Se indlæg
 Udskriv debat
Tattoo
Nixon
Lad os endelig høre hans historie. Den er givetvis ikke kedelig og frembringer måske også en forklaring på valget af de forskellige tattos han er overbroderet med.

http://www.whitehouse.gov/about/presidents/richard
kbh
det er ikke et hagekors (svastika) manden har tatoveret, tatoveringen vender/drejer den forkerte vej.

så mon ikke alle jer der fordømmer manden på grund af hans tatovering er al for tidlig ude, da i åbenbart dømmer ham på et helt forkert grundlag Cool
Phun lak Thailand

dette er ikke et hagekors
og jeg er sikker på at hans historie er spændende
SÅ lad os høre den.

Fido
kbh skrev:
det er ikke et hagekors (svastika) manden har tatoveret, tatoveringen vender/drejer den forkerte vej.

så mon ikke alle jer der fordømmer manden på grund af hans tatovering er al for tidlig ude, da i åbenbart dømmer ham på et helt forkert grundlag Cool

Det tilkommer ikke mig at dømme andre pga deres tatoveringer - det giver sikkert mening for ham selv på en eller anden måde.
På dansk hedder symbolet et hagekors uanset hvilken vej hagerne vender - det kan man slå op i stort set alle leksika. At det så ikke er denne version som nazisterne adopterede er jo en helt anden historie.

Cool

Fido skrev:
kbh skrev:

Det tilkommer ikke mig at dømme andre pga deres tatoveringer - det giver sikkert mening for ham selv på en eller anden måde.
På dansk hedder symbolet et hagekors uanset hvilken vej hagerne vender - det kan man slå op i stort set alle leksika. At det så ikke er denne version som nazisterne adopterede er jo en helt anden historie.

Cool

Tyskerne adopterede ikke, de stjal et symbol fra en asiatisk religion, og gjorde der derved til et af de mest forhadte logoer i verden.

Hvis du er lige så åben og nysgerrig når du besøger Thailand, eller bor her, må du have en meget stor værdi som "expert" å¨landet og dets kultur. :-D

Spring til debat: