Se indlæg|
Masser af nye billeder
|
|
| ncmohr |
Lagt på d. 20/04-2008 22:05
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 127 |
Jeg er ved at ligge mange af de nye billeder op jeg tog på vor netop afsluttede rejse. Blandt en del gode skud af Song Kran i Chiang Mai. Hold da op en fest. Jeg må sige at har man et lille barn gemt inde i sig så er 3 dages vandfest altså en super ting der skal prøves ![]() Se billeder på [url]thai.mbuna.dk[/url] Tak for alle de gode råd herfra der gjorde min ferie supergod
Har rejst i afrika, europa og 6 gange i thailand. Alle gangene til aonang og krabi og Chiang mai. Skal til thailand igen i 2010 til Oktober. Der skal vi også vietnam for første gang.
|
|
|
|
| 13leif |
Lagt på d. 21/04-2008 09:58
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 114 |
Gode og dejlige billeder, ja man føler sig selv tilbage dertil, selv mallen, syntes bekendt. ha ha. Song kran er altid sjovt at overvære![]()
13leif
Man var hurtig, engang........ www.leifka.dk Everyday can be a good day.....maybe!!! Lev livet idag, imorgen kan være forsent !! |
|
|
|
|
Lagt på d. 21/04-2008 11:19
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Ja det er en hel fornøjelse at se de billeder tak for kikket, man sidder jo og er parat til og tage afsted lige med det vups. ![]() ![]() |
|
|
|
| quickmouse |
Lagt på d. 21/04-2008 19:14
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1412 |
meget nydelige billeder du der har taget, mange tak for kigget.
quickmouse
>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. << |
|
|
|
|
Lagt på d. 21/04-2008 19:58
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Fedt med billeder fra Krabi ;-) |
|
|
|
| ncmohr |
Lagt på d. 21/04-2008 21:38
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 127 |
De fedeste ved billeder er at andre ser på dem, tak fordi i kiggede forbi ![]() Hvis jeg får taget mig sammen har jeg også en del video at ligge op, råmaterialet er omkring 6-7 timer men det er langtfra alt der kan bruges
Har rejst i afrika, europa og 6 gange i thailand. Alle gangene til aonang og krabi og Chiang mai. Skal til thailand igen i 2010 til Oktober. Der skal vi også vietnam for første gang.
|
|
|
|
| Woo |
Lagt på d. 21/04-2008 22:24
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 2 |
Hmm rigtige gode billeder men for mig som bor her er det sku træls at være våd fra morgen til aften 4 dage i streg, songkran ok i en dag, men så er det nok. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.