Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Hej!¨Syntes at mindes en annonce med en der solgte tøj fra Thailand på denne hjemmeside, men kan ikke finde den mere? Er der nogen der ved hvor man evt. kan købe/få syet silkeskjorte til en "fornuftig" pris?
Tak, men skal bruge en her og nu. Så håber at det er muligt her i DK evt. via internet? (Og hver gang jer er i Thailand glemmer jeg helt at se efter tøj )
Det er nok ham her du tænker på : Top High Class Fashion
Jeg har hellere ikke set hans annoncer i et stykke tid, men han er stadigt aktivt medlem af DTW (han har lige været på for 8 min. )
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]
Hej Lung Yao.
Jo det var lige netop ham jeg havde i tankerne, men har lige nu været inde på hans hjemmeside, og der ser ud til at han kun fører dametøj, ØV. Men tak for hjælpen, jeg søger videre