Se indlæg
 Udskriv debat
Statistik prostituerede i forskellige lande...
AP7100
Hejsa... Wink
En af de ting jeg ofte moeder herude, i mange forskellige forklaedninger, er FORDOMME....specielt den de med at "alle thaier er prostituerede", "thailand ikke har andet end det" osv. - alt i samme skuffe, men i forskellige forkladninger.... jeg bliver SAA irriteret over at hore den igen og igen.... AngryAngry

Nu er det saa lige at jeg egentlig gerne ville finde noget statistik paa internettet om hvor mange antal prostituerede der er i forskellige lande....altsaa en slags Top 10 - hvor er det flest. For ligesom at vise at Thailand "altsaa ikke er saa slem igen".....men selvfolgelig er det svart at opgore det tal for hvordan definerer man en prostitueret......

Anyway, jeg har forgaves sogt paa nettet.....nogen der kender en side ???

Takker Smile

rinpoche
Som du selv er inde på er der mange forskellige graduationer af grå.

Samtidig skal det officielle tal (der givetvis er lavt sat) ses i forhold til antallet af indbyggere for at give et realistisk billede.
Jeg tror det i bedste fald kun vil kunne levere et groft anslået skøn og ikke ligner noget der afspejler virkeligheden.

Kan godt forstå din irritation overfor den stereotyp. Heldigvis møder vi den sjældent blandt rejsende i Thailand, vi møder mest børnefamilier og par udenfor turiststederne, og den holdning støder vi såre sjældent på.

mvh
rinpoche

mr bark wan

TJA dansker (DE JO ALLE LUDER I DERES BRILLER) er jo såå fulde af fordomme! men mest er det synd for dem- de ser, ikke de nuancer i det thailandske folk som mig/os her på dette site.. ærgerligt!!! og jo det pisser mig af i den grad også.......

polen er nok være med hensyn til det fænomen.
Cool
DON'T GO SEE MY PINGPONG SHOW.

rinpoche
Som jeg oftest oplever det, de der har mest travlt med at generalisere thai kvinder i den retning, er de der selv færdes og deltager i ludermiljøet, hvilket gør dem til? ahem, luderkarle? Lad os nu bare kalde kalde en skovl for en skovl.
Moral er godt, dobbeltmoral er 2 gange bedre.
Som sagt, den holdning støder vi heldigvis såre sjældent blandt de turister vi løber ind i.

AP7100
Hejsa.... Wink
Takker for Jeres kommentarer og beklager at jeg ikke svarer foer nu....har ikke haft adgang til en computer med Internet i temmelig lang tid (rejser lidt rundt for tiden!!).
Interessant er det at lase......MEN...jeg vil gerne se tal - weblink - ikke debattere emnet nu....selvom det er interessant nok.
Nogen der ved hvor der findes trovardige tal paa nettet ??

Takker !!!

Kalasi
Der står en smule her - Dog kun fra Kbh.

http://www.reden....tution.pdf

Kalasi

Hvem kan definere ordet prostituerede,er det kun dem der tager penge for det eller er det også dem der bruger missekatten for at få sin vilje for så er tallet højtWinkWinkWink

lindy

Spring til debat: