Se indlæg
 Udskriv debat
postgangen DK-Thailand?
toyota
Tak for tidligere råd. Nu har jeg et nyt spørgsmål
Jeg har sendt nogle pakker til Thailand her fra Danmark. De er sendt som maxi-breve og kostede en krig at sende, men er tilsyneladende endnu ikke kommet frem.
Har I erfaringer med postgangen? Er det normalt, at der går over 3 uger for et brev/en pakke? Eller skal jeg til at efterlyse den?
På forhånd tak
Toyota

Suk Rak Ning
Naar jeg faar sendt ex. en julepakke fra DK, saa gaar der ca. 10 dage til jeg modtager den..
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original

Henrik N B
Post og Thailand - åååh nej
Det tager normalt 6-10 dage for et brev/pakke at nå frem til Thailand.
Desværre er ca. 50% af det jeg har sendt i løbet af det sidste år på mystisk vis forsvundet undervejs (som feks den bogstavjagt jeg sendte i januar, hvor der helt sikkert var en millionpræmie på Wink ) så jeg har lært at sende enten som pakke, så den kan efterlyses eller som anbefalet brev.

Selvom det er lidt irriterende at der er en masse hapsere ansat i thai posten og det er lidt dyrere at sende som brev eller anbefalet, så er det trods alt altid kommet frem på den måde.
MVH
Henrik

*Lykken er hverken gods eller guld, men den ligner,
for den som er fattig græder og den som har røven fuld går og griner.
Lykken er ikke til salg, men umulig at få hvis du er flad,
så hvis lykken hverken er gods eller guld så følges de oftest ad*

Bo
Jeg har sendt pakker ikke en er kommet frem til Thailand. Så det gør jeg ikke mere, postkort og brev er ok.

Hæ hæ jeg venter stadig på en cd med vista og den blev sendt fra næstved, og er stadig ikke kommet til århus endnu. Den blev sendt engang i oktober 2007 og jeg har sendt til ishøj som vedkommende aldrig har set.

Saendaeng
Jeg har fået sendt flere gange , de er sendt som Maxibreve :rekommderet og har normalt været fremme 4-5 dage efter.Har aldrig oplevet forsinkelser eller ikke nået frem.
Michael B Kristensen

http://www.globalwindservice.com
Clunse
Det sjove er, at de breve jeg afleverer til forsendelse på posthuset her i DK - de er alle nået frem - mens ikke et eneste af de breve, der er puttet i den almindelige postkasse, er nået frem Shock

Alle breve og pakker sendt fra Thailand er dog nået frem.

xxxxxx
vi har mistet fleve breve
general er posten meget ustabil

Spring til debat: