Se indlæg|
Hvad skal der til for at tage 3 guppier (fisk) med hjem
|
|
| ncmohr |
Lagt på d. 24/03-2008 17:29
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 127 |
Heh mærkeligt spørgsmål, men læste ´for nyligt på en akvarieside at man ikke må udtage levende dyr fra Thailand uden særligt tilladdelse. Jeg har fundet disse tre guppier på chatuchak markedet i bangkok. Fiskene er jo ikke oprindeligt fra thailand og kultur fremavlet. Hvem skal jeg hive fat i for at tage disse 3 små fisk med hjem ? ![]() Undskyld fordi jeg har placeret tråden forkert. Jeg vil ikke dobbeltposte så jeg lader tråden være her indtil videre Redigeret af ncmohr d. 24/03-2008 17:57 Har rejst i afrika, europa og 6 gange i thailand. Alle gangene til aonang og krabi og Chiang mai. Skal til thailand igen i 2010 til Oktober. Der skal vi også vietnam for første gang.
|
|
|
|
| prasat |
Lagt på d. 24/03-2008 19:30
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 660 |
ja nu er det jo ikke til at smugle ud mere da man jo ikke må have vand med ud i håndbagagen. men en pose i en flamingokasse i kufferten så skal de nok overleve. har før taget koraler med hjem da jeg havde en saltvandsbalje. prasat |
|
|
|
| pdrhan |
Lagt på d. 24/03-2008 19:31
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1323 |
Prøv at ringe til grænsedyrlægen i Kastrup lufthavn - de kan svare dig på det...... http://www.tinyur... Davs prh jeg ændrede lige dit link og lavede det aktivt bamsen Redigeret af d. 24/03-2008 21:40 Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
![]() |
|
|
|
| ncmohr |
Lagt på d. 25/03-2008 02:43
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 127 |
Takker men det var mere de thailandske myndigheder jeg tænkte på. Jeg er knap så bange for de danske toldmyndigheder som jeg er for de thailandske
Har rejst i afrika, europa og 6 gange i thailand. Alle gangene til aonang og krabi og Chiang mai. Skal til thailand igen i 2010 til Oktober. Der skal vi også vietnam for første gang.
|
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 25/03-2008 05:27
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2597 |
prasat skrev: ja nu er det jo ikke til at smugle ud mere... ...har før taget koraler med hjem da jeg havde en saltvandsbalje. prasat [url]www.cites.org[/url] |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.