Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Hej. Jeg kunne godt tænke mig at høre om der er nogen i det nordlige Thailand der er MC interesserede. Vi søger kontakt med ligesindede der som os, har lyst til at se mere aflandet fra 2 hjul. Helst "voksne" mennesker der ikke absolut skal svælge sig i alkohol, eller være skæve af stoffer. At rejse i flok er mere sikkert og sjovere.
Kom ud af busken.
Mark.
Jeg synes, det er en god ide, men 75 visninger og 0 svar, tyder på, at interessen ikke er særlig stor.
Personligt har jeg kørt en del på 2 hjul i det nordlige Thailand. Flere af de små steder, jeg har besøgt/overnattet ville nok blive "overbefolkede," hvis der kommer en hel flok, men det kunne da være hyggeligt at mødes med ligesindede og udveksle "løgnehistorier."
Spørgsmål om steder/ruter er velkomne - evt. PB
saendaeng skrev:
Jeg har selv en ZX 9R ,som jeg ikke får kørt nok på hernede , kunne da værer rart at mødes med andre.
Kanon... med mindre jeg er blevet fyldt med løgn.... hvilket skal vise sig om 3 uger... så har jeg en magen til.
Måske er det så dig, der kan fortælle hvad en "tabian lod" må koste for sådan en cykel?
Jeg har, takket være mit mistænkelige væsen, ikke batalt noget endnu, men har fået at vide, at jeg skal betale 45.000 baht.
Hvilket jeg jo bare ikke rigtig kan forstå, skulle være prisen, for en cykel til 110.000 baht.
Lad os nu gå ud fra at den er godnok.... der er en ZX 9R som stårog venter på mig.... hvilken beklædning kører du med, bliver man kogt i læder, kan man få kevlar i en ordentlig kvalitet, til en god pris i thailand, eller skal jeg tage det med herhjemme fra.
Før har jeg drønet rundt i skrædderstilling med sandaler og shorts, men det kan jeg godt se, kun er sjov, indtil den dag jeg vælter.
Jeg har kevlar på den , det er købt i Tyskland.
Tabian lod er din registrerings attest på cyklen , Eller en fødebog ,
Det lyder godt nok billigt for den men. Men man ved aldrig.