi |
Lagt på d. 04/03-2008 08:57
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 50 |
Kig lige på linket, hvis nogen, der gerne vil ved mere om famsamf. Mvh. Sasi http://www.nyidan...oering.htm |
|
|
|
| phitsanulok |
Lagt på d. 04/03-2008 09:32
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1054 |
Min kone har lige booket en tid hos Embassy of Denmark idag. Den første tid de havde var: 3 april, så det passer meget godt med 4 uger, så man skal være ude i god tid. :-) Ligger der stadig en butik ved siden af ambassaden, hvor man kan få oversat sine documenter så de kan bruges til at søhe om visum? Kan en thai nøjes med at købe en enkeltvejs billet eller skal det være en retur? Redigeret af phitsanulok d. 04/03-2008 09:42 Design dit eget tøj??[url]shirtfreak.dk[/url]
Hus i Thailand??[url]husithailand.dk/[/url] Thai catering??[url]dinthaikok.dk[/url] |
|
|
|
|
Lagt på d. 04/03-2008 11:25
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Ja, den thaiveninde skal købe en returbillet- hun er jo kun på besøg ikke? Du skal vel, når hun kommer herop og I er blevet gift til at søge om familiesammenføring? mvh Povl Erik |
|
|
|
|
Lagt på d. 04/03-2008 11:26
|
|
phitsanulok skrev: Min kone har lige booket en tid hos Embassy of Denmark idag. Den første tid de havde var: 3 april, så det passer meget godt med 4 uger, så man skal være ude i god tid. :-) Ligger der stadig en butik ved siden af ambassaden, hvor man kan få oversat sine documenter så de kan bruges til at søhe om visum? Kan en thai nøjes med at købe en enkeltvejs billet eller skal det være en retur? Nej der skal købes en returbillet! |
|
|
|
|
Lagt på d. 04/03-2008 15:05
|
|
Sasi skrev: Kig lige på linket, hvis nogen, der gerne vil ved mere om famsamf. Mvh. Sasi http://www.nyidan...oering.htm hvad vil du gerne vide |
|
|
|
|
Lagt på d. 04/03-2008 16:46
|
|
Bkk Jamen se hvad SASI hun skriver Hvis nogen vil vide mere om familiesammenføring Hun skriver ikke at hun vil vide mere bamsen Redigeret af d. 04/03-2008 16:47 |
|
|
|
|
Lagt på d. 04/03-2008 17:57
|
|
ok sådan kan man også se på det, jeg var vist for hurtig |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

sådan kan man også se på det,