Se indlæg
 Udskriv debat
Anderledes Thai Klub
Sasi
Hej alle sammen.
Jeg har tænkt mig at stifte en klub for thaier, deres mænd må gerne deltage, som har virkkelig lyst til at opdage lille Danmark (kultur og samfund). Jeg glæder mig rigtig meget hvis der er nogle Thaier der vil være med.
Jeg skal gøre mærksom på det er ikke kortspil klub eller andet der har med penge at gøre.

Jeg forestiller mig at vi kunne mødes en gang om måneden. Første gang finder vi ud af hvad klubbens overordnede formål skal være.

Hvis I er interesseret så send en mail til mig på PB på denne hjemmeside.

med venlig hilsen
Sasi

Grenaa
Hej Sasi....

Lyder som en rigtig god ide ! Vi har lokalet til jer hvis i mangler plads..

Har sendt en pb til jer....

MVH. Klaus & Tuk
Smil og verden smiler til dig

generer
lyder som en super god ide. Hvis du/i har brug for hjælp til at lave en hjemmeside, så vil jeg gerne hjælpe.

Sasi
Hejsa generer.

Tak for det flotte tilbudt. Jeg vil gerne tage i mod det.
Et flot tilbudt bliver ikke serveret direkte til stuen hver dag.
Lige snart jeg har samlet folk eller har lidt ide om, hvor mange der gerne vil være med, vender jeg tilbage.

Med venlig hilsen
Sasi

Hej Sasi.

KANON ide - det er på tide nogen tager initiativ til noget sådant. Ranna og jeg er helt med på et sådant initiativ, især fordi det ikke handler om netop de ting hun hader mest af alt - uærlighed og spil WinkWink Flot at nogen tænker i den retning!!! Glæder os til at høre fra dig/jer - skriv gerne en PB. Skal til Kæbenhavn allerede i næste uge så sig endelig til hvis vi kan mødes.

Sasi
Sasi skrev:
Hej alle sammen.
Jeg har tænkt mig at stifte en klub for thaier, deres mænd må gerne deltage, som har virkkelig lyst til at opdage lille Danmark (kultur og samfund). Jeg glæder mig rigtig meget hvis der er nogle Thaier der vil være med.
Jeg skal gøre mærksom på det er ikke kortspil klub eller andet der har med penge at gøre.

Jeg forestiller mig at vi kunne mødes en gang om måneden. Første gang finder vi ud af hvad klubbens overordnede formål skal være.

med venlig hilsen
Sasi

Hejsa

Nu har dette indlæg været ude i nogle dage. Der er foreløbig 5 der har meldt tilbage og syntes at initiativet var godt. Jeg tror selvfølgelig på ideen og jeg er sikker på at det kan gøres endnu bedre. Så snak med jeres koner om det ikke kunne være noget for dem. Lad vores kulturer mødes på en positiv måde med en ordentlig omgangstone. Og en stor tak til dem der foreløbig har meldt tilbage.

Mang hilsener
SasiGrinGrin

Grenaa
Hej Sasi...

Dejligt du har fået hele 5 henvendelser, godt nok ikke så mange men lad os holde liv i tråden, så tror jeg der kommer flere, vi er jo en del i Kbh.S området og jeg tror der kommer mange flere, spørgsmålet er hvor langt du vil gå og hvor meget tid du vil bruge på det, der er jo også aviser og andet man kan bruge til at starte en sådan klub op, jeg tror behovet er der for vi har reelt ikke rigtig noget på Sjælland og der tænker jeg også på en hjemmmeside hvor du jo er blevet tilbudt hjælp til opbygning af en sådan, jeg har selv længe tænkt på at lave en form for klub/hjemmeside for Thaier og danskere på Sjælland, så lad os prøve og få noget fornuftigt ud af det...

MVH.Klaus & Tuk
Smil og verden smiler til dig

rinpoche
Rigtigt godt initiativ Sasi, jeg ønsker dig held og lykke med projektet, er sikker på at det vil vise sig at være udbytterigt for alle implicerede.

mvh
rinpoche

Sasi
Hejsa Khonkhen.
Rart at høre fra en som kommer fra det samme land og har det samme interesse. Jeg vænder til bage lige snart jeg har snakket Klaus og Tuk.
Med venlig hilsen
SasiSmile

Ja sasi jeg vil også bare sige det er et skide godt initiv du har sat i gang, håber det lykkedes for dig også med det politiske. Du er godt nok en gæv pige må man sige alt ære og respekt for dig herfra mig selvom det trækker lidt fra du er hos venstre. Men det kunne jo være jeg fandt på at stemme på det parti bare på grund af dig hæ hæ. Nej det kunne jeg nu aldrig finde på men igen held og lykke herfa.WinkWinkWink
Redigeret af d. 02/03-2008 17:13

Sasi
Klaus Grenaa skrev:
Hej Sasi...

Dejligt du har fået hele 5 henvendelser, godt nok ikke så mange men lad os holde liv i tråden, så tror jeg der kommer flere, vi er jo en del i Kbh.S området og jeg tror der kommer mange flere, spørgsmålet er hvor langt du vil gå og hvor meget tid du vil bruge på det, der er jo også aviser og andet man kan bruge til at starte en sådan klub op, jeg tror behovet er der for vi har reelt ikke rigtig noget på Sjælland og der tænker jeg også på en hjemmmeside hvor du jo er blevet tilbudt hjælp til opbygning af en sådan, jeg har selv længe tænkt på at lave en form for klub/hjemmeside for Thaier og danskere på Sjælland, så lad os prøve og få noget fornuftigt ud af det...

MVH.Klaus & Tuk

Hejsa Klaus.
Jeg glæder mig allerede til at holde et møde med jer.
Jeg har nogle gode ider, som jeg gerne vil fremlægge til jer.
I siger bare til, hvornår vi kan mødes . Ring endelig til mig eller skriv.
Med venlig hilsen.
Sasi Smile

Sasi
Sasi skrev:
Hej alle sammen.

med venlig hilsen
Sasi

Halloooo.Smile
Jeg er her stadigvæk. Kom med mig så skal vi nok vise verden hvad Thaipiger kan. De kan nemlig også en masse fornuftige ting.Wink
Med venlig hilsen.

Sasi

Heino
Som du da kan gøre opmærksom på dig selv sasi Grin

Hvor lange er du med projektet?

phitsanulok
jeg syntes det lyder som en rigtig god ide.

jeg er sikker på at min kone og jeg gerne vil deltage i fremtiden, men vi har desvære ikke så meget tid til at hjælpe med at bygge det op.

held og lykke :-)
Redigeret af phitsanulok d. 04/03-2008 10:26
Design dit eget tøj??[url]shirtfreak.dk[/url]
Hus i Thailand??[url]husithailand.dk/[/url]
Thai catering??[url]dinthaikok.dk[/url]

www.shirtfreak.dk
Sasi
Heino skrev:
Som du da kan gøre opmærksom på dig selv sasi Grin

Hvor lange er du med projektet?

jeg er kun ved at skrabe i overfladen, men hvis jeg ikke gør opmærksom på mig selv og dermed projektet får jeg aldrig nogen til at melde sig under fanen.
Problemet er at hvis ikke tråden holdes i live reglemæssigt ryger den ud af listen og så er der slet ingen der bliver opmærksom på den rigtige gode ide som jeg synes dette projekt er.Grin

Med venlig hilsen
Sasi

Sasi
Sasi skrev:
Hej alle sammen.

Jeg er nu nået såvidt at jeg sammen med 3 andre par, på fredag, sætter mig ned og formulere det præcise formål med den "anderledes Thai klub". Vi vil desuden udarbejde en hjemmeside hvor vi vil fortælle mere om klubben, bla. hvor vi vil holde til.

Med venlig hilsen

SasiWink

Earthrush
Når det var kun for thai damer og deres Mand så holder jeg mig bare for mig selv lol

Men Sasi hvis i planlægger at tag ud se noget ad Den Danske historie så sig lige til hvis i smutter til Sønderborg og ser sønderborg slot og dybbøl Banke og mølle

Dette Link er til Sønderborg Slot http://www.museum...ommen.html

Dette er til Dybbøl banke http://www.1864.dk/

ARRIVE
RAISE HELL
LEAVE

Lars Lang-Danmark
Hej Sasi,

Heino skrev:
"Som du da kan gøre opmærksom på dig selv sasi
Hvor lange er du med projektet?"

Jeg har personlig ingen interesse i denne klub, men syntes du skal fortsætte som du gør og så glemme Heino's bemærkning!......Lad os spørge ham hvad han har gjort for andre. Altid dem der ønsker at gøre noget for andre der bliver ramt af Janteloven. Janteloven er død så kløg du bare på Sasi, og lev med at du er en af dem der tør stikke næsen frem og så lade de andre forblive negative og bitter.

De bedste positive hilsner

Lars Lang

"Gå igang med det mulige, istedet for at tale om det umulige"

http://www.youtube.com/watch?v=CHtVBN--AoU&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=LfeHkg3jooA&feature=related

http://www.thaiestate.dk
Lars Lang-Danmark skrev:
Hej Sasi,

Heino skrev:
"Som du da kan gøre opmærksom på dig selv sasi
Hvor lange er du med projektet?"

Jeg har personlig ingen interesse i denne klub, men syntes du skal fortsætte som du gør og så glemme Heino's bemærkning!......Lad os spørge ham hvad han har gjort for andre. Altid dem der ønsker at gøre noget for andre der bliver ramt af Janteloven. Janteloven er død så kløg du bare på Sasi, og lev med at du er en af dem der tør stikke næsen frem og så lade de andre forblive negative og bitter.

De bedste positive hilsner

Lars Lang

Davs Lars
Jeg er bange for at du misforstår heino
Han mener det i bedste mening
Han mangler bare en Grin på det han skrev
De snakker meget sammen i chatten,
så jeg er helt sikker på at han gerne vil vide ,
det han skriver,,hvor langt er du kommet .

hilsen bamsen

Lars Lang-Danmark
Hej Heino, Sasi og Bamsen,

Hvis jeg har misforstået noget er det jo blot skønt, og har jeg dette er der hermed en "undskyldning" fra mig af til Heino!

Jeg bliver bare så træt nogle gange af, at dem som forsøger at gøre en forskel bliver opfattet som om de er selvglade osv. mens dem som aldrig gør noget blot er nagative og bagkloge.

Endnu en gang de bedste positive hilsner

Lars lang
"Gå igang med det mulige, istedet for at tale om det umulige"

http://www.youtube.com/watch?v=CHtVBN--AoU&feature=related

http://www.thaiestate.dk
Spring til debat: