Se indlæg|
Kvinde tvunget til at fjerne piercing i brystvorte
|
|
|
Lagt på d. 29/03-2008 09:39
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
En flyvetur betød, at 37-årige Mandi Hamlin under tvang måtte fjerne sine piercinger i brystvorterne. http://nyheder.dk...id=7916574 Hun kræver nu en officiel undskyldning fra lufthavnen, skriver AP. "Ingen fortjener at blive behandlet på denne her måde," sagde Hamlin på en pressekonference. Hamlin, der skulle med et fly fra byen Lubbock til Dallas sidst i februar, forklarer, at hun var gået igennem en metaldetektor i lufthavnen uden problemer. Men da hun blev scannet med en håndholdt detektor bippede apparatet, da det passerede Hamlins bryst. Hun oplyste, at hun havde ringe i brystvorterne og tilbød at vise dem til en kvindelig ansat. Men hun blev befalet at fjerne dem, før hun kunne komme ombord flyet. Personalet gav hende sågar en pincet til at få ringene ud med. Ifølge Hamlins advokat, Gloria Allred, kan det være yderst smertefuldt at fjerne ringene, da huden på brystet heler rundt om smykket. Hun mener, at hun er blevet offentligt ydmyget og har været udsat for stor fysisk smerte. Derfor vil hun på sin klients vegne have en undskyldning. Kommer den ikke, er hun klar til at gå rettens vej. Hun kalder lufthavnens opførelse grusom og unødvendig. "Sidste gang jeg undersøgte det, var en brystpiercing ikke et farligt våben," siger advokaten. bamsen |
|
|
|
| huratho |
Lagt på d. 29/03-2008 10:03
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 913 |
Hej Hvad hvis piercingen havde siddet et meget mere privat sted, havde de så også forlangt at hun skulle fjerne den Min datter er i lære som butiksslagter, når hun er på skole må hun ikke bære piercing i tungen og i brysterne. Hilsen Hugo ![]() At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
|
| Jake |
Lagt på d. 29/03-2008 10:39
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 380 |
Sikkerhedsfolkene i lufthavnen kan jo ikke vide om bippene kom fra noget helt andet. Alt metal skal en tur på rullebåndet... sådan er det bare!
Redigeret af Jake d. 29/03-2008 10:40 |
|
|
|
| kvindemin |
Lagt på d. 29/03-2008 11:36
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 555 |
den lufthavn skal da bare sagsøges i hoved og røv, jeg har da aldrig hørt noget så tåbeligt |
|
|
|
| claus31130 |
Lagt på d. 29/03-2008 12:01
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 966 |
Nu det med at slagterne ikke må bære smykker ,det inklusive fingerringe øreringe ure osv......er jo ganske simpelt pga. hygiejne.....men at man ikke må have piercinger i sine mere intimere dele ....kan jeg nu ikke forstå....det er jo forhåbenligt dækket af tøj![]() Man kan jo roligt sige at sikkerheden i lufthavnene er blevet helt gak.... Sidst jeg fløj herud kom jeg fra miami til paris....havde så 12 timer i paris inden jeg skulle flyve videre til bangkok.....men kunne man komme udenfor næ nej så blev min billet annulleret....det var jeg jo ikke interesseret i.....så måtte bide i det sure æble....der var ikke et eneste sted man kunne få noget ordentligt mad...der var kun nogle kiosker der havde nogle af de der pap toast......og så var der jo rygningen.....totalt forbudt....jeg var nu ligeglad skulle jeg være der i 12 timer plus de 12-14 timer jeg havde undværet fra miami af .....plus flyveturen til bkk...så var jeg blevet tosset...så der var lokums rygning......skiftede dog lokum hvergang......blev heldigvis ikke snuppet........så lufthavne er efterhånden et skidt sted at opholde sig Claus |
|
|
|
| xxxx |
Lagt på d. 29/03-2008 15:37
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1135 |
Ja Claus, du må siges at have en pointe. smykker såsom finger ringe etc.. logik.... hvis man arbejder med føde varer.. Men hvem faen bliver bedt om at tage en vielses ring... f.eks af ved indtjek. Jeg kan personlig ikke se det smarte i piercing, men den lufthavn er sgu da helt gak og skal selvfølgelig af med en fed erstatning. |
|
|
|
| samee |
Lagt på d. 29/03-2008 16:13
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 298 |
Haha godt det ikke var en prins albert ![]()
It’s deep how you can be so shallow |
|
|
|
| quickmouse |
Lagt på d. 29/03-2008 21:47
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1412 |
Jake skrev: Sikkerhedsfolkene i lufthavnen kan jo ikke vide om bippene kom fra noget helt andet. Alt metal skal en tur på rullebåndet... sådan er det bare! uden for tråden: håber da ikke at pacemakern, skal en tur på båndet
Redigeret af quickmouse d. 29/03-2008 21:48 quickmouse
>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. << |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 30/03-2008 08:02
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
samee skrev: Haha godt det ikke var en prins albert ![]() ![]() He he, jeg taenkte det samme.......5555555555 ![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| John Thede |
Lagt på d. 04/05-2008 00:25
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 5 |
De sikkerheds check er gået total over gevind. Jeg var in thailand i april. Fløj Hamborg - Amsterdam - Bangkok. Hamborg.: Var grundig, men jeg kunne da få lov til at beholde min livrem i bukserne. Amsterdam.: Samme kontrol, uden livrem men med en hånd i bukselinningen og den anden samle alt muligt fra bakker der var tryk på. Man fåler sig totalt til grin. Det er virkeligt ved at gå over gevind. Selv en flaske vand købt EFTER kontrollen i sikkerheds området måtte ikke tages med om bord. |
|
|
|
| laodenmark |
Lagt på d. 04/05-2008 09:21
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 405 |
Ja man kan godt føle det har taget overhånd. Men passagerene ved jo at de skal igennem en kontrol. Så man kan blive temmeligt irriteret når køen er unødvendigt lang. Nemlig i de tilfælde hvor der er mange passagerer som lige skal prøve om ikke lige de kan komme igennem uden at tage f.eks. bæltet af inden man står ved check.![]() Hvis alle følger foreskrifterne vil vi helt kunne komme hurtigere igennem. Tænk på det næste gang. Rigtige Golfere har lavet 'Hole in One'
|
|
|
|
| pdrhan |
Lagt på d. 04/05-2008 09:27
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1323 |
claus31130 skrev: ...så der var lokums rygning......skiftede dog lokum hvergang......blev heldigvis ikke snuppet........så lufthavne er efterhånden et skidt sted at opholde sig Claus Det var forhåbentligt ikke ombord på et fly??? Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
![]() |
|
|
|
| mr tirak |
Lagt på d. 04/05-2008 11:06
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 345 |
Hejsa. Jeg er bare så træt af deres sikkerheds chek, al respekt for en seriøs indsats, men det har taget overhånd. På vej til et møde i Italien, hjem dagen efter, så kun håndbagage, to dåser i min toilet taske, shampo og baberskum, dem må jeg ikke have, ok der står 120 ml på dåserene. Problemet: den venlige dame sige, vent lige og hun ryster begge dåser, hvorefter jeg får lov at beholde den ene, hun mener at der er under 100ml i den da den er brugt. ? Vi må ikke have en negle klipper med ombord, men får udleveret stål bestik, ikke mindre end 3 sæt ? Vi kan købe glasflasker i tax free og medbringe. En cola dåse er skarp som en hobby kniv hvis man river den over. Osv Osv. Hvorfor er de ikke konsekvente og stopper for alt bagage i kabinen, nå ja de har ikke styr på en skid, og er bange for at bagage personalet stjæler. Mr Tirak Bare fordi din far hedder gud,- behoever du ikke gaa paa vandet her hvor jeg fisker
Du skal bare gifte dig med en Thai, så er der ingen døje. Blue Top Coffee Shop Nok det stoerste udvalg af impoteret kaffe i Thailand. Koh Pha Ngan. Et besoeg vaerd ogsaa selv om du ikke er kaffe freak |
|
|
|
| Hep |
Lagt på d. 04/05-2008 15:46
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 510 |
Husk på at de ikke er flyselskaberne der bestemmer "sikkerheden" men regeringer og andre offentligt myndigheder i de forskellige lande. Alt det her "sikkerhed" er udelukkende for at give folk en følelse af tryghed - at det så bare er spil for galleriet er en anden ting. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.