Se indlæg|
Thailand Festival 2008
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 27/05-2008 11:21
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
Som nævnte før i indslaget fra Bamse : http://www.dansk-...admore=783 Plakatten ville snart blive indsat af Kim/Web Redigeret af Lung Yao d. 27/05-2008 11:21 Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
|
Lagt på d. 29/06-2008 00:12
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Davser Ja så ses vi i morgen på rådhuspladsen det skal nok blive hyggeligt. bamsen |
|
|
|
| nutte |
Lagt på d. 29/06-2008 00:26
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 46 |
Ja vi ses bamse tager jsh71 med ind på rådhuspladsen glæder os ![]() Hilsen Nutte |
|
|
|
|
Lagt på d. 29/06-2008 08:38
|
|
nutte skrev: Ja vi ses bamse tager jsh71 med ind på rådhuspladsen glæder os ![]() Hilsen Nutte Davs Nutte ja du skal da også ødelægge en god dag på rådhuspladsen Pas nu på jsh ikke han jagter vores duer på rådhuspladsen Ja vi ses senere derinde bamsen |
|
|
|
| Thongthai |
Lagt på d. 29/06-2008 09:05
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 430 |
Håber i får en god dag, jeg er hjemme med forkølelse. Min kone tager der ind, og håber hun tager lidt godter med hjem til mig. |
|
|
|
|
Lagt på d. 29/06-2008 17:59
|
|
Tak for et hyggeligt samvær, det var hyggeligt at mødes med de forskellige bruger. Men det var sq meget surt, at høre om alle de der blev bestjålet. Lad os se lidt foto dsd |
|
|
|
| kylling |
Lagt på d. 29/06-2008 18:18
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 789 |
Er sendt og du er med på nogle af dem(er du en linselus )Tak for idag ![]() ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 29/06-2008 19:23
|
|
Undskyld Men det var IKKE hvad jeg forventet desværre og 60 kr for en øl og 40 kr for en snackbox det er sku røveri og desværre var de ikke de eneste der tog folks penge og jeg stod og så på at folk var forvirret over at de skulle købe boner til visse boder og folk stod i kø i over 1 time for at få lidt gratis frugt dette her fremmer ikke folks tiltrækning til thailand. ok jeg troede at man på denne dag kunne være i stand til at lave promotion for og om thailand, men nej det var sku et kræmmermarked, hvor der blev solgt varer, som diverse gade/strandsælger i thailand tilbyder dig for meget billige penge. de priser her i dag var næsten som i thailand bare i kroner. mange kom i håb om lidt god mad og thaistemning, og mange gik skuffet hjem. BEDRE HELD NÆSTE GANG. Redigeret af d. 29/06-2008 19:25 |
|
|
|
| Riverkwai |
Lagt på d. 29/06-2008 19:51
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 75 |
ja sikke en gang lort.varm singha beer 60 kr de må sku ha drukket af potten derinde idag.stå i kø i 20 min da det bliver min tur ingen mad tilbage så gik jeg sku hjemæ |
|
|
|
| kylling |
Lagt på d. 29/06-2008 19:59
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 789 |
pølsevogne har jo fine FR.hotdog, så hvorfor pive. Men ok du har meget ret |
|
|
|
|
Lagt på d. 29/06-2008 20:17
|
|
Jeg syntes også det var lidt tyndt! Men okay, der lå en koisk lige i nærheden med kolde billige øl. Mad fik jeg ikke noget af, gad simpelthen ikke stå i kø! Mht til alle de sigøjnere, Danmark burde seriøst have en aftale med Thailand om at leje fængselsplads. Så kunne alle der bliver dømt for narko lommetyveri ect komme derned og afsone nogle år |
|
|
|
| kbh |
Lagt på d. 29/06-2008 20:38
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 46 |
ja det var ikke skide heldigt at de tog 60 kr for en singha beer.
Phun lak Thailand
|
|
|
|
| hamster01 |
Lagt på d. 29/06-2008 20:50
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 80 |
hej jeg har hørt at di måtte gi 180,000,00 kr for leje af rådhuspladsen plus at di skule betale for el og leje af wc ved siden af. hved bod skule betale 1600,00 kr for at stå der og jeg ved at der stod op til tre i ved bod og solte mad mm. det med ølen er ikke så godt jeg hørte at di staret med at forlange 50,00 kr men gik op til 60,00 kr øv øv
mvh
hamster |
|
|
|
| swed |
Lagt på d. 29/06-2008 21:07
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 523 |
hvor var folk fra dtw ?
Swed
|
|
|
|
|
Lagt på d. 29/06-2008 21:26
|
|
ang lejen DET koster at lave promotion og det skal gæsterne da ikke betale jeg har været til mange messer og lavet promotion for mit firma og har betalt kassen men stædigvæk stået med et smil og givet smagsprøver på mine varer gratis i håb om flere kunder til virksomheden dette her lugtede langt væk af dårlig planlægning og ledelse |
|
|
|
| ingolf |
Lagt på d. 29/06-2008 21:27
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1068 |
Man kender jo ikke igen folk fra DTW Så ikke en gang bansen i sin DTW tröjeHolder iövrigt med om at det ikke var värt 500kr til färge og benzin + alt det löse på Rådhuspladsen som var alt for dyrt. Medisteren og brödet vid pölsevognen var det bedste ![]() Ingolf |
|
|
|
| christian-s |
Lagt på d. 29/06-2008 22:58
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 570 |
Jo jo, bamsen var der i DTW trøje i hvert fald fra 11:30 til 14:45 da vi var der.
Rejst i Thailand mange gange, 2005-2012 thai gift
|
|
|
|
| sank |
Lagt på d. 29/06-2008 23:01
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1131 |
Ja det var en lidt tynd omgang da konen så at prisen på Singha ikke var i Bat ja så blev det en soft is ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 29/06-2008 23:05
|
|
swed skrev: hvor var folk fra dtw ? Davs Ja os fra dtw stod næsten lige ved siden/uverfor der hvor de solgte singha Vi var en del som stod der.og jeg havde min dansk-thai.t-shirts på Og tak til alle jer som kom og hilste på os som stod deri flere timer og hygge snakkede. Vi var 3 fra admin gruppen,,,mig sagde bamsen og john,og deepseadivers. Og så kom er den mange medlemmer og hilste på og snakkede lidt Jeg kan se hvor mange navne jeg kan huske.. Hamster,Kylling,Dardi.Nutte,Jsh71,Jpo,fessor, Christian,s, stampe phitsanulok så kom der flere hvor jeg ikke kender deres navne fra dtw. Men tak til jer alle i ved selv hvem i er.. hyggefestivalbamsen
Redigeret af d. 30/06-2008 08:59 |
|
|
|
| ingolf |
Lagt på d. 29/06-2008 23:29
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1068 |
Nu var det mig som körte idag, så jeg var slet ikke i ölteltet, og det var jo heldigt. Havde jeg fået en varm Singha til 60kr, var jeg ikke blevet glad. Det blev cola vid pölsevognen Pölsevognen solgte öl for 10kr (eller var det 15???)Var ikke forberedt på at jeg skulle kikke efter bamsen vid öltältet ![]() Ingolf Redigeret af ingolf d. 29/06-2008 23:32 |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

)

Så ikke en gang bansen i sin DTW tröje