Se indlæg|
Vil da lige sige hej til alle............
|
|
| taleofdk |
Lagt på d. 14/03-2005 00:05
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 348 |
Hejsa der ude bag skærmen, jeg er lige kommet hjem fra thailand for et par dage siden har været afsted i 5 uger,...... jeg har fulgt en del med her på siden i et stykke tid før jeg rejste til thailand og nu tænkte jeg, at jeg hellere må give mig til kende, so here i am og tak til alle de indlæg der ligger her, det har været til hjælp og ind imellem har der været lidt til smile båndet haha.............nå det må vist være det for nu,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,kan i hygge jer...................![]() |
|
|
|
| surin999 |
Lagt på d. 14/03-2005 06:48
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 298 |
velkommen hjem i kulden og velkommen til![]()
Surin er død længe leve Surin999 |
|
|
|
| kanut |
Lagt på d. 15/03-2005 17:50
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 601 |
Velkommen hjem i det kolde nord.![]() ja så skal du til det igen, hvornår skal man smutte derud igen, og hvad kommer det til at koste osv osv, men det er jo bare skønt, at have noget at se frem til. ![]() Hilsen Kanutten ![]() |
|
|
|
| taleofdk |
Lagt på d. 15/03-2005 21:40
|
|
i har ret, det var sgu noget af en kold dukkert at komme hjem igen føj, men mon ikke snart foråret kommer med lidt lunere vejr, selvom det er sgu svært at holde varmen selv under dynen brrrrrr hader det, nej desværre, 5 uger var hvad det kunne blive til denne gang, men okey jeg slap da for alt det bøvl med den hårde frost og snestormen hehe det kunne jeg sidde og læse om i EB i pattaya hehehe |
|
|
|
| taleofdk |
Lagt på d. 16/03-2005 14:58
|
|
Ja man får sgu helt medlidenhed med dig, tænk at være tvunget til at tage afsted, uden sin bedre halvdel og se på trafikken i pattaya uha det lyder lidt som en gyser, men lad nu være med at vende dig om, hold blikket ud mod vejen og hold et godt øje med den trafik og hvis nogen tiltaler dig bagfra så bare ignorere dem hehe du kan nuppe min plads ved baren, den må da være lidt lun endnu og der er flot udsigt til trafikken på beach road ![]() |
|
|
|
| taleofdk |
Lagt på d. 16/03-2005 15:37
|
|
lol ![]() ![]() |
|
|
|
| thaifan |
Lagt på d. 16/03-2005 20:53
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 12 |
Hej med jer allesammen, nu har jeg fulgt med fra sidelinen sådan helt anomyn, og det har været lærerigt at læse de svar og meninger der er, så nu på fredag tager jeg til Thailand med Tyrkiet Ekspressen, og må så danne mig min egen mening med det selskab, men håber det bedste, en hilsen til jer alle herfra. |
|
|
|
| dutling68 |
Lagt på d. 16/03-2005 22:20
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1381 |
velkommen på banen jamen du må da have en god tur, lad os høre hvordan turen gik når du kommer hjem ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 16/03-2005 22:51
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
thaifan skrev: Hej med jer allesammen, nu har jeg fulgt med fra sidelinen sådan helt anomyn, og det har været lærerigt at læse de svar og meninger der er, så nu på fredag tager jeg til Thailand med Tyrkiet Ekspressen, og må så danne mig min egen mening med det selskab, men håber det bedste, en hilsen til jer alle herfra. Hej Thaifan Jeg har en ven der også flyver men Tyrkiet eksperten på fredag fra Billund. I er vel nok heldige. Hulk hulk hulk jeg skal vente helt til på søndag før jeg skal af sted. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() John
john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| surin999 |
Lagt på d. 17/03-2005 06:47
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 298 |
john og thaifan i siger så mange ligegyldige ting i skal til thailand og hvad så der er alt for varmt nu jeg er slet ikke misundelig![]() ![]() iøvrigt så bliver flyet nok aflyst ![]() ![]() ![]() nå velkommen til og god tur ![]() ![]()
Surin er død længe leve Surin999 |
|
|
|
| taleofdk |
Lagt på d. 17/03-2005 15:04
|
|
jamen god tur skal da også lyde her fra mig til jer der snart skal afsted, jeg er da ik spor misundlig jeg gad da ik tage afsted nej nej hellere blive her hjemme så man kan knokle sin r.. ud af bukserne, det er da meget sjovere end tage til thailand nå men med lidt held kan jeg få arbejde som borebisse, 14 dage ude og 3 uger hjemme, kander en der rejser frem og tilbage mellem thailand og danmark for at passe sit job her på en boreplatform det lyder lidt vildt og skørt, men det passer ham fint, som han siger det er bare i en periode for at få nogle "bath" sparet op, så han kan blive i thailand, jeg misunder ham nu ikke al den rejse tid han har hver månede nå det var et lille side spring, kanon god tur til jer herfra og husk lige at fortælle når i kommer hjem, jer der rejser med T.E., hvordan turen gik med dem![]() |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

har været afsted i 5 uger,...... jeg har fulgt en del med her på siden i et stykke tid før jeg rejste til thailand og nu tænkte jeg, at jeg hellere må give mig til kende, so here i am og tak til alle de indlæg der ligger her, det har været til hjælp og ind imellem har der været lidt til smile båndet haha.............nå det må vist være det for nu,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,kan i hygge jer...................

nå men med lidt held kan jeg få arbejde som borebisse, 14 dage ude og 3 uger hjemme, kander en der rejser frem og tilbage mellem thailand og danmark for at passe sit job her på en boreplatform
det lyder lidt vildt og skørt, men det passer ham fint, som han siger det er bare i en periode for at få nogle "bath" sparet op, så han kan blive i thailand, jeg misunder ham nu ikke al den rejse tid han har hver månede
nå det var et lille side spring, kanon god tur til jer herfra og husk lige at fortælle når i kommer hjem, jer der rejser med T.E., hvordan turen gik med dem