Se indlæg|
Banker i thailand
|
|
| jylland55 |
Lagt på d. 18/06-2008 10:17
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 127 |
Hvad betaler i + i bank gebyrer for at sætte thai bath ind ? hvad betaler i for at hæve i Jeres Thai bank. skal betale 260 thb for at indsætte thai bat hver gang .. hvilke oplevelser har i ? hvad får man i rente pt. Hello ....
|
|
|
|
| manse |
Lagt på d. 18/06-2008 14:10
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 723 |
renter til farang kender jeg ikke til. men når jeg bruger hævekort i min bank koster det ikke noget, men bruger jeg det i en atm maskine som ikke har min banks navn så koster det 20 bath |
|
|
|
| Saendaeng |
Lagt på d. 18/06-2008 14:23
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1277 |
Samme her , som manse siger. Betaler ikke noget for at sætte penge ind.
Michael B Kristensen
|
|
|
|
| dugidug |
Lagt på d. 18/06-2008 16:18
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 53 |
jeg har siam commercial bank. Jeg betaler 0,1% ved overførsel fra dk |
|
|
|
| jylland55 |
Lagt på d. 18/06-2008 16:41
|
siam commercial bank er også min bank, kan de være fordi det er i en anden afdeling/ by eller hvad har skullet betale 6 gange nu! ![]() Hello ....
|
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 18/06-2008 16:55
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2597 |
Du skal betale hvis du saetter penge ind i en anden zone end din egen zone. Tror de har delt zonerne op som provinserne...Phuket, Chonburi, Bangkok etc... Desuden koster det typisk et gebyr hvis du faar personlig betjening ved skranken. Brug de automater, der er beregnet paa at saette penge ind. ADM. Disse ADM er smarte og jeg kan ikke forstaa at Danmark ikke bruger dem. Har bla. set dem i USA ogsaa. |
|
|
|
| jylland55 |
Lagt på d. 18/06-2008 18:13
|
Tak for svar!! Hvad får i i indlåns rente for tiden? Hello ....
|
|
|
|
| laodenmark |
Lagt på d. 25/06-2008 16:10
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 405 |
får kun 1 % i kasikornbank. det er dog en af de nemmeste banker at oprette konto i, hvis ikke man er fastboende dernede. Behøver ikke noget bøvl med at skulle forbi emigrationskontoret først. og kan oprette bankkonto kun med 30 dages visum Rigtige Golfere har lavet 'Hole in One'
|
|
|
|
| Connector8900 |
Lagt på d. 25/06-2008 22:54
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 21 |
hvis man kan vise thaikørekort behøver man ikke forbi emigrationskontoret først.
[url][/url][mail][/mail][img][/img]
|
|
|
|
| Mon |
Lagt på d. 26/06-2008 06:42
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 22 |
Har konto i flere banker, men Bangkok Bank er den bedste
Imorgen bliver end endnu bedre dag!! Hvis det er muligt.
|
|
|
|
|
Lagt på d. 26/06-2008 07:37
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Davs Ja jeg ved ikke hvad bangkok bank er bedst med. De giver en dårlig kurs ved overførsel, i forhold til feks. kasikorn bank bamsen |
|
|
|
| Mon |
Lagt på d. 26/06-2008 08:15
|
Jeg ved at naar jeg overforer via Bangkok Bank tager det 3 bankdage det har jeg ikke oplevet ved andre banker. Samtidig er der ikke nogen problemer ved at faa netbank. Jeg overforer altid i danske kr. Har ikke oplevet at kursen skulle vaere daarligere. Overforer du i Thai bath vil kursen altid vaere afhaengig af dit danske pengeinstitut
|
|
|
|
| Mon |
Lagt på d. 26/06-2008 08:25
|
Forovrigt Bamsen! syntes jeg du giver en masse meget gode raad. Du saetter dig ind i tingene og ved meget. Knaek og braek.
|
|
|
|
| Saendaeng |
Lagt på d. 26/06-2008 11:55
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1277 |
Jeg får overført fra Jyske bank i Dk og tager 2 bankdage. Kan også sige at idag fik jeg en overførsel til Krungsri bank. 7,00 bath for 1 dansk KR. Michael B Kristensen
|
|
|
|
|
Lagt på d. 26/06-2008 12:19
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Mon skrev: Forovrigt Bamsen! syntes jeg du giver en masse meget gode raad. Du saetter dig ind i tingene og ved meget. Knaek og braek. Davs Mon tak skal du ha for de flotte ord.. her er dagens kurs fra bangkok bank. 6.74 http://www.bangko...efault.htm og så den fra kasikorn,,så kan du se forskellen. 6.8075 http://www.kasiko...f8f30aRCRD bamsen |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.