Se indlæg
 Udskriv debat
walk in-eller forudbestilling+tyveri
bbn
Hej alle
Er der nogen som ved, om det er billigere at forudbestille hotellerne eller bare gå ind? Vi er to voksne og tre børn fra 1-8 år. Vi regner med større rabat ved "walk in" på de trestjernede eller mere?

Hvordan er det med tyveri i parkerede biler - kende I til det?

Hilsen JJSmile

ingolf
Normalt for du bedre pris over nettet om i da ikke er stamkunder, og dermed kan få bedre pris!!

FORLAD ALDRIG NOGET I BILEN!!!!! Det råd gälder overalt i verden!!

Ingolf

pdrhan
Et godt råd er at forudbestille , evt via internet før ankomst - har været ude for nogle venner der IKKE havde forudbestilt i BKK og de kunne ikke få værelser - det var godtnok på 3 stjerner og opefter....
HOV..glemte lige...TØM BILEN FØR TYVEN GØR DET !!
Redigeret af pdrhan d. 15/06-2008 21:45
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
i194.photobucket.com/albums/z48/pdrhan/pdrhn2.jpg

samee
Hvis du bestiller over nettet er det lidt billigere og så er du sikker på at du har et sted at bo Grin
It’s deep how you can be so shallow

Davs
Ja bestil over nettet.
Sidst vi gjorde det,fik vi vores rum til 1300 baht,,,,,så kom nogen vi kender de ville ikke bestille ,og de måtte slippe 2600 baht.

Så nu bestiller de også på nettet.

bamsen

phitsanulok
hej bamse, hvor bestilte du?
Design dit eget tøj??[url]shirtfreak.dk[/url]
Hus i Thailand??[url]husithailand.dk/[/url]
Thai catering??[url]dinthaikok.dk[/url]

www.shirtfreak.dk
Jake
Jeg har god erfaring med flg sites:

www.directrooms.com
www.asiarooms.com

phitsanulok skrev:

Davs du

det var her

http://www.asiaro...

Redigeret af d. 15/06-2008 23:26

jesperfrb
Ja, du får som regel den bedste pris på nettet, brugte sidst
[url]www.sawadee.com[/url] til hotel i Hua Hin, havde regnet forkert på
dagene og skulle bruge 2 dage ekstra, kunne vi sagtens men næsten dobbelt op pr døgn, og det var ikke fordi de ville snyde, det er bare raten når man kommer dirkte fra gaden!
Dog kan det være billigere at komme som stamgæst!
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!

Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage

Payanak

Hvis man, i Bangkok, kommer fra gaden uden forudbestilling, så bør man sørge for at at komme efter kl. 12.00.
Mange/de fleste steder nægter hotellerne gæsterne et værelse før efter kl. 12.00.
Uden for Bangkok kan man komme ind fra gaden på alle tidspunkter.

rinpoche
I lavsæsonen hvor der mange steder er ringe belægning er der ikke noget til hinder for at man kan forhandle sig til en bedre pris end den der opgives på nettet, specielt hvis man bliver mere end et par dage.

Luftfartsansatte får også klækkelige rabatter på en lang række hoteller, i særdeleshed i bangkok.

karstenf
bamsen skrev:
phitsanulok skrev:

Davs du

det var her

Har lige prøvet at bestille hotel gennem

efter 1½ times søgen rund ente jeg på en pris på 37,098.00 THB Smile
(3 værelser til 4 voksne og 4 børn i 6 dage i hua hin 26/7 til 1/8)

Systemet forsøgte at hente 37,098.00 USD på min kontoSad det var der sku ikke lige klar på kontoenWink)

Nu må jeg se hvordan jeg komme videre med den bestiling

Karsten F.

https://www.koonmassage.dk/
jesperfrb
For det første virke prisen meget høj, og dte andet med at det pludselig er us dollarShock
Prøv ; [url]www.sawadee.com[/url]
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!

Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage

gg
Som flere af de andre har jeg stor erfaring med disse sider:
www.directrooms.com
www.asiarooms.com
www.sawasdee.com
Det er forskelligt hvem der er billigst på dagen. Jeg læner mig meget op af AsiaRooms og Sawasdes review sektion for at finde ud af om hotellet er pengene værd.

Men tilbage til det med pengene. Det er ALTID billigere at booke via internettet på disse sider. Medmindre det er lavsæson så kan du være heldig at få det billigt ved walk-in.
Da jeg tog til Pattaya for 1½ uge siden nåede jeg ikke at booke på nettet så jeg mødte bare op. Her fik jeg et værelse til samme pris som på nettet. Men hvis du kan planlægge mere end 2 dage frem så book på en af ovenstående sider.

Jeg har oplevet at ville forlænge mit ophold på et hotel. Her forlangte hotellet den dobbelte pris af hvad jeg havde givet over nettet, med det resultat at jeg tog min laptop frem og bookede det hotel jeg sad på via sawasdee.com og sparede en masse penge.
Redigeret af gg d. 11/09-2008 14:13

jens
Jeg kan anbefale [url]www.agoda.com[/url] den brugte vi til at booke værelser i chiang mai sidst.
Og der gav vi i dollars hvad der svarer til knap 900 baht incl morgenmad.
Prisen ved walkin var 1900 baht uden morgenmad som kostede 160baht/prs så det ville ialt være blevet 2220baht for et dobbeltværelse.
Mvh
jens

13leif
sawasdee.com er god. vi har lige brugt den til phuket. men har lige maattet tage en overnatning i bangkok ved don moung lufthavnen igaar, 1500 baht, nu vi i khon kaen, vaerelset dobbelt saa stort, frit internet og morgenmad, 900 baht og det ved walk inn, har ikke tjekket paa nettet SmileGrin hilsen leif
Redigeret af 13leif d. 11/09-2008 17:36
13leif
Man var hurtig, engang........
www.leifka.dk

Everyday can be a good day.....maybe!!!

Lev livet idag, imorgen kan være forsent !!

http://www.leifka.dk
pdrhan
rinpoche skrev:

Luftfartsansatte får også klækkelige rabatter på en lang række hoteller, i særdeleshed i bangkok.

jeps - bestiller altid direkte gennem hotellet Wink
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
i194.photobucket.com/albums/z48/pdrhan/pdrhn2.jpg

quickmouse
bbn skrev:
Hej alle
Er der nogen som ved, om det er billigere at forudbestille hotellerne eller bare gå ind? Vi er to voksne og tre børn fra 1-8 år. Vi regner med større rabat ved "walk in" på de trestjernede eller mere?

Hvordan er det med tyveri i parkerede biler - kende I til det?

Hilsen JJSmile

som udgangspunkt vil jeg også anbefale reservation over nettet, men udenfor sæsonen kan der

godt spares lidt ved walk-in, hvis din kone er thai så lad hende om forhandlingen, og så kan du og ungerne gå på is bar eller coffe shop Wink

farm1.static.flickr.com/26/43839881_acf7b7c6f9_m.jpg

tøm bilen før tyven gør det

quickmouse

>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. <<

filihankat
Der er vel en ulempe ved at bestille (og betale) et hotel forud? Pengene er jo sådan set tabt hvis man bliver forhindret i at tage afsted??

mvh. filihankat

rinpoche
Ja, det er også min filosofi. Ikke mindst fordi vi rejser på stand by.
Iøvrigt er det min erfaring at de budget steder vi foretrækker at bo på, er der ingen forskel alligevel.

Spring til debat: