Se indlæg|
Hvem kan hjælpe
|
|
| Michael Dueholm |
Lagt på d. 21/02-2005 21:56
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 9 |
Hej Er der nogle som kan hjælpe mig. Hvor skal man købe billetter til min niece som skal her op fra thailand. Hun er 9 år og skal være her i 3 måneder. Det skal være med thaiair. Hvor i thailand er det billigst at købe billetter. Michael |
|
|
|
| falang yao |
Lagt på d. 21/02-2005 22:41
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1075 |
Hej Michael, Se Emne : P-T-A billet BKK--CPH---BKK (Thailand--DK--Thailand). Vil du selv købe billet her i DK ? Eller kan familien gøre det i BKK ? Er det det sidste,så kan måske Clydehaumann eller Bahtman begge bosat i BKK måske hjælpe dig, ved at henvise til et god rejsebureau i BKK. M.v.h., M. Rasmussen
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk |
|
|
|
| Michael Dueholm |
Lagt på d. 22/02-2005 23:40
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 9 |
Tak skal du have. Billetten skal købes i thailand, jeg tager selv der ud den 23/2 så jeg må selv sørge for at købe den. |
|
|
|
| surin999 |
Lagt på d. 23/02-2005 06:58
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 298 |
hvis i skal være sikker på at flyve sammen sidde sammen tilbage til dk så bør du nok bestille begge billeter på samme tid
Surin er død længe leve Surin999 |
|
|
|
| falang yao |
Lagt på d. 23/02-2005 10:12
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1075 |
Michael Dueholm skrev: Tak skal du have. Billetten skal købes i thailand, jeg tager selv der ud den 23/2 så jeg må selv sørge for at købe den. Hej Michael, Prøv på Kao San Road i BKK, der er næsten lige så mange rejsebureauer som der er "skrædder" ![]() . Held og lykke. M.v.h., M. Rasmussen
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.