Se indlæg|
hallo
|
|
| Brianj41 |
Lagt på d. 21/06-2008 07:58
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 9 |
ville lige sige hej, og tak for en god side om thailand på dansk. jeg har med interesse læst mange af de indlæg som er på denne side, viven og jeg skal til thailand i nov/dec 08. for første gang nogensinde. så i håbede lidt på nogen måske kunne hjælpe med lidt info og hjælp. vi skal være et par dage i bangkok når vi ankommer bare sådan lige for at se byen lidt an. hvorefter vi vil tage afsted til kanchanaburi, jeg har fundet en ganske god side om lige præcis den er det provins eller by er jeg lidt i tvivl om. men nogen som kan anbefale hoteler i det område. det er meningen vi skal være der en 14 dages tid, hvorefter vi skal tilbage og være i bangkok et par dage inden afrejsen igen. håber nogle venlige sjæle kan gi lidt input ![]() mvh Brian |
|
|
|
| huratho |
Lagt på d. 21/06-2008 08:29
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 913 |
Hej Brian Jeg synes jeres valg er nogenlunde. Hvis i er natur-mennesker findes der ikke noget bedre end Chiang Mai. Hilsen Hugo ![]() At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
|
| phitsanulok |
Lagt på d. 21/06-2008 10:20
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1054 |
jeg har tit brugt: http://www.tinyur... den er vildt god, med gode råd fra andre rejsende. Design dit eget tøj??[url]shirtfreak.dk[/url]
Hus i Thailand??[url]husithailand.dk/[/url] Thai catering??[url]dinthaikok.dk[/url] |
|
|
|
| phitsanulok |
Lagt på d. 21/06-2008 10:28
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1054 |
bla. det her sted har jeg hørt godt om: http://www.jollyf... Hvis man da er ligeglad med luksus ;-) Single Room with Fan and Shared Bathroom - 70 baht Double Room with Fan and Shared Bathroom - 150 baht Double Room with Fan and Bathroom - 200 baht Double Room with Air Con and Bathroom - 290 baht Family Room with 4 beds - 400 baht (prices July 2006) Måske thailands billigste: Double Room with Air Con and Bathroom - 290 baht??
Redigeret af phitsanulok d. 21/06-2008 10:30 Design dit eget tøj??[url]shirtfreak.dk[/url]
Hus i Thailand??[url]husithailand.dk/[/url] Thai catering??[url]dinthaikok.dk[/url] |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 21/06-2008 14:29
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Hej Brian, Kanchanaburi er såvel navnet på provinshovedstaden som selve provinsen, i daglig tale er der mange lokale der blot siger `kan. Ved ikke om du kender denne fortrinlige side om Kanchanaburi?: http://www.kancha...-info.com/ Jeg bor altid i guest house nede ved floden, der er en lang række GH med smukt anlagte haver helt ned til floden. Jeg boede sidst i Sams Guest House http://www.samsgu...eHouse.htm Hyggeligt sted. Jolly Frog restauranten udmærket sig ved bla. at have god og rigelig europæisk mad til den billigste pris jeg nogensinde har set hernede, tilmed i hyggelige omgivelser. Den tjener samtidig som samligssted for de lokale europæiske expats. |
|
|
|
| Brianj41 |
Lagt på d. 21/06-2008 16:51
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 9 |
rinpoche skrev: Hej Brian, Kanchanaburi er såvel navnet på provinshovedstaden som selve provinsen, i daglig tale er der mange lokale der blot siger `kan. Ved ikke om du kender denne fortrinlige side om Kanchanaburi?: http://www.kancha...-info.com/ Jeg bor altid i guest house nede ved floden, der er en lang række GH med smukt anlagte haver helt ned til floden. Jeg boede sidst i Sams Guest House http://www.samsgu...eHouse.htm Hyggeligt sted. hehe takker for den link, det var den side jeg hentyede til i min foregående post, takker for de mange kommentarer de er vel nyttige. pt er vi nået så langt at vi har booket hotel i bangkok både på vej ud og hjem begge gange er det blevet til: http://www.agoda....unam_hotel . håber det bliver godt undskyld med tillod mig at flytte lidt rundt, så det ikke lå i quote Redigeret af d. 21/06-2008 17:04 |
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 22/06-2008 04:33
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2597 |
Her er et eksempel på overnatnings muligheder i Kanchanaburi Town. Flåder som disse samt små hytter stående på stolper, findes i massevis langs floden Kwai i byen med den berømte bro. ![]() |
|
|
|
| Spring til debat: |








. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 
















