Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
DR 1 KL. 2030 Danskere på Phuket
|
|
| sabai sabai |
Lagt på d. 26/03-2008 17:38
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1258 |
Dr 1 2030 Og det var Danmark. Om Danskere bosat på Patong beach Phuket [img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung ! |
|
|
|
| Kaosangangsteren |
Lagt på d. 26/03-2008 18:09
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 114 |
Tak for det , vil se det
Skønhed kommer indefra men det gør bræk' også
|
|
|
|
| samee |
Lagt på d. 26/03-2008 18:48
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 298 |
Bliver sku spændende og se om de er lige så tumpede som dem sidste gang...... naaa kan jeg ikke forestille mig 1. de har jo valgt Thailand så kan de vel ikke være helt tossede ..... eller hva...![]()
It’s deep how you can be so shallow |
|
|
|
| sabai sabai |
Lagt på d. 26/03-2008 19:29
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1258 |
Husk nu at se udsendelsen. Ja det bliver spændende , tror nu nok det er nogle andre typer end dem som medvirkede i udsendelserne fra USA og Spanien . [img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung ! |
|
|
|
| Vupti |
Lagt på d. 26/03-2008 21:01
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 31 |
Godt program men forstår ikke hvorfor man skulle se alle de bar billeder når de tre men følger mere eller mindre intet hade at gøre med den gade i Patong.... det var 2 helt forskællige sider af Thailand man så. |
|
|
|
| skoge |
Lagt på d. 26/03-2008 21:02
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 113 |
Udsendelsen - efter min mening NOGET for overfladisk og desværre som forventet mest sexindustriorienteret - eller tager jeg fejl......hvor var naturen, solen, dagligdagen....? ![]() |
|
|
|
| phitsanulok |
Lagt på d. 26/03-2008 21:05
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1054 |
Det var da ok... Snakkede lidt for meget om piger og for lidt om landet, men ok. se eller gense det her: [url]www.dr.dk[/url] Danmark bliver år efter år kåret til verdens lykkeligste land. Er vi virkelig det? Eller er vi bare en lille, selvglad nation oppe nordpå? Vi besøger danske kolonier i USA, Sydfrankrig, Thailand og England. Og får dem til at betragte det fædreland, de har forladt - på afstand ... I aften spejler vi danskheden på Patong Beach i Thailand, hvor primært danske mænd har valgt at bosætte sig. Tilrettelæggelse: Anders Agger Design dit eget tøj??[url]shirtfreak.dk[/url]
Hus i Thailand??[url]husithailand.dk/[/url] Thai catering??[url]dinthaikok.dk[/url] |
|
|
|
| samee |
Lagt på d. 26/03-2008 21:09
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 298 |
Næ rapportøren er taget af sted med den sædvanlige forudindtaget indstilling .... men det er jo også det nemmeste at finde nogen i en ferieby end at skulle gøre et rigtigt stykke ben arbejde og finde nogen ude i "rigtige byer" ......
It’s deep how you can be so shallow |
|
|
|
|
Lagt på d. 26/03-2008 21:27
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
davs Ja det er lidt synd at ham john tog på bar med de journalister og sidder og fortæller at han er sin kone utro. Det viser da at han ikke elsker sin kone. det var en ommer med ham Jeg kunne nu godt li ham per fra http://www.wildki...tours.com/ bamsen |
|
|
|
| samee |
Lagt på d. 26/03-2008 21:30
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 298 |
Tja bamse hvad siger du skal vi købe os et par streetfood vogne og slå os ned MED cola light
It’s deep how you can be so shallow |
|
|
|
|
Lagt på d. 26/03-2008 21:34
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
samee skrev: Tja bamse hvad siger du skal vi købe os et par streetfood vogne og slå os ned MED cola light ![]() Davs SAmee ja det var ikke en dårlig ide jeg ville gerne derud og bo. Men jeg kan ikke blive forsikret derude ![]() så jeg er lidt nervøs for det. Men ikke nogen dårlig ide.hehe Men how vi skulle da kun kigge på ikke lave noget ![]() jeg har flere ideer til at lave noget, altså ikke mig som skal lave noget ![]() hvis vi tager chancen min kone og jeg bamsen |
|
|
|
| risbaronen |
Lagt på d. 26/03-2008 21:46
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 169 |
jeg kan ikke finde programmet inde på dr´s hjemmeside.. er der ikke en der har et direkte link til programmet så ville jeg blive glad
|
|
|
|
| samee |
Lagt på d. 26/03-2008 21:49
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 298 |
Ja bamse det ku være dejligt
It’s deep how you can be so shallow |
|
|
|
| dantha |
Lagt på d. 27/03-2008 16:36
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 20 |
hej, fra dantha, jeg synes det var rigtig udsendelse, den fortæller jo oprigtig hvad det var hvar man faldt for vrd. thailand. jeg har prøvet det samme, men kan dog bedre lide livet på landet. MEN JEG TROR DET GÆLDER DE FLESTE FØRSTE GANG.![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
| pdrhan |
Lagt på d. 27/03-2008 16:49
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1323 |
skoge skrev: Udsendelsen - efter min mening NOGET for overfladisk og desværre som forventet mest sexindustriorienteret - eller tager jeg fejl......hvor var naturen, solen, dagligdagen....? ![]() Jeg syntes også den kun , desværre viste hvad alle de andre udsendelser havde vist , barer , piger osv osv....hvornår er der en lødig journalist der tager sig sammen og laver en udsendelse om os almindelige , danskere herinde der er lykkeligt gift med en thailænder og om hvordan det normale dagligdags liv det går , men det er sgu nok for kedeligt for sådan een , da det jo er ligesom gennemsnittet af alle danske par vi lever som..... Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
![]() |
|
|
|
| phitsanulok |
Lagt på d. 27/03-2008 17:21
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1054 |
pdrhan skrev: skoge skrev: Udsendelsen - efter min mening NOGET for overfladisk og desværre som forventet mest sexindustriorienteret - eller tager jeg fejl......hvor var naturen, solen, dagligdagen....? ![]() Jeg syntes også den kun , desværre viste hvad alle de andre udsendelser havde vist , barer , piger osv osv....hvornår er der en lødig journalist der tager sig sammen og laver en udsendelse om os almindelige , danskere herinde der er lykkeligt gift med en thailænder og om hvordan det normale dagligdags liv det går , men det er sgu nok for kedeligt for sådan een , da det jo er ligesom gennemsnittet af alle danske par vi lever som..... Præsis, vores dagligdag er nok for kedelig. Folk vil se noget med halvnøgne piger, druk og folk der kvajer sig, så vi allesammen kan grine.. men men jeg syntes nu det var en ret god documentar denne gang :-) kun lidt for meget om pigerne.. Design dit eget tøj??[url]shirtfreak.dk[/url]
Hus i Thailand??[url]husithailand.dk/[/url] Thai catering??[url]dinthaikok.dk[/url] |
|
|
|
| dantha |
Lagt på d. 27/03-2008 21:17
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 20 |
Hej web, kunne du ikke prøve at høre , kontra spørge hvor mange der var ungkarle da de første gang besøgte th.( Jeg tror ikke på at der er så mange søfolk og globetroter blandt os) ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
| HansenDK |
Lagt på d. 30/03-2008 16:00
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 5 |
risbaronen skrev: jeg kan ikke finde programmet inde på dr´s hjemmeside.. er der ikke en der har et direkte link til programmet så ville jeg blive glad Et nogenlunde program, vel mest beregnet til Danskere som ikke er så kendt med Thailand. Link her: http://www.dr.dk/...01_1_1.htm |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 30/03-2008 21:06
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Sørme ikke meget thai de havde tilegnet sig de fastboende danskere med undtagelse af John, der dog kunne fundamentalt thai. Undrer mig især mht Per Butler og hans erhverv. Hvad jeg dog synes var interessant ifb med udsendelsen var at filmholdet beskæftigede sig med erhvervsaktive danskere i Phuket, selvom man desværre hørte alt for lidt omkring deres erfaringer derfra. Kunne ellers have været interessant. |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 31/03-2008 13:13
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
dantha skrev: Hej web, kunne du ikke prøve at høre , kontra spørge hvor mange der var ungkarle da de første gang besøgte th.( Jeg tror ikke på at der er så mange søfolk og globetroter blandt os) ![]() ![]() ![]() Smider lige en afstemning på med det forslag :-) Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |








. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 



















