Se indlæg
 Udskriv debat
Hvad skal der til for at tage 3 guppier (fisk) med hjem
ncmohr
Heh mærkeligt spørgsmål, men læste ´for nyligt på en akvarieside at man ikke må udtage levende dyr fra Thailand uden særligt tilladdelse. Jeg har fundet disse tre guppier på chatuchak markedet i bangkok. Fiskene er jo ikke oprindeligt fra thailand og kultur fremavlet. Hvem skal jeg hive fat i for at tage disse 3 små fisk med hjem ? Smile

Undskyld fordi jeg har placeret tråden forkert. Jeg vil ikke dobbeltposte så jeg lader tråden være her indtil videre
Redigeret af ncmohr d. 24/03-2008 17:57
Har rejst i afrika, europa og 6 gange i thailand. Alle gangene til aonang og krabi og Chiang mai. Skal til thailand igen i 2010 til Oktober. Der skal vi også vietnam for første gang.

thai.mbuna.dk
prasat
ja nu er det jo ikke til at smugle ud mere da man jo ikke må have vand med ud i håndbagagen.
men en pose i en flamingokasse i kufferten så skal de nok overleve.
har før taget koraler med hjem da jeg havde en saltvandsbalje.

prasat

pdrhan
Prøv at ringe til grænsedyrlægen i Kastrup lufthavn - de kan svare dig på det......

http://www.tinyur...

Davs prh
jeg ændrede lige dit link

og lavede det aktivt

bamsen
Redigeret af d. 24/03-2008 21:40
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
i194.photobucket.com/albums/z48/pdrhan/pdrhn2.jpg

ncmohr
Takker men det var mere de thailandske myndigheder jeg tænkte på. Jeg er knap så bange for de danske toldmyndigheder som jeg er for de thailandske Smile
Har rejst i afrika, europa og 6 gange i thailand. Alle gangene til aonang og krabi og Chiang mai. Skal til thailand igen i 2010 til Oktober. Der skal vi også vietnam for første gang.

thai.mbuna.dk
Payanak
prasat skrev:
ja nu er det jo ikke til at smugle ud mere...
...har før taget koraler med hjem da jeg havde en saltvandsbalje.
prasat

[url]www.cites.org[/url]

Google Search CITES Appendix II

Google Search Appendix II of CITES

Google Search CITES permit thailand

Google Search CITES

Spring til debat: