Se indlæg
 Udskriv debat
Thailand til august
bobo22
Hejsa

Kæresten og jeg skal til Thailand i 2½ uge til august, men vi er lige i tvivl om hvor vi skal tage hen for at få det bedste vejr. Vi var på Koh samui sidste år i august og der var det super vej, men hvis vi skulle prøve noget andet, ville jeg hører om der er andre muligheder i den periode, det er jo regn sæson i Thailand det ik'?

mange hilsner fra

Bolette

www.bolettes.dk
madsen1967
Kom til Cha Am er regner det meget lidt hele året ,
kik på min hjemme side , vi har tilbud i august på et dobbeltværelse , men send en mail http://www.micks-...thouse.dk/
Michael Madsen

huratho
Hej Bobo
Kom til Chiang Mai. Det tror jeg ikke i vil fortryde.
Hilsen Hugo
i195.photobucket.com/albums/z109/huratho/Flagss_1-c.gif

At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let.

kro90
Hej Bobo22
Vi har i flere år rejst fra midten af august og 3 uger frem, har været i Krabi/Phuket med rimeligt godt vejr regn op til 30 min stort set hver 3.die dag. Samui 2007, med det bedste vejr, HuaHin /Cha AM også godt vejr. i 2006 Chiang Mai / Rai enkelte regnbyer tror det var ca. 2 timer på 14 dage.
Som du kan se er der frit valg på alle hylder.
Kim

Jake
Den Thailandske bugt er optimal i August - kan fx anbefale Koh Tao på denne årstid....

huratho
Hej
Er der ingen af jer som har været i Nordthailand og set hvad vi har af værdier.
Hilsen Hugo
i195.photobucket.com/albums/z109/huratho/Flagss_1-c.gif

At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let.

amazing
Nordthailand og især Chiang Mai er bedst året rundt. Tjeck min hjemmeside [url]www.amazingchiangmai.dk[/url] og læs mere. Lokalt rejsebureau i Chiang Mai med masser af tilbud.
Hilsen Peter

Hej Peter
jeg lavede lige dit link aktivt

Redigeret af John d. 18/06-2008 18:29

www.amazingchiangmai.dk
rinpoche
Nydelig hjemmeside Peter, selvom skriften kan være lidt svær at læse på den ellers flotte grønne baggrund.

Tror mange foretrækker kystnære regioner med evt. afhop til nordthailand.
Jeg er stor fan af nordthailand, men ikke Chiang Mai mere. Det er idag en storby med alt hvad der følger med af trafik og luftforurening.
Så hellere især Mae Hong Song og Tak, i anden række Phrae og Lampang.

quickmouse
rinpoche skrev:
Nydelig hjemmeside Peter, selvom skriften kan være lidt svær at læse på den ellers flotte grønne baggrund.

syntes nu ellers kun at det er den hvide tekst der er lidt problemer med at læse, men eller så ser det ud til at være en spændenede side,
studerer den nærmere lidt senere.
quickmouse

>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. <<

rinpoche
øh, det var den hvide tekst jeg talte om Smile

bangkoknielsen
Svært at læse? - Nu har jeg pudset brillerne for tredie gang - flotte billeder.
, men stadigvæk har jeg problemer med teksten - hvid tekst på lys grøn bund - det dur ikke...
Tag lige at lave det om - og lyt til en fagmand...

Ups! - er vi ikke ved at bevæge os lidt fra den oprindelige tråd - undskyld herfra..!
Redigeret af bangkoknielsen d. 18/06-2008 20:55

amazing
Tak for såvel kritik som komplimenter. Jeg er opmærksom på, at den hvide tekst er lidt svær at læse, men min webmaster har meget travlt i øjeblikket.
Det er også rigtigt, at Chiang Mai bliver mere og mere forurenet. Derfor arrangerer jeg også ture til Mae Hong Son, Den Gyldne Trekant og hvorsomhelst i nordthailand, hvor I må ønske jer hen.
"You name it, I get you there".
Er hjemme i Chiang Mai fra næste tirsdag og hele juli - august måned.

hilsen Peter

www.amazingchiangmai.dk
ebeth
Nu har jeg også været inde for at kigge på Peters hjemmeside, den er god...det er da godt nok nogle heftige priser...1800,- for en tur til Pai pr. person. 1500,- for MaeHongSon eller 'Golden Triangle'

Ja ebeth der må da være noget billigere, synes godt nok 1500 kr pr person lyder dyrt, også skal man selv betale for maden.Sad

rinpoche
Sandt nok, men til gengæld er det mit indtryk at langt de fleste herinde så udmærket er i stand til selv at arrangere udflugter på egen hånd eller til noget der ligner thai priser Smile

John
jsh71 skrev:
Ja ebeth der må da være noget billigere, synes godt nok 1500 kr pr person lyder dyrt, også skal man selv betale for maden.Sad

Ja det er dyrt, men så er det jo også arrangeret og man skal ikke gøre noget selv.
Hvis man vil det billigere kan man jo som Rinpoche skriver arrangere det selv.

Med hensyn til maden så syntes jeg det er en rigtig god ide at man selv betaler.
Har efterhånden prøvet nogle gange at tage på ture med mad incl. har svært ved at finde ord for hvad der blev serveret Wink
Redigeret af John d. 19/06-2008 17:15
john@dansk-thai.dk

http://www.j-s.dk/hus
ebeth
Det er en hel del af os- i stand til at komme rundt til lidt andre priser- det er nærmere hvis man rejser ud uden at kende til prisniveauet at jeg syntes det er dyrt. Mad og drikke er jo ikke en herregård de steder turene går til.
Fikst domainenavn, Peter skal nok få en del trafik på siden. Fik du solgt dine varer Peter eller har du stadig tænkt dig at lægge fotos/priser af varerne op på din hjemmeside?
vh

amazing
Nu er jeg jo næsten helt ny på Dansk-Thai websiden, som I kan se af antallet af indlæg. Og min hjemmeside og turistbureau-virksomhed er ligeledes spritny.
Jerg har boet 2 ½ år i Chiang Mai og har erkendt, at jeg ikke kan leve af at importere og sælge mine varer i Danmark. Derfor har jeg valgt at starte en ny aktivitet. Mange af jer synes måske, at mine priser er lidt i overkanten, men prøv at tjekke, hvad f.eks. FDM-Travel tager for en 3-dages tur fra Chiang Rai til Chiang Mai (mindst 4.000 kr).
Prisen for turen til Pai inkluderer leje ad bil, transportudgifter, dansk guide, betaling for 2 dages riverrafting, overnatning på et lækkert lille hotel/guesthouse mv. Der bliver ikke meget overskud, hvilket heller ikke er hensigten.
Om forplejningsudgifter er incl. eller excl. er stort set ligegyldigt, som én skriver.
Bortset fra dette, er jeg utroligt beæret og glad for de mange kommentarer.
Mange hilsener fra Peter

www.amazingchiangmai.dk
amazing
Nu er det jo dig og din kæreste, der har startet chatten. Med 2 ½ uge i Thailand i august er mit bedste forslag helt klart:
Tag en uge til nordthailand og vælg, hvilke aktiviteter I ønsker og flyv derefter sydpå til en af øerne i den resterende tid.
Det kan sagtens lade sig gøre for en overkommelig pris, og giver både de kulturelle og naturmæssige oplevelser, som nordthailand er så rig på samt badeferie og afslapning i syden.
En perfekt ferieoplevelse.
Mange hilsener fra Peter og Amazing Chiang Mai

www.amazingchiangmai.dk
mrbfly
Bobo22 - måske kunne I tænke jer at opleve et bryllup i nordøst omkring Udon Thani?? Jeg skal giftes dernede 8. august på traditionel Thai-buddistisk vis
Hilsen Jens Grin

Spring til debat: