Se indlæg
 Udskriv debat
Fra Phuket til Krabi i Ko Phi phi eller...?
diddl
Halløj alle Thai Fans Wink

Har tidligere skrevet nogle spørgsmål omkring vores forestående tur til Phuket / Karon og vil gerne benytte lejligheden til at takke for de mange tilbagemeldinger, som er blevet læst med stor interesse Pfft

Overvejer ifm. med vores ophold en 2-3 dags tur (udflugt) til Krabi via Ko Phi Phi, men har hørt Ko Phi Phi stadig er hårdt ramt af tsunamien og det derfor ikke er anbefalelsesværdigt at besøge øen(øerne).
Alle skriver jo ellers om "The Beach" som et "must see" udflugtsmål, hvorfor jeg håber nogen kan svare på, om der er noget at se eller om det vil være bedre blot at sejle direkte videre til Krabi - uden ophold på Ko Phi Phi...Shock

Vi har nemlig hørt at Krabi / Ao Nang området skulle være en kanon oplevelse - med rig mulighed for at besøge nogle af de helt små øer, hvor man kan nyde naturen næsten for sig selv og ikke mindst få rig mulighed for at snorkle, som jeg regner med vi selvfølgelig skal have prøvet.

Apropos snorkling, så er der vel ikke nogen ide i at fylde kufferten med udstyr, da jeg formoder der bør være rig mulighed for at købe eller leje udstyr dernede... er det ikke korrekt... Shock

Har nogen derfor en aktuel status på situationen på Ko Phi Phi og måske kan komme med forslag til OK overnatningssteder (familie/natur) i Ao Nang området, så hører vi meget gerne fra jer Smile

På forhånd tak Grin

Cool Michael Cool

bahtman

det skulle ikke være noget problem at finde nogen hoteller på Ko Phi Phi, selvom halvdelen af dem som er i din guidebog, sikkert mangler.

snokle udstyr kan du købe meget billigt, og smide ud efter brug.

sidst jeg så noget i thaitv fra ko phi phi, boede der en masse fattige personer på stranden, nogen var kommet helt oppe fra esan, de bruge dagene på snokle i havet efter værdiggenstande fra afdøde turister. Shock

Jo mere tid jeg bruger på at sætte mig ind i hvad der forgår i thailand, jo mere indser jeg, at jeg ikke aner hvad der forgår

falang yao
Hej Diddl,

Se hvad jeg skrev, som svar til Phitsanulok under :

http://www.dansk-...ead_id=561

Ring til Srisuksant Resort og tale med Pee Mai (ejeren's svigersøn) og hils fra mig.

M.v.h., M. Rasmussen Cool
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk

Spring til debat: