Se indlæg
 Udskriv debat
til thailand i januar 4 voksne - billetpris
claus31130
Puha....min bror,hans kone og 2 voksne børn har besluttet at tage den lange flyvetur herud og besøge mig i 14 dage først i det nye år.....
Så kommer det svære...hvad kan de forvente at skulle betale for billetter med udrejse fra DK ca d.3 januar og hjem 14 dage senere....Jeg skal være ærlig at indrømme at jeg ikke lige er nogen haj til det der med at søge på billet priser,synes kun jeg får temmeligt dyre priser frem.....de vil gerne afsted så billigt som muligt,næsten uanset hvem de skal flyve med....er der nogle der kan hjælpe mig lidt evt. med hvor man kan købe billige billetter (firma tlf nr den slags)...på forhånd mange tak.......jeg er jo ikke vant til at tænke på billetter når jeg rejser,de er bare klar i lufthavnen når jeg skal afsted...booket og betalt af firmaet


hilsen Claus
 
http://www.cs-web.in.th/
tuktuk
prøv [url]www.flybillet.dk[/url] eller [url]www.rejsefeber.dk[/url] der burde du kunde finde det du søger, det er bare at trykke sig ind til de rigtige datoer...

God jagt !!
med venlig hilsen

Martin Kaiser-Nielsen
Tuk Tours - Thailand

http://www.tuktou...
 
www.tuktours.dk
Jeg prøvede rejsefeber den 3/1 - 17/1 2009 der kom den billigste til ca 7000 kr med tyrkiet airline. pr person
 
phitsanulok
det må da være aeroflot.dk ??
Design dit eget tøj??[url]shirtfreak.dk[/url]
Hus i Thailand??[url]husithailand.dk/[/url]
Thai catering??[url]dinthaikok.dk[/url]
 
www.shirtfreak.dk
goldwing
Jeg prøvede lige supersaver.dk
fandt billetter med Turkish Airlines
6.888 kr
 
claus31130
....jeg ved ikke men jeg synes enganf at have læst hørt at det mange gange er billigere at handle ved de der rejse bikse,at de nogle gange har nogle "kampagne billetter eller sådan noget,,,,,jeg lavede osse et par søgninger....fik nærmest kun klm og lufthansa frem og de var da ca en plovmand over de 7000...nogle af dem over 8000....


Claus

 
http://www.cs-web.in.th/
birkedhoj
Hørte i morges at Momondo skulle være blevet kåret til den bedste søgemaskine for fly biletter af en amerikaner og så er den dansk
Pfft
 

hej

Prøv [url]www.momondo.com[/url] der er en til 6.848 kr.pr.person.

lindy
 
Thai madsen
Prøvede [url]www.seat24.dk[/url] Udrejse d. 4 og hjemrejse og hjemrejse d. 18jan. Pris 26000kr. Per person 6500kr. Turkish Airlines. Tror ikke det fås billigere i den periode.
Håber de må få en god tur. Smile


Davs
Jag lavede lige dit link aktivt

bamsen
Redigeret af d. 25/03-2008 17:56
 
Saendaeng
Det er jo desværre højsæsonen, der bliver det nok ikke billigere..
Michael B Kristensen
 
http://www.globalwindservice.com
quickmouse
prøv at søge på [url]www.momondo.com[/url]

Evt afrejse fra hamburg ( ved jo ikke hvor din famillie bor ).
quickmouse

>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. <<
 
Jeg ved at Tyrkiet ekspressen havde gode tilbud i januar 2008, så mon ikke de har det igen i januar 2009- prøb at spørge der.
 
claus31130
Der er jo ikke andet for end at prøve og søge lidt videre.....og eventuelt ringe til et par rejse burauer(eller hvordan det nu staves).....jeg har jo da forstået at man kan spare en del ved at kigge sig godt for inden man bare slår til, man kan jo næsten "spare til lommepenge" på den måde......


Claus
 
http://www.cs-web.in.th/
ingolf
Hejsan.

For det förste er du lidt tidligt ude. De fleste store selvskaber sätter först deres priser og tider ca 6 måneder för avgang!!

For det andet er det stadigväk midt i högsäsongen. Kan dine slägtninger ikke vänte et par måneder, for så er det helt andre priser. Har en kammerat som rejser til Phuket med sin kone idag. De har betalt ca 11.000SVKR for 2 personer, for 2 uger i Phuket MED HOTEL!!!!

Det er ikke mere end 8.5- 9.000DKKR for 2 pers. i 2 uger MED HOTEL. Tror ikke det kan göres billiger, men om man kan rejse når andre har svärt at rejse, kan det göres billigt.

MVH Ingolf
 
claus31130
hej ingolf....
det er lidt svært for dem at vente med at rejse.....jeg skal jo helst være hjemme når de kommer og besøger mig.....og et par måneder senere er jeg taget ud at sejle igen
jeg vil da lade gå videre at de gode priser som du siger kommer først ca 6 mdr før afgang



Claus
 
http://www.cs-web.in.th/
Lung Yao
Hej Claus,
Det er noget du har misforstået eller ikke rigtigt forstået ( ikke noget kritik for det er ikke nemt, bare se mit indlæg andet sted om Pris Jungle hos Thai Airways):
Begreber som:
LAVsæson= 1 April til 19-6 samt 1-8 til 15-11
eller
HØJsæson = 20-6 til 31-7 og 16-11 til 31-3 (sidste periode inddelt i flere perioder bl.a endnu dyrere i JUL/Nytårs tid, med undtagelse af 31-12 Wink ).
Ingolf mente ikke billige billetter kom 6 mnd før afgang, men udefra datoen 3-1 (som er midt i HØJsæson), hvis de ventede 3 mnd så var de i LAVsæson : i APRIL mnd og så frem til midten af Juni.
FX. skal konen afsted i starten af April og skal give 6400 (inkl. Tax) og for børnene 2550(inkl.tax). ,men d.19-6 skal den yndste og jeg afsted og jeg skal kun give 2550 (25% af voksne billet) for hende, moderen og søsteren kommer en uge senere og så er billet prisen for pigen 6200 (67% af voksne billet). Var hun også rejst d. 19-6 eller før så havde hendes billet kun kostet 2550. Øv Bøv. Selv om billetterne blev bestilte i November sidste år.
ERGO, har din bror og familien fx. mulighed for at rejse i Oktober og er du ikke ude og sejle, så kan de spare mange tusinde kr. der.
Redigeret af Lung Yao d. 27/03-2008 00:21
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]
 
claus31130
ok....så jeg blev jeg lidt klogere ...som jeg osse nævnte i et af mine tidligere indlæg i tråden,jeg har ikke den store forstand på det med billetter da det er mange år siden jeg selv har skullet købe billet,sidst var da jeg var hjemme ved min mor lige på en kort visit.....der sparede jeg da et par tusinde på nøjagtig den samme flyafgang.....ved at ringe lidt rundt
......så må de jo bare kigge og ringe lidt rundt for at finde den bedste pris...aeroflot skal det jo ikke være


Claus...
 
http://www.cs-web.in.th/
M
Jeg vil klart anbefale Thai Travel.

De har billige priser og det er Direkte med Thai Airways, som jo er de bedste at flyve medSmileSmile

www.thaitravel.dk
 
Saendaeng
Vil helt klart anbefale

http://www.tinyur...
. singapore airlines
Thai airways fly fra København er simpelhen for gammel og slidt.

Davs
Jeg lagde lige et link ind til singapore airline ind

bamsen
Redigeret af d. 31/03-2008 20:53
Michael B Kristensen
 
http://www.globalwindservice.com
Puha michael

Hvis jeg skulle købe billet der i forhold til thai air i oktober, skulle jeg betale næsten 3000 kr mere + jeg skulle mellemlande. Nej så tror jeg sgu jeg nøjes med min thai billet, selvom jeg har altid godt kunne tænke mig og flyve med singapore.
 
Spring til debat: