Se indlæg|
Danish tourist dies
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 06/04-2008 15:36
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2597 |
Danish tourist dies in hotel reception KARON: Danish tourist Finn Hansen, 54, was found dead on Thursday in the lobby of the “Welcome Inn” hotel, where he had been staying since March 18. “He was sitting in a chair in the hotel lobby for three hours before anyone noticed he was dead,” Capt Theerawut Thep-Luen of Chalong Police told the Gazette. As there was no evidence of foul play, police expect Mr Hansen died from natural causes, he said. “It’s possible that he suffered a seizure before his death,” Capt Theerawut said. Mr Hansen’s body was sent to Vachira Phuket Hospital for autopsy and the Danish authorities have been notified of the death. Danish Consul to Phuket Kennerth Carlson today collected Mr Hansen’s belongings at the hotel. “He was staying here on his own,” a hotel staff member told the Gazette. http://www.phuket...sp?id=6386 |
|
|
|
| FCKdk |
Lagt på d. 06/04-2008 15:45
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 927 |
jamen, det var var da dejligt, sådan ubevidst at kunne nyde den sidste tid med en ferie!!!! Her er slettet en linie,som jeg syntes var upassende ADMIN Redigeret af d. 06/04-2008 16:15 __________________________________ ....jeg klattede det hele væk i Thailand!!!! ....ikke en dråbe spildt eller fortrudt!!!! ....og det fortsætter jeg med!!!! FCKdk Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere.... .Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before... |
|
|
|
|
Lagt på d. 06/04-2008 16:15
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Davs Ja det må være dejlig død Nyde det gode vejr, på en dejlig ferie Og så sove ind. bamsen Redigeret af d. 06/04-2008 16:16 |
|
|
|
| swaddii |
Lagt på d. 06/04-2008 20:59
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 258 |
fckdk! piibaa svar en gang Isaan altid Isaan |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.