Se indlæg|
Visumafhentning
|
|
| kimnorman |
Lagt på d. 14/06-2008 10:51
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 2 |
Når ens thailandske kæreste skal afhente sit visum på ambasaden i Bangkok, skal hun så udover at medbringe flybillet og forsikring også medbringe hendes bankbog med mindst 40000 baht? Det skal lige siges, at vi har været hele møllen igennem med udlændingestyrrelsen, og jeg har stillet den økonomiske garanti. Hvis der er nogen der ved lidt om dette emne og kunne fortælle mig det, så vil det være dejligt. På forhånd rigtig mange tak. |
|
|
|
| quickmouse |
Lagt på d. 14/06-2008 12:01
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1412 |
kimnorman skrev: Når ens thailandske kæreste skal afhente sit visum på ambasaden i Bangkok, skal hun så udover at medbringe flybillet og forsikring også medbringe hendes bankbog med mindst 40000 baht? Det skal lige siges, at vi har været hele møllen igennem med udlændingestyrrelsen, og jeg har stillet den økonomiske garanti. Hvis der er nogen der ved lidt om dette emne og kunne fortælle mig det, så vil det være dejligt. På forhånd rigtig mange tak. uls. skulle da gerne have informeret dig/jer om hvad i skal medbringe til ambasaden, ved godt at der et krav om en vis sum på ansøgerens konto, men har aldrig oplevet at blive afkrævet dokumentation for min kones datter. men ellers send en mail til ambasaden. Embassy of Denmark 10, Sathorn Soi 1 (Soi Attakarn Prasit) South Sathorn Road Bangkok 10120 Tlf: +66 (0) 2 343 1100 Fax: +66 (0) 2 213 1752 quickmouse
>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. << |
|
|
|
| Vupti |
Lagt på d. 14/06-2008 13:28
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 31 |
lige et lille spørsmål lidt i samme del.. hvor lang tid går der ca. med at få et visum til DK hvis nu tingene er i orden / men opfylder deres krav.. |
|
|
|
| waree |
Lagt på d. 14/06-2008 14:06
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 304 |
ca 4 mdr fra ambassaden har modtaget din inviation til din pige ( førstegangsvisum ). har været møllen igennem hun kommer på torsdag 19,06,2008 mvh ![]() |
|
|
|
| Vupti |
Lagt på d. 14/06-2008 15:51
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 31 |
det virker bare vildt lang tid for man skal jo også have bestilt en bilet og hvis man nu for nej til visum så står man bare der med en bilet til ingen ting... Men sådan lige hvordan... Jeg står i Bkk senere hen og så starter man vel bare med at går til den danske amba. og så tager den derfra eller ?... Redigeret af Vupti d. 14/06-2008 15:53 |
|
|
|
| lols |
Lagt på d. 14/06-2008 16:16
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 454 |
Mht Visum ville jeg se på ambassadens hjemmeside først: [url]www.ambbangkok.um.dk/en/menu/ConsularServices/Visa/VisaAppointment/[/url] Bl.a. vil du se at der skal bestilles tid til et møde, hvor ansøgningen kan afleveres. Fra 1. juli er der en ny procedure for dette. [url]www.ambbangkok.um.dk/da/menu/OmOs/Nyheder/NyProcedureForAnsoegningerOmSchengenVisumopholdstilladelsePr1Juli2008.htm[/url] Ellers er der andre tråde her på siden med masser af kommentarer omkring visum. Prøv at kigge under Thai i Danmark - rent juridisk: [url]www.dansk-thai.dk/forum/viewforum.php?forum_id=12[/url] Held og lykke. |
|
|
|
| Spring til debat: |








. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 














