Se indlæg
 Udskriv debat
Hjælp
Sombat
Jeg har mødt alle tiders kvinde i Thailand " den har i jo nok hørt før" men jeg har inviteret hende på en tur til DK men kun på besøg jeg er ikke klar til det store bryllup. Det jeg søger info om er hvordan får man hende hid til det kolde jeg tænker nu på visum mm HVORDAN gør man.????

ud over dette er denne thaiside en fed ide' der er jo masse info at få her kanon Smile

 
christian-s
Hej Sombat

jeg spurgte stort set om det samme for en måned siden - se denne diskussionstråd:

http://www.dansk-...rowstart=0


Det tar' lidt tid at sætte sig ind i alle disse regler, men et godt sted at starter er hos udlændingestyrelsen:


http://www.udlst....venner.htm


Jeg har netop for nogle dage siden sendt skemaer ind til Udlst og afventer svar i løbet af et par uger.

Kogt lidt ned er processen i store træk:

1) Du sender invitationsbrev til kvinden eller den danske ambassade
2) Kvinden ansøger om turistvisum på ambassaden i Bangkok (husk penge, pas-foto)
3) Udlst. kontakter dig pr. brev med spørgskema og krav om dokumentation for forholdet (billeder, breve osv.) samt bankgaranti (51.000 kr.)
4) Du indsender papirerne til udlst.

Og så skal du have styr på sygeforsikring og flybillet - se anden diskussionstråd her:

http://www.dansk-...ead_id=563


Jeg håber det hjælper dig lidt på vej
Rejst i Thailand mange gange, 2005-2012 thai gift
 
thaimichael
Sombat skrev:
Jeg har mødt alle tiders kvinde i Thailand " den har i jo nok hørt før" men jeg har inviteret hende på en tur til DK men kun på besøg jeg er ikke klar til det store bryllup. Det jeg søger info om er hvordan får man hende hid til det kolde jeg tænker nu på visum mm HVORDAN gør man.????

ud over dette er denne thaiside en fed ide' der er jo masse info at få her kanon Smile



Det var nok bedere at du besøger hende i Thailand. De fleste Thai piger kan i finde ud af det når de kommer til Danmark
<<<< du kan jo se hvor mange der er skilt fra deres danske mand<<<<< Fuck dem og forget them. Cool
 
Spring til debat: