Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
http://www.mapque...
dette link kan bruges over hele verdenen tryk på globus skriv land der efter by og du kan køre ned i små detaljer har været inde i bankoks gader
Ret fedt link du har fundet der rolan. Det slår godt nok krak med flere længder når man skal finde kort over steder og så kan man jo søge i rigtig mange lande. Rigtig brugbart link synes jeg.
hej arf
ja det syntes jeg også selv
jeg så et i norge engang det var med farver men jeg ka´n ikke finde det
jeg må nok indrømme at jeg fandt linkene på thai dansk forening de har også en link samling som er spændene
rolan skrev:
hej arf
ja det syntes jeg også selv
jeg så et i norge engang det var med farver men jeg ka´n ikke finde det
jeg må nok indrømme at jeg fandt linkene på thai dansk forening de har også en link samling som er spændene
Det lyder da fedt med det kort i faver men det link der er ganske fint. Kortene er dejligt tydelige at se og teksten er en fin størrelse for sådan en som mig der ikke ser så godt.
Har du forresten et link til thai dansk forenings hjemmeside, for vil gerne se deres linksamling.
hej bamse
det link er til thai forening fyn og jylland
der hvor jeg fandt linket er et jeg fik af webmaster om thai foreninger på sjælland linket er http://www.dansk-...rening.dk/
Havde ikke lige tænkt godt nok, for google er jo ret indlysende at prøve. Det gør ikke noget at du postede det forkerte link. Jeg bor på sjælland, men fed være med at du postede det forkerte link, for det kan jo ske for alle.
Det er kun fedt du hjælper andre og thumbs up for det.
Jeg kan oplyse at jeg bor i Roskilde, så nu er det på plads.
Til rolan
Mange tak for dit link. Jeg må, når jeg får en ledig stund lige tjekke deres side ud en gang. Endnu en gang tak for linket Redigeret af arf d. 25/02-2005 19:07