Se indlæg|
hvad er reglerne...
|
|
| flakalak |
Lagt på d. 30/03-2008 13:14
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 13 |
hey jeg er ny her og har fundet min drøm i laos så ville lige høre om der er noget hjælp at hente her.. skal derned om halvanden måned og flytter til sverige i næste uge og der er det hele jo lidt nemmere men hvis mig og drømmen vil giftes i thailand nu når jeg er fra danmark og hun fra laos hvilke muligheder ligger der så for døren ....???????? er reglerne de samme...????? skal man til laos...????? og ødelægger det noget for hende at gøre det i thailand...?????? er sku lidt forvirret men håber på hjælp![]() |
|
|
|
| flakalak |
Lagt på d. 30/03-2008 13:15
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 13 |
har nok lagt den under forkert emne men som sagt er ny herinde så bær over med mig![]() |
|
|
|
| xxxx |
Lagt på d. 30/03-2008 13:46
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1135 |
Det logiske ville vel være at blive gift i Laos eller Sverige. Umiddelbart kan jeg ikke se det andet end vanskelig gør det hele at blande 3. land ind i det. |
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 31/03-2008 06:38
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2597 |
Ja eller 4. land. Danmark Sverige Laos Thailand ![]() |
|
|
|
| TG950 |
Lagt på d. 19/02-2010 19:58
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1670 |
flakalak skrev: hey jeg er ny her og har fundet min drøm i laos så ville lige høre om der er noget hjælp at hente her.. skal derned om halvanden måned og flytter til sverige i næste uge og der er det hele jo lidt nemmere men hvis mig og drømmen vil giftes i thailand nu når jeg er fra danmark og hun fra laos hvilke muligheder ligger der så for døren ....???????? er reglerne de samme...????? skal man til laos...????? og ødelægger det noget for hende at gøre det i thailand...?????? er sku lidt forvirret men håber på hjælp![]() bare for nysgerrighedens skyld er du/i blevet gift ![]() i så fald så Tillykke. Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme ![]() livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

skal derned om halvanden måned og flytter til sverige i næste uge og der er det hele jo lidt nemmere men hvis mig og drømmen vil giftes i thailand nu når jeg er fra danmark og hun fra laos hvilke muligheder ligger der så for døren
....???????? er reglerne de samme...????? skal man til laos...????? og ødelægger det noget for hende at gøre det i thailand...?????? er sku lidt forvirret men håber på hjælp