Se indlæg
 Udskriv debat
Ja, så mistede jeg en 5 bath kæde
QM

Der behøves kun en straf og det er det eneste de har respekt for, og det er udvisning, men det er vel for meget at håbe på
Redigeret af d. 25/05-2007 20:11

Suk Rak Ning
Lidt udenfor emne, men alligevel....

For ca. 5 aar siden i Aarhus, jeg og min davaerende kaereste havde vaeret til bryllup og efter endt bryllup tog vi en bybus hjem, stod saa og ventede paa bussen, da den saa ankommer stiger min x ind og da hun er paa vej op af trinet, er der en muslim der vaelter hende omkuld, for han skulle da foerst ind, jeg siger saa til aben, at saadan behandler man ikke kvinder i DK, hvilket resultere i, at aben overfalder mig verbalt, jeg traekker mig saa ca. 1 meter vaek og gi'r ham en pedal i hans grimme ansigt.............Aben kom ikke ret meget til skade, men var sygemeldt i 1 aar pga. traumer og jeg fik 30 dage i skyggen + en regning paa lidt over 100.000.............Saa ud med det ros.

Suk...........Cool
Redigeret af Suk Rak Ning d. 25/05-2007 20:46
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original

Payanak
Hehe...

Husk at slette denne traad Web, inden turen gaar til Hareskoven!

thaifan
Hej med jer.
Det er ikke behageligt at miste noget, jeg har lige læst historien, om mistet 5 bath kæde, men det er ikke noget i forhold til mig, historien er følgende, 3 december 2005 var vi nogle stykker på Den gamle kro i Odense, da vi betaler regningen beder vi tjeneren om at ringe efter en taxi og får at vide den er på vej, vi går derefter ud på gaden, for at vente på den, da er klokken ca 20 min over midnat, efter kort tid, kommer taxien, tre af os sætter os ind, undertegnet på bagsædet, der bliver sagt til chaføren at vi mangler to mere, men får med det samme at vide, at han må kun køre med fire personer, da han siger det, ved vi det naturligvis godt, og beder ham om at kalde en stor vogn, da vi gerne vil køre sammen, med der bliver sagt, det gider jeg ikke, vi reagerer, med at sige, okay vi finder selv en større vogn.
Og på vej ud af bilen kalder han os IDIOTER, derefter klapper jeg med flad hånd på taget af taxien, hvor efter han farer ud som en trold, og siger jeg ikke skal slå på hans bil, hvorefter han går imod mig og spytter, rammer mig på højre ærme, vil så tørre det af i nakken på ham, da jeg rækker min arm om bag nakken på ham, kigger han til højre, og bider ud efter hånden, da jeg så trækker hånden til mig, ser jeg at jeg har to lillefingerer, mangler så en centimeter af min højre ringfinger, han stikker af, efter at have slugt den.
Men det korte i historien, er jeg får 40 dages betinget fængsel samt 40 timer samfundstjeneste, han får 90 dages betinget fængsel og 80 timer samfundstjeneste, men vi anker til landsretten, hvor den for mit vedkommen bliver skærpet til 40 dages fængsel, og for taxichaførens vedkommen bliver skærpet til 90 dages fængsel.
Så her i december 2007 ringer jeg til Odense komune for at høre hvordan det kan være de har en voldsdømt charfør der stadig kører, da det undre mig, for jeg har jo dommen på skrift herhjemme, men får at vide fra juristen, han er frikendt i højsteret maj 2007, kontakter derefter min advokat i Odense, for at høre hvad gør jeg, kan sagen gå om, evnt tages op ved justitsministeren, men får at vide at det hjælper ikke i min sag, hold kæft hvor jeg er gal, jeg var sygemeldt i 9 måneder, fængselt i 40 dage, det har kostet mig røven ud af bukserne, sagsomkostninger på over 20 tusind, skal lige med at i byretten, blev jeg dømt for at have holdt ham, vidner kan bekræfte jeg ikke har gjort dette, i landsretten bliver jeg dømt for at have slået mindst en gang, kan ydermere fortælle, at der var kamera i bilen, men båndet var blankt, TRO I PÅ JEG ER GAL ?

davs
Ja jeg kan sgu godt forstå du er gal
Men mange af de taxi chaufører er nogle idioter
Jeg har selv haft problem med en,
Han kørte så stærkt at jeg bad ham stoppe,
han kørte over for rødt.til sidst stoppede han og jeg steg ud og gik
Han ringede efter politiet,og de spurgte hvor jeg egentlig skulle hen.og jeg svarede,så purgte de om hvorfor jeg så steg ud nu,jeg fortalte det
og de anklagede ham for at køreuanavarligt,heldigvis var der en cyklist så kom og sagde at han havde kørt over for rødt.
Så jeg har aldrig kørt med taxi siden.
bamsen

Spring til debat: