Se indlæg
 Udskriv debat
Billige billetter?
Min hustru rejser til Thailand på mandag den 26. maj med Thai.

Århus - København - Bangkok og samme vej retur, 6 ugers billet. Totalpris; 7000 kr.

Det er vist godt nok.

romeren
Jeg har sølvkort hos Thai. Hvilke fordele får jeg for det udover 10 kg ekstra bagage ?.

Der har været adskillige tråde om dette emne. Men jeg kan ikke umiddelbart gennemskue om jeg evt kan få en billigere rejse på de mil jeg har optjent ?

Alt det med gaver og extra bagage er jeg ligeglad med, er der andre fordele ?
Redigeret af romeren d. 23/05-2008 12:25

huratho
Hej
Min datter og svigersøn har nu bestilt billetter til Thailand. De rejser fra DK sidst i sep. KBH-BKK, 2 nætter i Bangkok. BKK-Chiangmai, og tilbage til DK, med Thai DKK 5200.00 pr stk. alt incl. Hvor har de bestilt? Hos QT-rejser. Det tror jeg ikke findes billiger.
Hilsen Hugo
i195.photobucket.com/albums/z109/huratho/Flagss_1-c.gif

At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let.

Lung Yao skrev:
kiml skrev:
Austrian er meget fine, god mad nem omstigning, så vidt jeg husker har de en afgang fra kbh. der næsten passer med bkk flyet 1 1/2 i Wien. og som sagt er de medlem af Star A.

Med "begrænset" miles indtjening :

http://www.thaiai...rlines.htm

[url]
http://www.thaiai...ervice.htm [/url]

Dog lidt bedre end ingenting, som hvis man fløj med BEA-AFR-FIN-KLM-THY (de har deres egen frequent flyer system) Wink .

Og igen en højere "skat" med AUA :

...Antal......Pris .....Skat.. Totalt

1 Voksen 4.649.. 2.258 .. 6.907

Kontra Thai Airways = Direkte fly og KUN 1300kr i skat.

der tjenes 5400 point hver vej, det samme som sas giver, hvad det svarer i mils systemet aner jeg ikke, alle har deres eget tv

sn
Til Romeren

Royal Orchid Plus Silver:
- 3000 ekstra bonuspoint ved opnåelse og fornyelse af sølvkortsstatus
- ekstra 10 kgs bagage på THAI
- højere prioritet ved ventelistereservationer på THAI og Star Alliance partnere

Sølvkortsstatus opnås ved at rejse:
- min. 10.000 qualifying miles indenfor 1 kalender år eller
- min. 15.000 qualifying miles indenfor 2 kalender år

Royal Orchid Plus Gold:
- 5000 ekstra bonuspoint ved opnåelse og fornyelse af guldkortsstatus.
- 1 gratis opgraderingscertifikat til næste højere klasse ved køb af billet med THAI.
- højeste prioritet ved ventelistereservationer på THAI og Star Alliance partnere.
- højeste prioritet ved check-in, boarding og bagageudlevering på Star Alliance partnere.
- ekstra 20 kgs bagage på THAI og Star Alliance partnere.

Guldkortsstatus opnås ved at rejse:
- min. 50.000 qualifying miles indenfor 1 kalender år eller
- min. 80.000 qualifying miles indenfor 2 kalender år

-------------------

umiddelbart er det prio. på venteliste, bonus rejser på optjente miles er faste afhængig af destination, de fratrækkes din konto, du kan også købe miles hvis du mangler, men så er det kun en besparelse hvis du rejser i højsæsonen, og du skal bestille din bonusrejse i god tid hvis dette er tilfældet, det er først ved guldkortet det sner en gang imellem, (de er blevet noget nærige med opgraderinger)
sn

roald
Billige flybilletter: Her er de bedste insider-tips

http://tgt.dk/ins...e48675.ece

Duffi
Jeg har netop bestilt CPH-BKK retur med Finnair fra 28. August til 15. September for kun 3700 kr. gennem Travelstart.dk

De flyver med nogle ældre MD DC-11'ere men jeg håber da at det er i orden alligevel.

Hilsen Finn

waree
det var sku godt nok billigGrin

Spring til debat: