Se indlæg
 Udskriv debat
Billige billetter?
Spike
Hej...

Jeg har efterhånden søgt på de flest mulige afgange og selskaber vedr. tur fra København til Bkk...

Det billigste jeg har kunnet finde er med FinnAir (Kbh-Helsinki-Bkk)
Kr. 4.468 for en returbillet, hvis returrejsen er inden den 14. juni...
Derefter stiger den til omkring 6.800,-

Kan se at en enkeltbillet med samme selskab koster ca. 12.000 Grin Det giver vidst ikke rigtig nogen mening i min verden Shock

Er der nogle der har gode/dårlige erfaringer med FinnAir, da jeg aldrig selv har fløjet med dem.

Mvh.
Spike!
Redigeret af Spike d. 18/05-2008 10:11

christian-s
Det er ganske udemærket, har fløjet med dem en enkelt gang for 2-3 år siden.
Rejst i Thailand mange gange, 2005-2012 thai gift

Waaw....fandt lige billige billetter til oktober....fedt.

China Airlines Total for alle rejsende: DKK 11982
Dato Tid By Dato Tid By Stop
9. okt 12:15 København 9. okt 13:45 Amsterdam
9. okt 14:45 Amsterdam 10. okt 06:40
Bangkok
Suvarnabhumi

24. okt 02:25
Bangkok
Suvarnabhumi
24. okt 09:10 Amsterdam 0
24. okt 12:30 Amsterdam 24. okt 13:55 København 0
Pris for 1 voksen 4155 + 1836 skatter total : DKK 5991 Grin
Redigeret af d. 19/05-2008 16:15

mattidk
jeg gav lidt over 6k for cph-bkk-cph d.19 jun til 20 jul med Austrain/SAS, så slemt er det heller ikke.

bruno
Jeg har lige købt 2 billeter til august med Thai 5400 kr med alle afgifter. Jeg har opdaget en metode så man kan få dem 1000 kr under prisen Smile

http://gj-blog.dk/
holmholm
Fortæl, fortæl Shock

kiml
Thai er næsten altid billige i August - September, for der er det lav lavsæson, hvis i skal afsted i i disse måneder så vent med at boke til sidste øjeblik i vil garanteret blive belønet

JackH
Fik idag et nyhedsbrev fra Austrian Airlines, og de tilbyder fra d.d. og indtil 27.juni Kbh./Wien/Bangkok fra Dkr. 5.000...

Det kan anbefales... Ret nye fly, lynhurtigt flyskift i Wien , 1 time ca. - og IKKE 5-6 timer som visse andre selskaber via f.ex. Frankfurt, München o.a..

Jens

laodenmark
Hej Jens.

Ja udemærket tur med austrian. Har selv en billet knap 1200 billigere vi hamburg.Pfft Og der er forøvrigt også fine Tog/busforbindelse derned samt billig parkering
Rigtige Golfere har lavet 'Hole in One'

JackH
Ja, har læst en artikel i JP om at det er noget billigere derfra.

Det må være lufthavnsskatten her i DK der er i overkanten (- som alle de andre skatter og afgifter...)

Jeg må prøve Hamburg næste gang.

Jens

filihankat
Bruno, kom nu ud med det! Hvordan får du billetter "1000 kr. under prisen"??? Shock

quickmouse
JH skrev:
Ja, har læst en artikel i JP om at det er noget billigere derfra.

Det må være lufthavnsskatten her i DK der er i overkanten (- som alle de andre skatter og afgifter...)

Jeg må prøve Hamburg næste gang.

Jens

det kan du roligt gøre der er knaster at spare, husk bare at hvis du skal parkere der med din bil så få en parking voucher via deres web site så spare du nemt 10 euro på en 2 ugers rejse normal pris 100 euro.

quickmouse

>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. <<

fik lige denne email

Vi holder sommerudsalg til Bangkok og tilbyder returbilletter til "Smilets land" til en fra-pris på omkring 5000 kr.!
Du kan rejse fra nu af og skal rejse hjem fra Thailand senest d. 27. juni 2008 for at kunne finde den meget attraktive pris!
Husk at gratis mad ombord, EuroBonus point samt hurtigt og effektivt flyskift i Wien lufthavn er en selvfølge når du flyver med Austrian!
Bestil inden den 30. maj på [url]www.austrian.com[/url]!

kiml
Austrian er meget fine, god mad nem omstigning, så vidt jeg husker har de en afgang fra kbh. der næsten passer med bkk flyet 1 1/2 i Wien. og som sagt er de medlem af Star A.

Lung Yao
kiml skrev:
Austrian er meget fine, god mad nem omstigning, så vidt jeg husker har de en afgang fra kbh. der næsten passer med bkk flyet 1 1/2 i Wien. og som sagt er de medlem af Star A.

Med "begrænset" miles indtjening :

http://www.thaiai...rlines.htm

[url]
http://www.thaiai...ervice.htm [/url]

Dog lidt bedre end ingenting, som hvis man fløj med BEA-AFR-FIN-KLM-THY (de har deres egen frequent flyer system) Wink .

Og igen en højere "skat" med AUA :

...Antal......Pris .....Skat.. Totalt

1 Voksen 4.649.. 2.258 .. 6.907

Kontra Thai Airways = Direkte fly og KUN 1300kr i skat.
Redigeret af Lung Yao d. 22/05-2008 10:53
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

waree
bkk - cph - bkk
21-06-2008 & 19-09-2008
5515.00kr
kan det findes billigereShock

Lung Yao
waree skrev:
bkk - cph - bkk
21-06-2008 & 19-09-2008
5515.00kr
kan det findes billigereShock

NEJ, hvis det er inkluderet Skat - faktuelt bestiling(*) og ikke med AERO-FLOP Wink

(*) Du kan sagtens finde nogle billige priser på Nettet til ca 5-6000kr for en 3mndbillet, MEN ofte når du genfører handelen er prisen lige pludseligt "steget" til 7,5-8000kr(nogle kalder metoden for "kreativ bogfåring" ).

Har du derimod billeten i hånden og har kun givet 5515kr for det så ville jeg gerne indrømme at det var billigt .
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

waree
fly 3454,00
skat 1782,00
af.gebyr 279,00
ialt 5515,00
det er da vist billig for 90 dage besøgSmile

waree
glemte flyselskab FINAIR
21-06-2008
19-09-2008

laodenmark
Ja. Lung yao.

det er rigtigt at skatterne ved austrian er højere end THai. men det er da hamrende uinteressant det må vel være totalprisen som tæller.
Omvendt kan jeg jo oplyse at have givet 220 € for en retur. Men det siger jo ikk noge om totalprisen som var 506€
Rigtige Golfere har lavet 'Hole in One'

Spring til debat: