Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
hej
Jeg (Tina) boede i Phuket for ca. 9 år siden og på det tidspunkt boede der en dansk pige, Dorthe, i Phuket. Hun havde en restaurant i Patong og var kæreste med en thai mand. For ca. 3 år siden besøgte jeg hende igen, og da havde hun en ny forretning i et område der hedder noi han og hun havde da fået to sønner, en på et par år og hun nedkom på samme tidspunkt jeg var der med en ny dreng. Nu er jeg i Thailand igen og skal bo her i nok nogle år, og jeg vil komme forbi Phuket indimellem. Så det kunne være super at se Dorthe igen men jeg ved ikke hvor hun er nu. Er der nogen som kender Dorthe, eller måske nogen som kender nogen der bor i Phuket, som måske ville kende hende. Jeg sætter pris på alle henvendelse. mvh Tina
hej tina du kan prøve at spørge bager leif han bor i kata beach lige op af hotellet littel mermaid jeg mener hun har arbejdet for leif engang .bager leif har boet mange år på phuket han ved sikkert hvor hun er mvh michael
Nu er du maaske ikke paa PH. nu, men jeg havde engang bager-leif's mail, kan ikke finde den, men spoerg Fjotte som er medlem her paa siden, hun har den fra mig...
dorthes mand kørte tuk-tuk i patong, så de bor sikkert på strandvejen i hellerup nu
spøg til side, hvis du ønsker hendes danske telefonnr. skal jeg da gerne spørge leif