Se indlæg|
Job i Thailand. Hvor skal jeg starte ?
|
|
| Vupti |
Lagt på d. 21/03-2008 00:33
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 31 |
Goddag bruger af DTW. Jeg er en ung mand på 29 som efter en del rejser i Thailand endlig vil prøve at gøre nået ved mit ønske om at få en dagli dag i Thailand. Jeg er så forelsket i deres kultur og måden de går til dagen på at jeg gerne vil der ned og bo i korter eller længer tid af gangen. ( lidt an på hvordan det kan starte ) Jeg har et par stykker jeg snakker med der nede hvor jeg snakker seriøst med den ene om at finde ud af nået og tager også der ned om små 4 uger for at snakke med ham dog er jeg ikke sikker på at det bliver til nået og vil derfor gerne høre her inde hvordan jeg kan finde job der nede hvis det andet går i vasken.... Jeg kan sige jeg har arb. inden for catering / lager / logistik både på "gulvet" men også som leder, chef med det fulde overblik. men pt er det arb. jeg skal lave der nede ikke så vigtig som at jeg kommer der ned og for en omgangskreds og derved skal der nok åbnes nye dørre hvis dette er nødvendig.... jeg kan sige at jeg pt kan meget lidt Thai men ja på de ferie jeg har været har jeg ikke brugt tid på skole men vil meget gerne hvis jeg skal der ned og bo self. Så ja det jeg spøre om er hvor jeg kan starter med at kigge efter et sted at arb. eller finde forbindelser til dette..... På forhånd tak for hjælpen. Vupti :
Redigeret af Vupti d. 21/03-2008 00:34 |
|
|
|
| risbaronen |
Lagt på d. 21/03-2008 02:19
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 169 |
måske en halvpart i kongens bar var en idé
|
|
|
|
| taleofdk |
Lagt på d. 21/03-2008 13:40
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 348 |
Måske det at undervise i Engelsk var en idé ? Hvis du vil lære Thai så brug evt. de visa som stilles til rådighed af skolen, eksempelvis her http://www.thaiwa..._visa.html Husk du skal have en arbejdstilladelse for at arbejde i Thailand og du må ikke tage arbejde fra en Thai osv ............... så at købe en andel i en bar i Thailand, betyder ikke at du må arbejde i din bar uden arbejdstilladelse. Kig i diverse Thai aviser, en avis som Bangkok post plejer at være godt besat med stillinger. Redigeret af taleofdk d. 21/03-2008 13:42 |
|
|
|
| Spring til debat: |








. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 












