Se indlæg
 Udskriv debat
Rejsebureau i Khon Kaen??
Healer
ThaiTravel har altid været mig meget behjælpelige med råd og dåd og gode billetter når jeg har rejst til Thailand og Vietnam m.m.
Nu skal jeg bestille en billet til en ung studerende der skal på besøg i Danmark når han har fået sit visa, han har været på ambassaden her til morgen d.8. marts.
ThaiTravel anbefaler mig at finde et rejsebureau i Khon Kaen og bestille billet derigennem fordi det er langt billigere på den måde siges det. Kan dog ikke rigtig finde nogen via nettet.
Er der nogen der har et par trick og/eller et tlf.-nr. eller navn på bureau der kan klare den sag i Khon Kaen?
Vi kan jo først bestille billetten når vi ved hvornår Dawkanong får sit visa...
Vil helst have at rejsen går direkte fra BKK til CPH så han ikke skal skifte undervejs.
OK - bedste glade hilsener fra GrinRenéGrin
______________________________________________________

- Love Siam, elsker Thailand, landet med det store smil...!

______________________________________________________
 
http://clairvoyanten.dk
surin999
prøv atc på halmtorvet du kan bestille billeten der og han kan afhente den hos thaiairways i bangkok
Surin er død længe leve Surin999
 
mugge
hejsa alle sammen
Der er et rejsecenter i lobbyen på hotel Sofitel.Downtown Khon Kaen som er ikke så svært at finde. Byens højeste og flotte hotel.
Telefon nr kan jeg detsværre ikke huske...
 
falang yao
Hej Rene',

Thai Travel har altid været "behjælpeligt" ,bare man betaler for ulejligheden(overpris,medmindre de finder ud af konkurenten er billigere,så går de ned i prisen, spørg lige Kanut).
M.h.t. din "protege' ", kan du enten gøre som Surin foreslåede at kontakte A-T-C,tlf 33 26 26 12/18 og spørge hvad de kan tilbyde eller sende en PB til Commandørtorp(Thailand) ,vis kæreste er i "rejsebranchen" i netop Khon Kaen.

Held og lykke .

M.v.h., M. Rasmussen Cool
Redigeret af falang yao d. 08/03-2005 12:02
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk
 
Healer
Tak for linket - jeg var på Sofitel i oktober 2004 og ja, det er rigtig flot derinde... men det var Thai Airways vi var inde på og købe billetter til Phukét - de var rimelige dyre. Men jeg prøver at ringe derned... Åh jeg savner Thailand, men før jeg tager afsted igen skal jeg lige gengælde den gæstfrihed jeg mødte dernede med et besøg af Dawkanong her...

Hygge og bedste hilsener fra Healer - GrinRenéGrin
______________________________________________________

- Love Siam, elsker Thailand, landet med det store smil...!

______________________________________________________
 
http://clairvoyanten.dk
Healer
Nogen der kender en nem måde at finde tlf.numre på i Thailand - kan f.eks. ikke finde nr. på Sofitel i Khon Kaen eller nogen rejsecentre... skal finde billig fly til thaiven fra KhonKaen til Kbh. Herhjemme har vi de gule side på nettet - er der noget tilsvarende i thailand - bare på engelsk??

______________________________________________________

- Love Siam, elsker Thailand, landet med det store smil...!

______________________________________________________
 
http://clairvoyanten.dk
surin999
hvorfor ikke bare bestille billeten her hjemme fra evt. hos atc så kan han hente billeten på thais kontor i bangkokGrin
Surin er død længe leve Surin999
 
Healer
Thai Travel på Halmtorvet har selv opfordret mig til at finde en billet dernede - for de skal have 7.200 kr. for det og mener jeg kan finde en billet dernede til ca 5400... - hvis altså det er samme bureau vi taler om?

Bedste hilsen Healer - GrinRenéGrin
______________________________________________________

- Love Siam, elsker Thailand, landet med det store smil...!

______________________________________________________
 
http://clairvoyanten.dk
surin999
DAK LIND er det ikke det rasmus kone kalder ham????Grin

rasmus tror selvfølgelig at det er darling hun sigerGrin
Surin er død længe leve Surin999
 
Rasmus
Jeg har læst det Surin! Din slyngel
 
surin999
ja jeg glemmer ikke så nemt rasmus Grin da ordet kom op igen så huskede jeg en tidligere debat Grin
høre du ordenligt efter når konen er sur og kalder dig dar(k)ling ???Wink
Surin er død længe leve Surin999
 
Healer
Flere forskellige har lovet at ringe tilbage med priser på fly fra Khon Kaen og retur - men ingen har holdt hvad de lovede. Så nu har jeg fået min thaiven til selv at bestille hos ThaiAirways i Bangkok til pris 6400 med åben billet fra start af april og retur sidst i maj...

Bedste hilsener fra GrinHealerGrin
______________________________________________________

- Love Siam, elsker Thailand, landet med det store smil...!

______________________________________________________
 
http://clairvoyanten.dk
falang yao
Healer skrev:
Flere forskellige har lovet at ringe tilbage med priser på fly fra Khon Kaen og retur - men ingen har holdt hvad de lovede. Så nu har jeg fået min thaiven til selv at bestille hos ThaiAirways i Bangkok til pris 6400 med åben billet fra start af april og retur sidst i maj...
Bedste hilsener fra GrinHealerGrin


Hej Rene',
Det kan du ikke være bekendt. Se hvad jeg svarede dig d.14-3-05 :

http://www.dansk-...d=559#6872


Du gjørte alligevel, LANGT om LÆNGE, hvad JEG foreslåede dig at gøre denne gang (via din Ven) m.h.t. billetten og rejseforsikring.

<<Din ven kan henvende sig hos den lokale Thai Inter kontor/afd. i Kon Khaen og bestille billet, samt rejseforsikring og han kan kontakte dig og giv dig deres bank konto nr......................................>>

OK, no hard feeling og god påske.
M.v.h., M. Rasmussen Cool
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk
 
surin999
Healer skrev:
Flere forskellige har lovet at ringe tilbage med priser på fly fra Khon Kaen og retur - men ingen har holdt hvad de lovede. Så nu har jeg fået min thaiven til selv at bestille hos ThaiAirways i Bangkok til pris 6400 med åben billet fra start af april og retur sidst i maj...

Bedste hilsener fra GrinHealerGrin



FLOT healer og selv tak for hjælpenFrown
Surin er død længe leve Surin999
 
Spring til debat: