Se indlæg|
Thai musikvideoer
|
|
| Clunse |
Lagt på d. 10/04-2008 10:58
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 136 |
Jeg er faldet over denne side med 50 Thai musikvideoer - mange af dem med "karaokefunktion". Selvom der er en del af den søde thaipop, var jeg overrasket over, at der faktisk er nogle grupper med noget kant og nerve. http://www.veoh.c...musicvideo Nedenstående gode links er også meget sjove - taget fra denne tråd http://www.dansk-...ad_id=2841 : |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 10/04-2008 11:34
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
ขออภัยในความไม่สะดวก เนื่องจากมีรูปภาพ หรือข้อความที่ไม่เหมาะสม ในเว็บไซต์ที่ท่านต้องการเข้าชม สอบถามข้อมูลเพิ่มเติมได้ที่ " กระทรวงเทคโนโลยีสารสนเทศและการสื่อสาร " อาคาร 9 บริษัท ทีโอที จำกัด (มหาชน ถนแจ้งวัฒนะ เขตหลักสี่ กรุงเทพฯ 10210โทร 0-2505-7147,0-2568-2498 Sorry, The web site you are accessing has been blocked by the requested of The Communication Authority of Thailand. For more information please contact: Ministry of Information an Communication Technology Building 9, TOT PCL Chaeng Wattana Rd. Laksi Bangkok 10210 Tel. 0-2505-7147,0-2568-2498 ![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 10/04-2008 11:49
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
Suk skrev: ขออภัยในความไม่สะดวก เนื่องจากมีรูปภาพ หรือข้อความที่ไม่เหมาะสม ในเว็บไซต์ที่ท่านต้องการเข้าชม สอบถามข้อมูลเพิ่มเติมได้ที่ " กระทรวงเทคโนโลยีสารสนเทศและการสื่อสาร " อาคาร 9 บริษัท ทีโอที จำกัด (มหาชน ถนแจ้งวัฒนะ เขตหลักสี่ กรุงเทพฯ 10210โทร 0-2505-7147,0-2568-2498 Sorry, The web site you are accessing has been blocked by the requested of The Communication Authority of Thailand. For more information please contact: Ministry of Information an Communication Technology Building 9, TOT PCL Chaeng Wattana Rd. Laksi Bangkok 10210 Tel. 0-2505-7147,0-2568-2498 Sådan går det når man bosætter sig i Thailand, man kan ikke få "det hele" . ![]() Suk, bortset fra det, er nogle af videoerne af "ringe kvalitet"(billeder. Lyden er OK), selv om jeg har et rimeligt godt internet forbindelse, Redigeret af Lung Yao d. 10/04-2008 11:50 Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| Draaben |
Lagt på d. 10/04-2008 14:57
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 177 |
Hej Suk. Selvom vi bor i Thailand, kan siden sagtens ses hvis vi surfer anonymt, Dvs. Skjuler vores ip adresse Her er en god side hvorfra, man kan surfe anonymt http://anonymouse...onwww.html Hvor svært kan det være ![]() Nyd dagen og vejen....Frank Beer is proof that God loves us, and want us to be happy. |
|
|
|
| Henrik N B |
Lagt på d. 11/04-2008 00:14
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 69 |
http://www.veoh.c...musicvideo På den side findes en musikvideo med Palmy, som hedder Kwarm Jeb Puad. Det var en af de første sange jeg hørte på Thai og selv uden at vide, dengang, hvad den handlede om, var den både smuk og sørgmodig. Sidenhen så jeg videoen og fik den på både cd og karaoke cd og selvom jeg har hørt mange andre fantastiske thaikunstnere som feks. Aof der har en smuk stemme og popdrengene D2B, vil Palmy og især sangen Kwarm Jeb Puad altid have en speciel plads i mit hjerte. Er der andre, som kan mærke at Palmy virkelig føler det hun synger om..? Gør jer selv en tjeneste og hør denne sang... MVH
Henrik *Lykken er hverken gods eller guld, men den ligner, for den som er fattig græder og den som har røven fuld går og griner. Lykken er ikke til salg, men umulig at få hvis du er flad, så hvis lykken hverken er gods eller guld så følges de oftest ad* |
|
|
|
| FCKdk |
Lagt på d. 11/04-2008 05:53
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 927 |
Vil du surfe anonymt, så du kan se al "snavset", så brug [url]Gemdig.nu[/url] __________________________________ ....jeg klattede det hele væk i Thailand!!!! ....ikke en dråbe spildt eller fortrudt!!!! ....og det fortsætter jeg med!!!! FCKdk Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere.... .Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before... |
|
|
|
| claus31130 |
Lagt på d. 11/04-2008 07:54
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 966 |
kan da godt være man skulle prøve dem.....ikke fordi jeg har noget at skjule men mere fordi der er nogle i thailand der gerne vil bestemme hvad jeg skal se og høre på nettet.... Claus |
|
|
|
| Clunse |
Lagt på d. 11/04-2008 10:31
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 136 |
Tja Henrik, måske lidt i samme boldgade: jeg syntes, at Bee Namthip's "poo ying...mai gla" lød virkelig godt, selvom jeg ikke kunne forstå teksten, men der var et eller andet over den. Men så faldt jeg over en engelsk oversættelse af sangen på [url]www.ethaimusic.com[/url]. Og da den i virkeligheden handler om, at "jeg forlader dig nu - farvel med dig" var holdningen da pludselig lidt en anden (selvom den stadig lyder godt). Så nu tør jeg kun lytte uden at vide, hvad de synger om ![]() |
|
|
|
| kvindemin |
Lagt på d. 11/04-2008 12:09
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 555 |
http://www.ethaim.../index.php masser af godt thaimusik, for nogle år siden, lagde jeg dem ind på harddisken, nu har jeg desværre glemt hvordan? nogle gode forslag ![]() |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.