Se indlæg
 Udskriv debat
hvad gør jeg..
Lung Yao
Ulrich,

SORRY skriver hun, for hun har måske indset at hun var i gang med at "slagte Guldgåsen". Undskyld sammenligning, men det er for at få dig til at åbne øjenene. PRIS dig selv lykkelig at hun blev "afsløret HER og NU" og ikke om 2-5-10år, når "guldåren" var drænet. Dette her er skrevet, ikke for at "håne dig", men kun for at få dig til at se de "barske realiteter" og GÅ VIDERE MED DIT LIV.

Man plejer at sige at :

<< Bedre med en fugl i hånden end ti på taget >>

I din situation ville jeg vende det om og sige til dig:

<< SLIP den rådent fugl du "har" i hånden og kigge på de ti som er på taget >>.

Gå varsomt til værks og det skal nok lykkedes (også for dig) at finde den rette - kærlig - og især ÆRLIG livsledsager. Du er ikke "dødensnær" endnu, du har mange år foran dig.

Håber at du tager mine ord som en opmuntring og ikke som nedladende syn af din sag. Hvis det kan "trøste dig", kan jeg fortælle dig og mange her i forumet ville sige det samme:
Du er IKKE den første/eneste det er sket for og du bliver helere den SIDSTE. HUSK lige disse ord, gem dem og om 3-5-10 år ville du trække på smilebåndet når Jens-Peter fra Smøreby, ville skrive om den samme oplevelse som du har lige været igennem.
Redigeret af Lung Yao d. 19/03-2008 11:32
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]
 
Jake
Ja, Ulrik, det er en Golddigger, du har fundet. Måske er det ord måske for mildt, for en golddigger er normalt en, der med charme og snilde lister pengene fra dig. Hende her ber dig om penge på forhånd. GLEM HENDE - Hun er kun ude på at rulle dig. Undskyld de hårde ord, men det er sandheden!!!
 
thaikurt1
Der er ingen grund til at undskylde sammenligning Lung Yao

Det er præsis det jeg se hver dag og mange gange uden at man kan gøre noget, da person er så forelsker at han ikke vil tage mod gode råd fra andre eller at han forsendt opdager at han bliver snydt.









 
http://nej
Lung Yao
Thaikurt 1,

Jo, for jeg kan godt forstå (noget af det) hvad der foregår i øjeblikket i hovedet på Ulrich, og jeg mener at vi skal hjælpe og opmuntre ham, i stedet med at komme med nogle bemærkninger a la :<< Hvad sagde jeg, eller du var sgu naiv >>. Det kan han ikke bruge til noget, men til gengæld har han stærkt brug på vores "moralsk støtte" og ikke medlidenhed.
En ting skal han gøre sig klar over : HAN SKAL SELV REJSE SIG OP, og ikke være afhængig af andre (det er ikke nemt, men NØDVENDIGT)

Så måske skulle vi have en "time out" og lade Ulrich være i fred og give ham mulighed til at sunde sig over det som er sket.

Så,Ulrich bare tage det med ro og har du brug for hjælp eller støtte kan du bare kontakte nogle på DTW med PB, og vi skal nok række dig en hjælpende hånd i den udstrækning det er os muligt.

(Kunne være at jeg skulle starte en afdeling af "DTWs Joan søstrene" Wink Smile Smile
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]
 
Suk Rak Ning
Onkel Yao.

Det er aldrig sjovt at finde ud af, at det man troede det var, altsaa ikke lige var som man troede.....og nej, det med at mange andre har proevet det samme er ingen troest, selvfoelgelig goer det ondt naar der er foelser paa spil........ saa et stykke tid paa puden, samt lidt fintaenkning saa er jeg sikker paa at alt bliver godt igen..Det skal sq blive godt igen.........Wink............Tak.
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original
 
kiml
Hej Ulrik
løb alt hvad remmer og kan holde, det er din kasse beholdning hun er ude efter, der ikke nogen grund til at tænke over det.
 
Suk Rak Ning
Suk skrev:


Det er aldrig sjovt at finde ud af, at det man troede det var, altsaa ikke lige var som man troede.....og nej, det med at mange andre har proevet det samme er ingen troest, selvfoelgelig goer det ondt naar der er foelser paa spil........ saa et stykke tid paa puden, samt lidt fintaenkning saa er jeg sikker paa at alt bliver godt igen..Det skal sq blive godt igen.........Wink............Tak.



Naar jeg skriver, at det bliver godt igen, mener jeg selvfoelgelig ikke at man skal gaa tilbage til en grib.......

Der findes masser af dejlige, fantastiske og skoenne kvinder her i landet.................Tak.
Redigeret af Suk Rak Ning d. 20/03-2008 11:18
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original
 
HansenDK
Tjah, men man kan da sige, "det er up front" !! Hun vil ha' penge for at være sammen med dig. Dvs det er dig der er forelsket, ikke hende !
Og det er meget almindeligt med Farang og Thai-piger, og da især hvis du har mødt hende i en bar i Patong eller Pattaya.
Lad vær med at forelske dig i bar-piger, ha' en god tid sammen med dem, men lad det blive ved det. (Jeg har prøvet det kan du høre Wink

Men selvfølgelig kan du da tage derned igen ! Især hvis du bliver depri af at være her i DK, .. det er det jeg gør næsten hver vinter, jeg kan ikke holde vinteren ud her. .. Men igen, tjek lige hverdagen ud med pigen inden du køber hus og bil til hende.

Good luck !
 
jeg vil også gerne komme med en mening.

Er hun bar pige syntes jeg det er fair hun kræver 25000 bath for en måned. Hun kan jo ikke arbejde og tjene penge til familien. forstår godt du er mistroisk når du tror det er kærlighed, men thaier har altså brug for penge. Det eneste du kan bruge hendes svar til er at vis du gifter dig med hende kommer du til at forsørge hende og hendes familie resten af din levetid.
Syntes du skal tage derned og se hvad der sker. Dermed ikke sagt du skal give hende nogle penge eller være sammen med hende, det er op til dig selv. Om ikke andet får du jo en god ferie.
Jeg lander i Bangkok den 4. April. måske kan vi mødes til en kold øl Wink (med is)

Bare min mening Smile

Mvh Lasse
 
Suk Rak Ning
ezal skrev:
jeg vil også gerne komme med en mening.

Er hun bar pige syntes jeg det er fair hun kræver 25000 bath for en måned. Hun kan jo ikke arbejde og tjene penge til familien. forstår godt du er mistroisk når du tror det er kærlighed, men thaier har altså brug for penge. Det eneste du kan bruge hendes svar til er at vis du gifter dig med hende kommer du til at forsørge hende og hendes familie resten af din levetid.
Syntes du skal tage derned og se hvad der sker. Dermed ikke sagt du skal give hende nogle penge eller være sammen med hende, det er op til dig selv. Om ikke andet får du jo en god ferie.
Jeg lander i Bangkok den 4. April. måske kan vi mødes til en kold øl Wink (med is)

Bare min mening Smile

Mvh Lasse


Sikken da en gang LORT at skrive. !!!
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original
 
Suk

som jeg skrev, min personlige mening. Du behøver ikke at syntes om det. Men har du noget fornuftigt at sige til mig vil jeg gerne høre og svare på det
 
Suk Rak Ning
ezal skrev:
Suk

som jeg skrev, min personlige mening. Du behøver ikke at syntes om det. Men har du noget fornuftigt at sige til mig vil jeg gerne høre og svare på det


En barpige kan da selvfoelgelig tjene 25.000 THB Pr. Md, det er 25 tissemaend Pr. Md.........Er der resson i det, i mine oejne er der ikke...........Jeg bor i TH og forsorger min pige, vi har ca. 60,000 THB Pr. Md, og det gaar fint...........og ved du hvorfor, fordi jeg har en pige der elsker mig som jeg er!!!!

Jeg har ogsaa proevet at sidde paa spruthus i Pattaya og foere mig frem, men har laert af det, men er dog aldrig blevet roevet af en grib der KRAEVER 25 K. Pr. Md. Pigen skulle ha' lagt kortene paa bordet dag Nr. 1, men det er maaske for meget forlangt, derfor er pigen ikke vaerd at taenke mere paa.........Hun er luderm det er haarde ord, men sandheden er sommetider ile hoert.

Haaber dog stadigt det bedste for Ulrich55...Wink
Redigeret af Suk Rak Ning d. 20/03-2008 14:35
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original
 

Hvis du tager til phuget vil du uden tvilv møde hende og så er du soldt
(uden for pædagoesk rækkevide og 350.000kr mindre på lommen)

Har du ikke nogle gode kammerater du kan tale med.der går 100.000 vis af søde piger i th. som ikke siger det gør ondt uden penge.

lindy
 
Du læser jo ikke hvad jeg skriver.

Jeg ved ikke hvad hun laver. ved bare at vis hun er bar pige så er det fair at betale for hendes ydelser. og 25000 bath for en måned er ikke urimeligt! Nu har jeg kun været i pattaya en gang, og kun for at overnatte på vej hjem fra koh samet..

godt for dig du har en pige som elsker dig, man skal bare vide hvad man har med at gøre.

Jeg skriver ikke for at nedlade nogle, kun for at komme med en mening
 
Suk Rak Ning
Pige -< 25.000 = Farang -< Betale = Doemt ned.

Moeder du en kvinde i DK, og hun siger.........Oeh du skal lige gi' mig 4000DKK. Kr for at jeg vil vaere sammen med dig, ville du saa bide paa. ?
Redigeret af Suk Rak Ning d. 20/03-2008 14:43
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original
 
Ved ikke hvad du forventer...... men hiver man en pige med fra en bar skal hun sgu have noget

ahh så lige tråden var under 'ægteskab og kærligheden'


Jamen så er den helt gal. Det har kun noget med penge at gøre, find en anden. Der er mange søde og fornuftige piger i Thailand.
 
Suk Rak Ning
Ezal.

Du har ret, pigen skal have noget andet, nemlig en kaerlig mand som hun kan ha' det godt sammen med.............men hun skal sq da ikke opvejes med hendes luder-loen....

Dermed ikke sagt at Ulrichs55 pige som han moedte er luder..
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original
 
Joern SP
Hej Ulrik
Simon Spis sage en gang ! man kan ikke købe kærlighed, men man kan købe noget der ligner !
Det er nøjagtig det du er i fær med. drop det og kom vider,
en almindelig thai løn er mellem 4500 og 6000 bath om mdr.
det kan man leve for.
du kan leje hus på landet for 1500 bath om mdr. Vi snakker små penge , Du kan komme langt for din pension hvis du tænker dig om.
 
Tråden er kørt lidt af sporet, sorry det er nok min skyld. men Ulrick kommer du til thailand vil jeg gerne drikke en øl med dig. Og du skal nok finde ÆGTE kærlighed på et tidspunkt. Glem hende, det kommer til at koste dig dyrt
 
mugge
tja Ulrik, jeg læner mig op af de andre her på siden,jeg er sgu bange for at du har fisket en gold digger op dernede i farvandet. Den goe gamle finte, er at fortælle hende stille og roligt omkring din økonomi og ærlig som præsten ,sige at der IKKE blive noget med penge frem og tilbage . Det lyder nemt og faktisk finder du også et ret hurtigt svar fra hende omkring hvad hun vil med dig og fremtiden.
Hold på pengene, plenty of fish in the sea....nogen gange er man heldig, se min artikel her på DTW siden fra dengang da vi blev gift, nogen gange er man heldig,men for faen man kan blive noget så snydt...
Nå...nu vil vi til New Orleans og høre cajun musik og spise krabber og rejer....ka i ha det!!!!!!!!!!!Grin
Redigeret af mugge d. 20/03-2008 15:13
 
Spring til debat: