Se indlæg
 Udskriv debat
Masser af nye billeder
ncmohr
Jeg er ved at ligge mange af de nye billeder op jeg tog på vor netop afsluttede rejse. Blandt en del gode skud af Song Kran i Chiang Mai. Hold da op en fest. Jeg må sige at har man et lille barn gemt inde i sig så er 3 dages vandfest altså en super ting der skal prøves Smile

Se billeder på [url]thai.mbuna.dk[/url]

Tak for alle de gode råd herfra der gjorde min ferie supergod Smile
Har rejst i afrika, europa og 6 gange i thailand. Alle gangene til aonang og krabi og Chiang mai. Skal til thailand igen i 2010 til Oktober. Der skal vi også vietnam for første gang.

thai.mbuna.dk
13leif
Gode og dejlige billeder, ja man føler sig selv tilbage dertil, selv mallen, syntes bekendt. ha ha. Song kran er altid sjovt at overværeSmileCool
13leif
Man var hurtig, engang........
www.leifka.dk

Everyday can be a good day.....maybe!!!

Lev livet idag, imorgen kan være forsent !!

http://www.leifka.dk
Ja det er en hel fornøjelse at se de billeder tak for kikket, man sidder jo og er parat til og tage afsted lige med det vups. GrinGrin

quickmouse
meget nydelige billeder du der har taget, mange tak for kigget.
quickmouse

>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. <<

Fedt med billeder fra Krabi ;-)

ncmohr
De fedeste ved billeder er at andre ser på dem, tak fordi i kiggede forbi Smile
Hvis jeg får taget mig sammen har jeg også en del video at ligge op, råmaterialet er omkring 6-7 timer men det er langtfra alt der kan bruges Smile
Har rejst i afrika, europa og 6 gange i thailand. Alle gangene til aonang og krabi og Chiang mai. Skal til thailand igen i 2010 til Oktober. Der skal vi også vietnam for første gang.

thai.mbuna.dk
Woo
Hmm rigtige gode billederWink men for mig som bor her er det sku træls at være våd fra morgen til aften 4 dage i streg, songkran ok i en dag, men så er det nok.

Spring til debat: