Se indlæg
 Udskriv debat
Visumafhentning
kimnorman
Når ens thailandske kæreste skal afhente sit visum på ambasaden i Bangkok, skal hun så udover at medbringe flybillet og forsikring også medbringe hendes bankbog med mindst 40000 baht? Det skal lige siges, at vi har været hele møllen igennem med udlændingestyrrelsen, og jeg har stillet den økonomiske garanti.
Hvis der er nogen der ved lidt om dette emne og kunne fortælle mig det, så vil det være dejligt. På forhånd rigtig mange tak.
 
quickmouse
kimnorman skrev:
Når ens thailandske kæreste skal afhente sit visum på ambasaden i Bangkok, skal hun så udover at medbringe flybillet og forsikring også medbringe hendes bankbog med mindst 40000 baht? Det skal lige siges, at vi har været hele møllen igennem med udlændingestyrrelsen, og jeg har stillet den økonomiske garanti.
Hvis der er nogen der ved lidt om dette emne og kunne fortælle mig det, så vil det være dejligt. På forhånd rigtig mange tak.


uls. skulle da gerne have informeret dig/jer om hvad i skal medbringe til ambasaden, ved godt at der et krav om en vis sum på ansøgerens konto, men har aldrig oplevet at blive afkrævet dokumentation for min kones datter. men ellers send en mail til ambasaden.




Embassy of Denmark
10, Sathorn Soi 1
(Soi Attakarn Prasit)
South Sathorn Road
Bangkok 10120



Tlf: +66 (0) 2 343 1100
Fax: +66 (0) 2 213 1752

quickmouse

>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. <<
 
Vupti
lige et lille spørsmål lidt i samme del.. hvor lang tid går der ca. med at få et visum til DK hvis nu tingene er i orden / men opfylder deres krav..
 
waree
ca 4 mdr fra ambassaden har modtaget din inviation til din pige ( førstegangsvisum ). har været møllen igennem hun kommer på torsdag 19,06,2008
mvhGrin
 
Vupti
det virker bare vildt lang tid for man skal jo også have bestilt en bilet og hvis man nu for nej til visum så står man bare der med en bilet til ingen ting...

Men sådan lige hvordan... Jeg står i Bkk senere hen og så starter man vel bare med at går til den danske amba. og så tager den derfra eller ?...
Redigeret af Vupti d. 14/06-2008 15:53
 
lols
Mht Visum ville jeg se på ambassadens hjemmeside først:

[url]www.ambbangkok.um.dk/en/menu/ConsularServices/Visa/VisaAppointment/[/url]

Bl.a. vil du se at der skal bestilles tid til et møde, hvor ansøgningen kan afleveres. Fra 1. juli er der en ny procedure for dette.
[url]www.ambbangkok.um.dk/da/menu/OmOs/Nyheder/NyProcedureForAnsoegningerOmSchengenVisumopholdstilladelsePr1Juli2008.htm[/url]

Ellers er der andre tråde her på siden med masser af kommentarer omkring visum. Prøv at kigge under Thai i Danmark - rent juridisk:
[url]www.dansk-thai.dk/forum/viewforum.php?forum_id=12[/url]

Held og lykke.
 
Spring til debat: