Se indlæg|
Thai på besøg i danmark
|
|
| Healer |
Lagt på d. 15/03-2005 10:18
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 85 |
Hej alle... Har ringet til International Health Insurance Danmark og de skal have 262 $ ca 1600 kr. for at forsikre min unge studerende ven når han er i Danmark ca. 2 mdr. fra først i april til sidst i maj. Er der nogen der kender et forsikringsbureau i Thailand - gerne med kontor i Khon Kaen?? Måske kan der forsikres i forbindelse med køb af billet dernede? Bedste hilsen fra Healer - René
|
| falang yao |
Lagt på d. 15/03-2005 11:22
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1075 |
Hej Rene', Dette ,her vil blive den sidste "mail" fra mig vedr. dit spørgsmål, (jeg er ikke SUR ) , men lidt irriteret over at ligemeget hvad du får af svar her i forumet,så gentager du spørgsmålet igen og igen. Den løsning JEG gav dig, med at din ven kunne spørge hos Thai Inter,var du overhørig over for, OG DET ER DEN BEDSTE OG BILLIGESTE du kan få. SE mit indlæg (som du åbenbart ikke ulejligede dig med at søge efter) :http://www.dansk-...ead_id=451 M.v.h., M. Rasmussen
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk |
|
|
|
| Healer |
Lagt på d. 15/03-2005 12:13
|
|
Jeg har faktisk prøvet at ringe til dem, men fik en dyr pris... Du behøver jo ikke at reagere på mit spørgsmål - du kan da bare bladre videre på siden.... ______________________________________________________
- Love Siam, elsker Thailand, landet med det store smil...! ______________________________________________________ |
|
|
|
| surin999 |
Lagt på d. 15/03-2005 15:44
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 298 |
hvis han kontakter bupa blue cross så koster en forsikring ca 2000 bath for tre mrd. ved gold dækning ca 3000 bath
Surin er død længe leve Surin999 |
|
|
|
| Healer |
Lagt på d. 15/03-2005 16:01
|
|
Tak Surin - jeg prøver - hygge... ______________________________________________________
- Love Siam, elsker Thailand, landet med det store smil...! ______________________________________________________ |
|
|
|
| falang yao |
Lagt på d. 15/03-2005 22:09
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1075 |
surin999 skrev: hvis han kontakter bupa blue cross så koster en forsikring ca 2000 bath for tre mrd. ved gold dækning ca 3000 bath hej Surin, Se priserne på BUPA Health Insurance (BLUE CROSS), for en 3mnd(90days) GOLD Plan rejseforsikring, på BUPA hjemmeside ,under travel insurance premium rates: http://www.bupath...t_ins.asp# M.v.h., M. Rasmussen ![]() Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk |
|
|
|
| surin999 |
Lagt på d. 16/03-2005 07:01
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 298 |
tak for linken huskede bare ca priserne fra sidste år da konen kom til dk![]() er linken iøvrigt under link på d-t ?? Surin er død længe leve Surin999 |
|
|
|
| Healer |
Lagt på d. 23/03-2005 20:26
|
|
2635 Bath for 60 dage - BUPA - nu er den tegnet, og venter 3-4 dage til forsikringen kommer med posten - nemt og enkelt... Nu venter min ven bare på at visa'et dukker op fra Ambassaden, for det er blevet lovet efter garantistillelse af de berømte/berygtede 51.000 - som jeg stadig synes er tyveri når vi taler om en gæst.... men ok *S* Bedste hilsen Healer
|
| neonthai |
Lagt på d. 13/06-2005 12:38
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 48 |
Hej angående BUPA forsikring ser den fin og ret billig ud og dækker også de 30.000 euro den skal hvis man altså køber Gold versionen Grunden til jeg ikke turde købe den er at den kun dækker 10.000 bath pr dag hvis personen skal indlægges på et dansk sygehus og jeg ku godt forstille mig at en dansk sygehus seng koster mere end 1500 kr om dagen Og føler mig langt mere tryg ved et dansk firma hvor jeg ka snakke med en dansker hvis uheldet sku være ude ![]() |
|
|
|
| h |
Lagt på d. 13/06-2005 12:46
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 368 |
jeg har det på samme måde og bruger go-safe.dk |
|
|
|
| neonthai |
Lagt på d. 13/06-2005 13:00
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 48 |
Hej Henrik go-safe er det ikke der du tegner forsikring når DU tager ud og rejser Jeg kan vel ikke tegne en forsikring hos dem til min Thailandske kærste ? |
|
|
|
| h |
Lagt på d. 13/06-2005 15:05
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 368 |
hej jo fik blandet to tråde sammen ellers har jeg brugt bupa(blue cross) |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

René

) , men lidt irriteret over at ligemeget hvad du får af svar her i forumet,så gentager du spørgsmålet igen og igen. Den løsning JEG gav dig, med at din ven kunne spørge hos Thai Inter,var du overhørig over for, OG DET ER DEN BEDSTE OG BILLIGESTE du kan få. SE mit indlæg (som du åbenbart ikke ulejligede dig med at søge efter) :
?