Se indlæg
 Udskriv debat
GPS i Thailand
bbn
Hej
Har nogen erfaring med GPS i Thailand? Vi har tænkt os at leje en bil i Bangkok og selv køre sydpå, og det ville være godt, hvis GPS var muligt.
HilsenJJ

cesse
Garmin har kort til hele Thailand
købte det til min telefon Nokia 6110 for 300 Bhat

John
GarminThailand
ESRI (Thailand) Co., Ltd.
Telematics Department
Sathorn Nakorn Tower
100/38-39 Floor 22nd, N. Sathorn Rd.,
Silom, Bangrak, Bangkok 10500
Telephone: +66 (0) 2636 8421
Fax: +66 (0) 2266 9944
URL:
[url]www.esrith.com[/url],
[url]www.garminthailand.com[/url]
Hotline Email:
[mail][/mail]
Hotline Telephone: 0-2266-9948

Davs John
Jeg lavede lige dit links aktivt

bamsen

Redigeret af d. 21/05-2008 16:22
john@dansk-thai.dk

http://www.j-s.dk/hus
ubon lynge
ok jeg viste ikke man kan få GPS kort over hele thailand, hvad vil sådan et kort så koste til en Garmin nuvi 360, ved i det Wink kan ikke finde det på den hjemmeside nemlig, eller jeg forstår det ikke helt Grin
Ubon.

Pibe

John
De har oplyst mig om prisen 27 feb. 2008

The price for our Thailand map (Thailand Street Map version 8.0) is 7,000 baht with a free one year map update. It is available on CD.

Mener at have set de havde en Garmin nüvi ?? incl. ovennævnte kort, på tilbud til omkring 12.000 baht i et indkøbscenter i Bangkok.

CD'en købes til en enhed og kan ikke installeres på andre enheder.
Redigeret af John d. 21/05-2008 16:33
john@dansk-thai.dk

KENTHSA
Du kan kjöpa det kortet i Danmark annars finns det i Sverige
1.950 kr.
kenthsa

John
Så er det godt nok billigerer at købe i Thailand for 7000 bath.

1950 dk. kr. er pt. 12703 bath.
1950 sv. kr. er pt. 10057 bath.
john@dansk-thai.dk

Frankie-boy
Jeg er også "lun" Smilepå en komplet pakke så vi har en GPS når vi er i TH. så hvis der er nogle af "de fast boende" som ser/høre om gode tilbud så må i gerne lægge dem på "tråden"Cool

På forhånd tak Grin

PS: rammer TH sidst i juni.
Hilsen Frankie-boy.

"Do it my way"

bbn
Hej
Måske et "okket" spørgsmål, men IT er absolut ikke min stærke side - kunne man "splejse" til et, som man så lægger i en kuvert i skranken i lufthavnen? Evt. booke det her på siden....?
JJ

ubon lynge
John skrev:
De har oplyst mig om prisen 27 feb. 2008

The price for our Thailand map (Thailand Street Map version 8.0) is 7,000 baht with a free one year map update. It is available on CD.

Mener at have set de havde en Garmin nüvi ?? incl. ovennævnte kort, på tilbud til omkring 12.000 baht i et indkøbscenter i Bangkok.

CD'en købes til en enhed og kan ikke installeres på andre enheder.

12000 baht = 1689 ok jeg købte en Garmin nuvi 360 i dk til 1499kr

Men det er billigt for Thailand street Map 8.0 til 7000 baht Wink
Hvad nu hvis man var nogle stykker, kun man så ikke kopier den over men det må man hvis godt nok ikke" Wink sådan er der jo så meget man ikke må. Grin Det vil da være en stor hjælp med et thailands kort nogle gange når vi er på tur.
Ubon.

Pibe

Hep
Hvis man alligevel er ude i at kopiere den over til andre medlemmer (hvilket man selvfølgelig ikke må og i øvrigt også er ret svært p.g.a Garmins kopibeskyttelse) kunne man jo ligeså godt downloade kortet over thailand fra en af de store bittorrent sites på nettet. (hvilket selvfølgelig også er ulovligt!)

ubon lynge
ok det skal nok være rigtig det hele, jeg jjeg har ikke en pind forstand på dette, det var bare en tanke jeg lige hade om det kunne lade sig gøre. Wink
Ubon.

Pibe

Lung Yao
Hvor bliver Jan Svitzer af ?
Jeg mener at han også, har lidt erfaringer med GPS i Thailand .
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

KENTHSA
Orginal i Thailand kostar 10,000 bth i dagSad

KENTHSA
Du kan kjöpe kopier i Thailand 3,900 bth men då får du inga uppgraderingar

kenthsa

John
Der er ingen problemer i at kopiere kortet, men det er registreringskoden som skal bruges for at installerer det der er problemet.
Garmin (Esri) har en ret sikker kopi beskyttelse. Når man installerer kortet skal man være online og har man ikke en ubrugt kode, kan man ikke installerer.

Kenthsa virker de kopier man kan købe i Thailand?
john@dansk-thai.dk

Ahrendt
Har selv brugt min Nokia N95 dernede, her kan man downloade et kort gratis via maploader og så købe en licens på 1, 7, 30 dage eller et år til forskellige, mere eller mindre ,fordelagtige priser.

Jeg kender ikke prisen i Thailand da jeg havde 30 dages gratis prøvetid på kortet, men har senere brugt det i Spanien hvor en uge licens kostede DKR 45,-

Se evt. mere her
http://europe.nok...m/A4944530

Mvh.

Michael

lols
Jeg har købt Garmin 200 i "Platinium" på 3. sal i Panthip Plaza. De satte det hele op så den virkede da jeg kørte hjem.

Jo de er dyrere end i DK og det er ikke alle modeller de havde hjemme. Gav sidste år 13.000 Baht (inkl. kort...)

Der er vist også andre forretninger i Panthip, der sælger dem.

[url]www.thaivisa.com[/url] har en masse indlæg om Garmin. Dog på udenlandsk. Søg fra forsiden på Garmin og Panthip.

Lols

Spring til debat: